14

3.6K 195 0
                                    

Ott hagytam a két hullát, és a börtön felé indultam. Nem volt nálam a kocsikulcs, úgyhogy kénytelen voltam buszozni. Megkerestem a legközelebbi megállót és vártam. Ott vártam két retkes órát, miközben ki tudja mit csináltak Lukeval! És ha ez még nem lenne elég, mellettem állt valami büdös csöves, akiből csak úgy áradt a piaszag. Meguntam ezt az egészet, és úgy döntöttem inkább sétálok, legalább úgy egy kicsit lenyugszok. Kikerültem a csövest és elindultam a börtön felé. Kezdett besötétedni, és egyre hidegebb is lett. Összehúztam bőrkabátomat és sietősebbre vettem a tempót. Mikor végre odaértem, teljes erőmből kitéptem az ajtót és a pulthoz rohantam.

-Hol van Luke Hemmings?-csaptam dühösen a pultra, mire a nő aki ott üldögél, ugrott egyett és ijedten rám nézett.

-Kérem nyugodjon le hölgyem!

-Nem nyugszok le, csak mondja már el hol van!

-Sajnálom, de lejárt a látogatási idő.-Áthajoltam a pulton, és megfogtam a csinos kis blúzánál fogva.

-És szerinted engem az érdekel?!-Nem tudott megszólalni, nem mert. Úgy tartottam néhány percig, aztán visszaragtam a földre, és újra megkérdeztem higgadtabban.

-Szóval hol van Luke Hemmings?-mondtam és rámosolyogtam. Ettől csak mégjobban megijedt

-A...a kollégám elkíséri.-mondta és elkezdett a telefonnal babrálni. Néhány kínzóan hosszú perc után bejött egy nagydarab pasi. Ki volt gyúrva rendesen. Elkezdett felém futni. Gondoltam, hogy nem fognak, csak így körbevezetni. Gyorsan odébb ugrottam, így sikeresen neki rohant a falnak. Amilyen balfasz fejjel ment neki, és egyből a földre rogyott, koponyáját fogdosva. Kitört belőlem a nevetés. Odasétáltam mellé, és hátára fordítottam.

-Most ez komoly?-néztem rá, aztán a nőre. Nem válaszoltak. A faszi még mindig nem kelt fel, ezért erősen halántékon rúgtam. Lassan közeledni kezdtem a nő felé, ő pedig hátrált, ameddig a falhoz nem ért. Hozzá simúlt, a hideg csempéhez, de hiába.

-Elmondom hol van, csak engedj el! Kérlek!-úgy mondta, mintha annyira meghatna vele.

-Oké, de előbb add oda a kulcsokat!-elkezdett kutakodni az asztalon, aztán a kezembe nyomta a kulccsomót.

-Kössz!-mondtam, és az egyik kulcsot homlokába fúrtam. Egy hangos sikoly hagyta el száját, aztán erőtlenül a földre rogyott. Kihúztam a kulcsot, letörölgettem a blúzába, és elindultam megkeresni Lukeot.

Nem volt nehéz, mert volt talán 10 cella össz-vissz.

-Ally!-Lépett Luke a rácshoz- Miért és hogyan?

-Nem egyértelmű, hogy érted jöttem?Hallottam a tvbe, hogy valami gyilkost elkaptak, és egyből rád gondoltam, és elmentem a házadhoz, és nem voltál ott, csak két rendőr.

-És mitcsináltál velük?

-Hát megöltem?!

-Aha!

-Jó, de most már gyere!-mondtam miután sikeresen kinyitottam a cellát.

Kilépett a cellából, és egyből nekem esett. Nem tudtam mit csinálok, ezért vissza csókoltam. És még élveztem is. Nagyon élveztem.

Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]Where stories live. Discover now