5

5.4K 233 1
                                    

Tovább mentünk. Az ajtó előtt elkezdett mutogatni, amiből sikerült leszűrnöm,hogy külön megyünk. Elindultunk az ellenkező irányba.

Most már be voltam szarva elég rendesen.

Lopakodva közelítettem a nyitott teraszajtó felé.

Egyfolytában körülnéztem,mert féltem hogy valaki leszúr hátulról.

Amikor sikerült bejutnom a házba, egyből "menedék" után néztem. Végül lecsúztam a konyhapult mögé.

Hallottam egy durranást,aztán még egyet.

Felálltam és elindultam a hang közelébe. Beszartam.

Luke a földön, és valami faszi, gondolom gyilkos vagy testőr leszarom, a nyakához szorít egy kést.

Odasétáltam az ürge mögé, és most én érintettem hozzá a késemet. Hátra fordult és kínosan mosolyogni kezdett.

-Na mi van Cica eltévedtél?

-Faszfej!

-Úgy se tudnál megölni! Nem vagy gyilkos!

-Oh igen?!

-Csak egy kurva vagy!

-Gyilkos vagyok! -Ennyit mondtam és egy könnyű mozdulattal elvágtam a torkát.

Felsegítettem Lukeot és tovább indultunk megkeresni emberünket.

Amikor meglett,Luke csak simán tarkón vágta és elájult. Húztunk egy zsákot a fejére, aztán már húztunk is haza.

-Biztos hogy te eddig nem öltél?

-Aha! Miért?

-Mert kurva jól csinálod!

Gondolatban hátba veregettem magam.

✖✖✖✖✖✖✖✖

Éppen ülünk a pincében és várjuk, hogy felkeljen az a kis buzi.

Mikor elkezdett mocorogni rögtön elé léptünk.

-Na helo!-mosolygott ördögien Luke

-Mi? Hol vagyok? Kik vagytok? -Szegényke nagyon meg volt lépődve.

-Nem is tudom hol kezdjem. -Kezdett el gondolkozni Luke -mondjuk ott, hogy gyilkosok vagyunk és ha nem mondod el hol rejtegeted a kurva pénzed kinyírunk.

-N...nem tudom miről beszélsz.

-Na jó bazmeg ne játszadozz mert nem lesz jó vége! -Mondta Luke és a torkához szorította kését.

-De én nem tudok semmit...

Luke rámpillantott, és egy aprót biccentett a faszi felé. Vettem az adást. Felkaptam a késem és lábába szúrtam.

Üvöltött a fájdalomtól. Kicsit zavart,de egy idő után megszoktam.

-Na dalolj kismadár!

-De mondom hogy nem tudok semmit!

Megfogtam egy másik kést, és azt pedig másik lábába állítottam bele. Nem volt kedvem megint sipákolását hallgatni,ezért most kihúztam belőle egy kis idő után.

-Na szóval, vagy mondod,vagy a barátnőm "kezelésbe" vesz!

Ilyedten rám nézett,aztán vissza Lukera. Hirtelen elmosolyodott, aztán megszólalt.

-A házamban van. A konyhában a kép mögötti széfben.-nem hagyta abba a mosolygást egy perce sem.

-Mi a kombináció?

-960125. De szólok ezt még megbánjátok.

-Aha persze! -Mondta Luke unottan,aztán kését végig húzta emberünk egész melkasán.

Csak úgy ömlött belőle a vér.

Elvérzett és Luke közeledni kezdett felém, majd szenvedélyesen megcsókólt.

Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]Where stories live. Discover now