Nyelve bejutásért könyörgött, amit hamar meg is adtam neki. Nyelveink szinkronban mozogtak egymásba csavarodva. Mikor nagy nehezen végett vetettünk a csókcsatának, Luke nekem nyomta homlokát, és szorosan magához ölelt. Fejemet mellkasába fúrtam, és beszívtam azt a jellegzetes Luke illatot, ami már annyira hiányzott.
Kibontakozott az ölelésből, és vállaimnál fogva eltolt magától, majd mélyen szemeimbe nézett.
-Most mi lesz?
-Nem tudom.
-Ugye velem maradsz?-nézett rám könyörgően.
-Nem tudom-
-Kérlek, nekem már csak te maradtál.-szemei kezdtek benedvesedni. Megint magához húzott.
-Csak te-súgta mély hangján fülembe. Egy aprót mosolyogtam, amit szerintem ő is észre vett, mert mosolyra húzta száját.
-Egyébként szépen elintézted őket.-nézett végig a hullákon.
-Kössz. Volt kitől tanulni.- Egy puszit nyomtam arcára. Apró borostái csikizték az orromat.
-Akkor ugye velem jössz?-nézett mélyen szemeimbe. Válaszul csak egy csókot nyomtam szájára. Egyre jobban elnyújtotta a csókot, majd keményen a falhoz nyomott. Kirázott a hideg, ahogy a hátam találkozott a hideg csempével. Kezét pólóm alá csúsztatta, és erősen rámarkolt egyik mellemre. Eltoltam magamtól, és vággyal teli szemeibe néztem.
-Ne itt!-mondtam mosolyogva
-Oké.-Csalódottság hallatszott hangjában.
Kimentünk a börtönből. Luke próbált elkötni egy kocsit. Én a járda szélén álldogáltam és vártam, amikor nekem jött valaki. Mérgesen felnéztem, de amikor megláttam kiaz, egyből magamhoz öleltem.
-Te meg hogy kerülsz ide?
-Csak éppen erre jártam.
-Olyan régen láttalak.-mondtam és újra szoros ölelésbe húztam.
-Kész van!-szólt Luke és beindította a motort.-Ő meg hogy kerül ide?
-Mi?-néztem értetlenül Luke-ra.-
-Hogy kerül ide ez a faszfej?
-Hohoho! Először is fogd vissza magad! És elmondanád mi a fasz bajod van?
-Nem tudod ki ő?
-De, Michael, a legjobb barátom-mondtam csipőretett kezekell
-Oh, nem, nem, nem. Ő Nem az akinek gondolod. Ő egy kibaszott bérgyilkos.-egy szavát sem hittem.
-Mintha te nem az lennél!-léptem hozzá kicsit közelebb.
-De az más.-lépett ő is közelebb.
-Miért?
-Mert ő élvezetből öl. És élvezi, hogy embereket kínozhat!
-Mert te nem bazdmeg?!
-De!
-Akkor meg mi a fasz bajod van!?
-Csak nem bírom a pofáját!
-Oh tényleg? Én meg igen. Szóval,ha azt akarod, hogy veled menjek, akkor ő is jön.
-Azt már nem.
-Jó akkor szia!-mondtam, és megragadtam Michael csuklóját. Dühösen rángatni kezdtem.
-Most hova megyünk?-nézett rám
-El.
-De hova?
-El bazdmeg!
YOU ARE READING
Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]
Fanfiction-Na de Ally! -Kabbe Hemmings! +18 Psychocoala ©2015