3

7.5K 262 14
                                    

Még egy pillantást vetettem a hullára, aztán Luke felé fordultam.

-Na milyen érzés volt? -Megjelent megint az a sexy mosolya.

-Kurva jó!

-Tudtam,hogy tetszeni fog.

Lassan közeledni kezdett felém, aztán hirtelen lecsapott ajkaimra. Vadul falni kezdte ajkaim, de én sem voltam gyengéd.

Lábaim dereka köré tekertem, de nem váltam le ajkairól.

Egy pillanatra elvált tőlem, és mélyen a szemembe nézett. Láttam a vágyat a szemében, és hát én is eléggé kívántam őt, ha már úgy sem emlékszem tegnap milyen volt, legalább most tudjam meg.

Egy kis ideig csak néztük egymást, aztán újra lecsapott ajkaimra.

Mivel már az ölében voltam nem volt nehéz dolga. Visszavit a szobába, becsapta az ajtót.

Valahogy sikerült levarázsolnia rólam a pólót, amit észre se vettem.

Megfogtam felsője alját, és kínzó lassúsággal húztam le róla.

Elémtárult felső teste, ami hát nem volt valami rossz látvány, de nem tudtam sokáig nézelődni,mert megint rámtapadt.

Vadul az ajtónak nyomta a hátam, ami kibaszottul tetszett. Nem szeretem,ha gyengédek velem, tetszik hogy ilyen vad.

Egy apró mozdulattal kicsatolta melltartótmat,amit el is dobott.

Szép lassan araszolni kezdett az ágy felé. Közben egy pillanatra sem váltunk le egymás ajkairól.

Lerakott az ágyra,aztán fölém kerekedett.

Lehúzta rólam a nadrágomat is, és én is az övét. Nem bírtam megállni, és lenéztem. Hát mit ne mondjak elég méretes így boxeron keresztül is. Mi lesz ha leveszem?! Huhuhu!

Minden porcikámat végig puszilta. Amikor odaért fogaival lerángatta a bugyimat.

Mikor végzett én jöttem. Egy gyors mozdulattal helyet cseréltünk és most én voltam felül.

Csípőjére ültem és megéreztem keményedő férfiasságát.

Lágyan mozgatni kezdtem csipőmet,amit egy férfias morgással díjazott.

Mikor meguntam egyszerűen lehúztam róla az utolsó ruhadarabot.

Fel se tűnt,hogy megint alulra kerültem,csak amikor belém vezette két ujját.

Kínzó lassusággal mozgatni kezdte,aztán csatlakozott a harmadik is.

Mikor már majdnem elélveztem kihúzta ujjait.

Meglepődötten néztem rá. Elmosolyodott,aztán egy hirtelen mozdulattal belém tolta büszkeségét.

Kurva jó érzés volt, pedig még nem is mozgott, ami zavart is.

Éppen említeni akartam, hogy nem akarja-e végre elkezdeni,de abban a pillanatban vadul döfködni kezdte belém magát.

Az egész szobát nyögéseim töltötték be.

Körmeimet hátába mélyesztettem,mire felnyögött.

Egyre gyorsabban mozgott bennem. Amikor már éreztem,hogy mindjárt elmegyek lassulni kezdett.

Lehajolt hozzám, én pedig egy csókot nyomtam szájára.

Még egymás szájában voltunk,amikor újra begyorsított. Csókunkba nyögtem,és megemeltem csípőmet.

Egyszerre élveztünk el. Kihúzódott belőlem és lihegve mellém feküdt.

Magához húzott. Hajamba puszilt,aztán már csak a szuszogását hallottam.

Én is gyorsan elaludtam,mert hát elég rendesen kifárasztott.

Hát ja itt van a kövi. Nem tudom milyen lett,de remélem tetszik.

Van még hova fejlődni :'-)

Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]Where stories live. Discover now