9

4K 202 1
                                    

Egy üres szobában ébredtem. Egyedül egy lámpa villogott a plafonon. A falak fehérek voltak, itt-ott néhány folttal. Mint egy diliház.

A fejem borzasztóan sajogott. Megtapintottam a fájó pontot, és valami nyálkásat éreztem. Rápillantottam ujjaimra, amik úsztak a vérben. Mi a szar?!

Próbáltam felállni,de lábaim össze voltak kötve. Hogy baszná meg....de várjunk! Hol van Luke?

Jó tudom most utálnom kéne meg minden, de aggódom érte. Hiába törte össze a maradék szívem, még mindig szere...bírom.

Elkezdtem gondolkodni,hogy még is hogyan tudnék innen kiszökni.

Volt egy ablak, de le volt rácsolva és kb 2.5 m magasan volt. A kemény 170 cm-mel nehéz lenne ott kijutni. Ez nem jó. Új terv.

Ha valahogy kiszabadítom a lábam, megpróbálom feltörni a zárat. Csak egy bökkenő van. Hogy a szarba szedtem ki a lábam a kurva kötélből?!

Nem tudom ezek hova jártak cserkészkedni,de ezt a csomót lehetetlen kikötni.

Akkor csak egy esélyem maradt. Le kell vágnom a lábam. Na jó ez nem valami Fűrész film, úgy hogy inkább hagyjuk.

Akkor csak ráncigáljuk, aztán egyszer majd csak elszakad.

Húsz perc rángatózás után meguntam. Ez így nem jó.

Eszembe jutott valami. A kés amit Luke adott. Elkezdtem csizmám szárában turkálni, és amilyen szerencsém volt, ott volt a kés.

Elég balfaszok lehettek, hogy még azt sem nézték meg van-e nálam fegyver.

Húzogatni kezdtem az éles kést a vastag kötélen. Ez sokáig fog tartani.

Egy ideje már reszeltem a kötelet, amikor meghallottam valamit. Egy üvöltést. Luke üvöltését.

Ösztönösen begyorsítottam. Néhány húzás után a a kötél leomlott a lábamról.

Gyorsan felpattantam, és a hatalmas vas ajtóhoz siettem. Kikaptam egy hullámcsatot a hajamból és a zárba dugtam.

Mozgatni kezdtem, hát ha tudok valamit és kinyílik az ajtó.

Kattant a zár, ebből arra következtettem, hogy kinyilt az ajtó.

Nyúltam a kilincsért, de az magától lenyomódott. Mi a...?

Az ajtó kinyilt és én lessokoltam. Ott állt előttem az az ember, aki elrabolt minket, és gondolom kínozta Lukeot.

-Oooo! Pont érted jöttem angyalom!-Mondta és a karomnál fogva rángatni kezdett.

Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]Where stories live. Discover now