7

4.2K 214 0
                                    

Szorítást éreztem kezemen. Erőtlen voltam. A fejem még mindig sajogott. Nagy erőfeszítések között sikerült kinyitni a szemem, de lehet nem kellett volna.

Egy mocskos pincében voltam kikötözve. Oldalra pillantottam és megláttam Lukeot. Ő is le volt kötözve. Nem tudom mi történt.

-Luke!-suttogtam neki, de hiába.

-Luke, a picsába is! Kelj már fel!-mondtam kicsit hangosabban, mire kinyitotta szemét.

-Mi a fasz? Ally h..hol vagyunk?-most először láttam rajta, hogy fél. Egy gyilkos fél...ez vices,vagy inkább érdekes.

-Nem tudom...

-Jó, nyugi, mindjárt kitalálok valamit-próbált nyugodtan beszélni, de látszott rajta, hogy ő is be van szarva.

-Nocsak, nocsak a nagy Luke Hemmings!-jött be valami vén fasz- és a...mond csak te ki is vagy?-nézett rám.

-Semmi közöd hozzá seggfej

-Huu, valaki nagyon akaratos! Nyugodj meg inenn úgy sem juttok ki élve.

-Hu de megijedtem-mondta unottan Luke.

-Hát igen van miért.-mosolygott ördögien az a gyökér.

-És még is mi a faszt akarsz tőlünk?-néztem rá

-Hát igazából nekem csak Luke kell, de hát ha már egyszer te is itt vagy, kiélvezem a társaságod- Rám kacsintott... Fúj bazdmeg!

, -Őt hagyd békén jó?!-szólalt fel Luke

-Jaj a hős szerelmes!-nevet kínosan a köcsög

-Ő nem a szerelmem. Kurvára nem érzek iránta semmit. Csak valakivel kell gyűrni a lepedőt nem?! Nem is ismerem.-szavai fájtak. Kurvára fájtak.

-Hát jó, de most elrabollak egy kicsit.

Lukeot pólójánál fogva rángatta ki a szobából, aztán vissza nézett rám

-Téged majd később kislány

-Faszfej!-üvöltöttem utána.

Becsapták az ajtót és egyedül maradtam. Nagyon fájt amit Luke mondott. Pedig én azt hittem, hogy sz..szere. Nem! Ő egy kibaszott gyilkos! Nincsenek érzelmei!

Probáltam magam megnyugtatni magam , de nem ment. Egy könycsepp folyt végig arcomon, aztán még egy. Sírtam. Sírtam egy köcsög miatt. Csak úgy folytak a könnyeim.

Szavai a szívemet mardosták.

Ő nem a szerelmem.

Kurvára nem érzek iránta semmit.

Csak valakivel kell gyűrni a lepedőt nem?!

Nem is ismerem.

Ezek a mondatok mászkáltak a fejemben. El akartam hinni, hogy csak hazudik, de nem. Lehetett hallani a hangján , hogy komolyan gondolja. Nem akartam elhinni.

Most legszívesebben kirohannék a világból. Mindenkit utálok, vagy mégsem. Mert azt hiszem szerelmes vagyok Lukeba.

Ezek után is.

Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]Where stories live. Discover now