16

3.8K 179 3
                                    

Michaelt elráncigáltam egy sikátor féleségbe, és szembe fordítottam magammal.

-Miről beszélt Luke?

-Hát izé...-vakargatta tarkóját.

-Mondd már!-mondtam kicsit erényesebben, és egy kicsit jobban szorítottam karját.

-Jó, oké. Bérgyilkos vagyok.

-Eddig én is eljutottam.-forgattam szemem

-Nincs más.

-De valami van!

-Mondom, hogy nincs!-most már ő is felemelte a hangját.

-Honnan ismered Lukeot?

-Nem mindegy bazdmeg?!

-Nem! Mondd el!

-Régen együtt dolgoztunk!

-Hol?

-Egy szervezetnél.

-Milyen szervezetnél?

-Egy olyan szervezetnél.

-Milyen az az olyan?

-Orgiákat rendeztünk bazdmeg!-nevetni kezdtem

-Most ez komoly?

-Igen. Komoly.-a nevetésem egyre kínosabbá vált, úgyhogy inkább abba hagytam.

-Oké.-nem tudtam mást mondani. Eléggé meglepődtem ezen az érdekes infón.-Menjünk!-mondtam és újra megragadtam kezét.

Elmentünk egy hotelig. Kivettem egy szobát. Felmentünk az emeletre, ahol a szoba volt, de amikor beléptünk meglepetés fogadott. Egy ágy volt csak. Egy apró kis ágy.

-Alszok a földön.-mondta Michael rám nézve.

-Nem kell. Elférünk.

-Ez biztos?

-Igen, egészen biztos.-mondtam mosolyogva. Gyorsan lefürödtem és befeküdtem az ágyba. Tíz perccel később befeküdt mellém Michael. Próbáltam aludni, de nem ment, ezért Michael felé fordultam. Néztem az arcát. A cuki kis orrát, a piercingét, amit még eddig nem is vettem észre.

-Mivan!-mondta morogva.

-Semmi, csak nem tudok aludni.

-Aha. Akkor beszélgessünk!-mondta és kinyitotta szemeit. Felkönyökölt, és fejét tartva engem bámult.

-Miről?

-Hmm... mondjuk... Honnan ismered Lukeot?

-Ez eléggé hosszú történet.

-Ráérek.

-Hát jó. Egy barátnőm elrángatott egy buliba, és szerintem egy kicsit sokat ittam, aztán reggel Luke mellett ébredtem. Elmesélte, hogy felgyújtottuk a házamat és vele együtt a családomat is. Aztán valamiért, még most sem tudom miért, elmentem vele gyilkolni, és kiderült, hogy jó csapat vagyunk. Egy ideig együtt dolgoztunk, de aztán egyszer elkaptak és Luke megbántott, nagyom durván. Elmentem, de aztán néhány nappal később elkapták, és ezt nem tudtam elviselni. Elmentem kiszabadítani, és most meg itt vagyunk.

-Értem.

-Hát ja.-mondtam kicsit bánatosan.

-És szeretmes vagy belé?

-Igen, vagyis nem. Nem tudom. Olyan jó lenne, most nem erre gondolni, de nem megy.

-Akkor majd én segítek-nem tudtam mire gondol. Már pont kérdezni akartam, amikor ajkait enyéimhez tapasztotta. Nyelve bejutásért könyörgött, amit meg is adtam. Fölém kerekedett, és pólóm aljához nyúlt. Lassan lehúzta rólam a feleslegessé vált anyagot. Én is lehúztam ról a pólóját, aztán újra csókcsatába kezdtünk. Levarázsolta a nadrágomat is, ezért én is így tettem. Fogait bugyimba akasztotta, és úgy húzta le rólam. Belém tólta a nyelvét, amitől bizsergő érzés járta át a testem. Apró borostái csikiztek. Kezét melleimre illesztette, és szinkronba mozgatta nyelvével. az élvezettől hátra vetettem fejem és apró nyögések hagyták el számat. Mikor már majdnem elélvezetm abbahagyta kényeztetésemet. Nadrágja zsebéből kivett egy kis zacskót, amit fogaival széttépett, és felgörgette magára az óvszert. Miután végzett újra fölém hajolt. Bepozicionálta magát, és erősem belém döfte magát. Egy jóleső sóhaj hagyta el számat. Lassan mozgatni kezdte csípőjét, majd egyre gyorsított a tempón. Egyik kezével mellemet maszírozta, a másikkal pedig mellettem támaszkodott. Körmeimet hátába véstem, és karmolászni kezdtem. Még jobban begyorsított, és egyre mélyebbre döfködte magát. Alhasamat kezdte elárasztani a jóleső érzés, de még nem hagyta, hogy egész testem elöntse a gyönyör. Mielött elélveztem volna kihúzódott belőlem, és megint nyelvével kezdett élveztetni. Egy hatalmas sikollyal mentem el. Michael lihegve mellém feküdt, és szorosan magához szorított. Mindig tudta mire van szükségem. Most csak törődésre volt, és ő ezt meg is adta.




Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]Where stories live. Discover now