12

3.9K 199 0
                                    

Egy hete Kate-nél lakom. Minden nap gondolkozom, hogy visszamennyek-e Lukehoz, de mindig arra jutok ,hogy engem nem erre találtak ki. Nem azért születtem, hogy mások életét vegyem el. Élvezem, de rájöttem, hogy ez rossz. Inkább próbálok normális életet élni, már mint amennyire tudok. Kate-nek semmit sem mondtam el, hogy hol voltam, mit csináltam. Már párszor kérdezte, de mindig eltereltem a szót. Tudom, hogy egyszer úgy is el kell majd mondanom, de nem most.

Kaptam egy állást az egyik fagyizóban. Hát igen nem valami nagy szám, de valamivel el kell foglalnom magam. Addig sem gondolok Lukera. Azt hiszem rendesen beleestem. Egy gyilkosba! Hát én is hülye vagyok! Szerelmes vagyok egy ki-be baszott gyilkosba! Gondolat menetemből egy aranyos kislány hangja zökkentett ki. Gyorsan kiszolgáltam, aztán arra jutottam mára elég volt. Bezártam, aztán felmentem átöltözni.

Gyorsan levettem a munkás pólóm, és felvettem a fekete trikómat. Felhúztam a cipőmet, aztán magamra dobtam a bőrdzsekimet, és indultam haza. Meleg nyári délután volt. A nap már lemenőben volt. Úgy döntöttem mielőtt hazamegyek, még sétálok egyet.

Elindultam a part felé. Levettem a cipőmet, és hagytam,hogy a meleg homok égesse a talpam. Sétáltam, és néztem a vízben játszó gyerekeket, a napon sülő embereket. Két kislány pont előttem futott el vihogva. Elmosolyodtam. Talán egyszer majd az én gyerekeim is itt fognak futkározni, és én kézenfogva sétálok Lu... a férjem mellett. Akit még nem ismerek. Na jó, kit akarok becsapni! Lukera gondoltam. Gyorsan elhesegettem ezeket a gondolatokat, és elindultam haza, azaz Kate-hez.

Beléptem az üres házba. Lerúgtam a cipőmet, és felmentem a szobámba. Ledöltem az ágyra és csak bámultam a fehér plafont. Megint megjelent a szemem előtt a két kislány. Hogy milyen aranyosan futkostak és vihogtak. Mit meg nem adnék, ha ilyen életem lenne! De nincs. A nénikémnél lakok, és nem tudom magam túltenni egy gyilkoson. Gartulálok a csodás életedhez Ally!

Benyomtam a tv-t és kapcsolgattam a csatornákat. Nem volt semmi érdekes, amikor megakadt a szemem valamin. "A titokzatos gyilkos újra lecsapott" Szinte biztos voltam benne, hogy ez Luke. Ki fogom deríteni, méghozzá minnél hamarabb...

Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]Where stories live. Discover now