19

3.1K 156 2
                                    

Nem tudtam mit tegyek. Össze-vissza mászkáltam a házban, és már a hajamat téptep az idegességtől. Mit csináljak? Hol lehet? Megkéne keresni. De hol van?!

Agyam egyfolytában kattogott és próbáltam keresni valami megoldást. A rendőrségre mégsem mehetek, hogy "hé! Elszökött a gyilkos barátom, akit tegnap szöktettem ki a börtönből! Segítetek megkersni?"

Leültem a kanapéra, és idegesen doboltam térdemen. Michael odaült mellém, és megölelt.

-Bocsi Ally! Az egész miattam van! Inkább el is megyek! -mondta és kibontakozott az ölelésből. Felálltam vele szemben és szúrós tekintettel meredrem rá.

-Nem! Most szépen jössz és megkeressük azt a köcsögöt!-egy lépést tettem felé- és nem fogsz ellenkezni, mert ha igen a saját késemmel nyúzom le a bőrt a pofádról!

-O..oké...-mondta hatalmasat nyelve. Úgy látszik megijedt. Mondjuk ez volt a célom.

-És akkor van valami ötleted?-újra mászkálni kezdtem és ujjaimmat piszkáltam.

-Nem tudod hol lehet?

-Ne..vagyis de! Lehet a régi rejtekhelyére ment. Ahol találkoztunk. -Megálltam egy pillanatra.

-Akkor menjünk és nézzük meg!

Nem is válaszoltam, csak rohantam az ajtó felé. Megkerestem Michael kocsiját és beültem. Néhány másodperccel később bepattant mellém. Beindította a motort, én pedig elnavigáltam a régi raktárhoz, ahol Luke bujkált.
Mikor odaértünk kiszálltam a kocsiból és rohanni kezdtem az ajtó felé.

Először a konyhába mentem, de ott semmi érdekes nem volt. Aztán végig néztem a nappalin majd a fürdőn is, de semmi. Remegő lábakkal indultam a hálószoba ajtaja felé. Ha ott sem lesz, nem tudom mit csináljak. Kezemet a kilincsre helyeztem, majd egy óriásit nyeltem és lenyomtam. Lassan kihajtottam az ajtót. Félve lépkedtem a recsegő parkettán. Fejemet össze-vissza forgattam, de hiába. Minden üres volt. Sehol Luke, vagy bármi más. A fiókok kihúzva, a szekrény ajtó nyitva, és a földön valami össze volt törve. Lehajoltam és felvettem a képkeretet. Benne volt az egyetleb közös képünk Lukeval. Egy picit elmosolyodtam. A képet becsúsztattam a táskám legalsó pontjára. Michael a dudára tapadt és addig nyomta, amíg ki nem mentem hozzá.

-Na találtál valamit?-nézett rám izgatottan.

-Semmit. Szó szerint semmit. Viszont biztos volt itt, mert minden cucca eltűnt.

-Előttünk jár egy lépéssel.

-Mindenkinél ellőbb jár egy lépéssel. Mindig.

Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]Where stories live. Discover now