Elrángatott egy másik szobába, majd lebaszott a földre. Becsapta az ajtót és csak rám koncentrált. Huuu de jó!
-Szóval feltennék néhány kérdést...
-Baszodj meg!
-Na még be se fejezhetem?-erre nem mondtam semmit. 2 másodperc múlva megint megszólalt.
-Szóval akkor felteszek néhány kérdést és te válaszolni fogsz. Vagy magadtól, vagy mert nem lesz más választásod.-mondta, miközben a kezében lévő kést tanulmányozta.
-Szerinted elég éles?-Nem válaszoltam
-Szerinted elég éles? -Mondta erényesebben.
-Erre biztos...-Mondtam és egy könnyű mozdulattal kirúgtam a kést a kezéből.
Még egy tökön rúgás és már fetrengett is.
Elcsúztam a késért, majd torkához szorítottam.
-Úgy látszik változott a helyzet. Inkább én teszek fel kérdéseket.-egy aprót bólintott, ezzel beleegyezve.
-Hmm... Akkor mi a neved? -elég gyökér kérdés, de per pillanat csak ez jutott eszembe.
-Georg. Georg Rintstone.
-Oké. Akkor következő. Honnan ismered Lukeot?
-Őt mindenki ismeri aki a feketepiacon dolgozik.
-És most hol van?
-két szobával melettünk.
-Miért raboltad el?-nem válaszolt, ezért kicsit erősebben nyomta torkához a kést. Egy csepp vére ki is csordult. Upsz...
-Mert a főnök azt mondta.
-Ki az a főnök?
-Azt nem mondhatom el
-Ohh szerintem elmondhatod. Nyugi tudok titkot tartani. -Rákacsintottam
-De ezt nem lehet...
-Inkább meghalsz?
-Inkább te ölj meg mint ő
-Hát oké, csak még annyi, ugyan olyan gyilkos vagyok mint a főnök. -egy hosszú mozdulattal ketté vágtam torkát. Vére a falra spriccelt.
Még néhányszor megvagdostam, csak mert élvezem. Na jó ez beteges....
Találtam egy pisztolyt a kabátjában, amit a biztonság kedvéért eltettem. Ki tudja, lehet majd kell.
Kirántottam az ajtót és megkerestem a szobát,amiben állítolag Luke van.
A kulcs kivűl volt, úgy hogy most nem kellett a zárral szarakodnom.
Miután kattant a zár berúgtam az ajtót, csak mert így hatásosabb.
A földön ott feküdt Luke eszméletlenül. Na ez jó lesz!
Gyorsan felkaptam a vállamra és elindultam megkeresni a kijáratot.
YOU ARE READING
Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]
Fanfiction-Na de Ally! -Kabbe Hemmings! +18 Psychocoala ©2015