Nem akartam feltűnő lenni, ezért azt mondtam futni megyek. Még mielőtt elindultam volna, benéztem az íróasztalom fiókjába,mert oda tettem azt a kést,amit még Luke adott. Becsúsztattam a táskámba, és elindultam.
Kicsit nehézkesen,de odataláltam Lukehoz. Átmásztam a rozsdás kerítésen, és futni kezdtem az a bejárat felé.
Nagy erővel rángatni kezdtem a fém ajtót, de hiába,mert zárva volt. Kopogtam egy párszor,de rájöttem, hogy úgy sem nyitná ki.
Más terv kell. Máshol kell bejutnom. Körbe sétáltam a hatalmas épületet, és találtam egy ablakot,ami nem 3 méter magasan volt, és nincs se bedeszkázva, se berácsozva, se beláncolva. Fogtam egy nagy követ, és az ablakhoz vágtam. A szilánkok ezer felé szóródtak szét. Eldobtam a követ és bemásztam az ablakon. Egyből felismertem,hogy a konyhában vagyok. Itt nem volt senki, ezért a hálószobába indultam. Ott sem volt senki. Az egész házat bejártam,de feleslegesen,mert nem találtam senkit. Lehet,hogy tényleg ő volt. Azt hittem nem ilyen balfasz.
Visszamentem a hálószobába és kutakodni kezdtem, hátha találok valamit. Éppen az egyik fiókban turkáltam,amikor meghallottam,hogy kattan a zár,és két idegen férfi lép be a házba. Becsúsztam az ágy alá, és onnan figyeltem az eseményeket. Bejöttek a hálóazobába és a szekrény elé léptek. Rendőr ruhában voltak. Szóval igaz. Tényleg Luke volt. Tényleg ő volt ilyen balfasz,hogy elkapták.
A két faszi kutakodni kezdett a szekrényekben. Ilyet szabad? Ja bocs,nekik mindent szabad. Kivettek egy füzetet és kinyitották. Egy apró kép esett ki belőle. Még mielőtt lehajoltak volna érte, meg tudtam nézni mi van rajta. Luke és én. A fejem a melkasán van és alszom. Ezt meg még is mikor csinálta!? És miért van itt?
-Nézd már! Ki ez a csaj?-mondta valami borzasztó kiejtéssel az egyik.
-Há mit tudom én! Gondolom a barátnője. Bár mondjuk elég kurvásan néz ki!
Itt betelt a pohár. Előugrottam és a késemet a faszika torkához szorítottam.
-Na ki a kurva köcsög?-szegényke eléggé megijedt.
-Ájj vagy lövök. -Mondta a másik és rám szegeszte pisztolyát.
-Na ezt most te se gondolod komolyan ugye?!-válaszoltam, és egy könnyű rúgással kirepült a pisztoly a kezéből,ő meg csak riadtan nézett rám.
Hozzá bilincseltem őket az ágyhoz, majd eléjük húztam egy széket,és leültem.
-Te m..most m...meg fogsz ölni?-néztek rám riadtan
-Hát ha segítetek akkor nem. Szóval, hol van Luke Hemmings?
-Mi azt nem tudjuk.
-Hol van basszameg?!-fellöktem azt a tetves széket és előkaptam a késem. Forgatni kezdtem az ujjaim közt,aztán újra feltettem a kérdést kicsit higgattabban.-Akkor megkérdezem még egyszer. Hol van Luke Hemmings?
-Itt a v..városi börtönben.
-Na ugye,hogy tudod.
-És akkor most elengedsz?
-Hát persze! Miután az utolsó csepp véretek is kifolyt.
-De hát azt mondtad,ha segítünk
-Legalább megtanultátok,hogy nem szabad hinni egy gyilkosnak-mondtam,miközben a késemet figyeltem, és gondolkoztam, hogy hogyan öljem meg ezt a két seggfejt.
Odaléptem az egyikhez,és a combjába szúrtam az éles tárgyat,majd végig húztam, egészen a térdéig. A másik elfordult.
-Na mi van nem akarod nézni?-nem válaszolt. Közel hajoltam arcához.
-Hát tudod könnyen kezelhetjük a problémádat. -súgtam ajkaira,majd eltávolodtam tőle, és kiválytam mind kettő szemét. Csak úgy sikítozott,ami rohadtul idegesített, ezért utána egy mély vágást ejtettem melkasán,ezzel feltárva elöttem belső szerveit.
A másik felé fordultam,de az addigra már elvérzett,pedig még szórakozni akartam vele.
Yeyy babes megjöttem a kövi résszel:3 kicsit elmebeteg lett, mint én 😀 remélem tetszett 😊
YOU ARE READING
Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]
Fanfiction-Na de Ally! -Kabbe Hemmings! +18 Psychocoala ©2015