Hirtelen nagy nyomás nehezedett mellkasomra.Michael eszméletlen teste rámzuhant. A színek összemosódtak. Mindenhol csak vörös és szürke foltok voltak
Egy erős kéz megragadta a karom és kihúzott Michael alól. Nem volt erőm lábra állni. Úgy kellett végig húzni az egész épületen, majd ki a mentőautóig. Felfektettek a hordágyra, majd minden elsötétült.
✖✖✖
Halk csipogás mindenhol. Körbe vesznek a gépek. Lassan kinyitom a szemem, de csak a fehér plafont látom. Kezemben infúzió lötyögött. A szoba üres volt. Rajtam kívűl senki sem volt bent. Mozgatni kezdtem az ujjaimat, majd egy idő után már a kezemet is fel tudtam emelni. Jó érzés volt újra szabadon mozogni. Nem voltam leláncolva.
Csuklómon és bokámon kötés volt.Egy fiatal nő lépett be az ajtón.
-Hogy van?
-Mondhatni jól.
-Nehány rendőr ki szeretné hallgatni.
-Hát akkor jöjjenek.-ejtettem egy halvány mosolyt.
A nő kiment, majd pár perccel később visszajött három férfi társaságában. Mindegyiken átlagos ruha volt. Semmi egyenruha, vagy ilyesmi.
Üdvözöltek, majd leültek az ágyam mellé.
-Feltennénk önnek néhány kérdést.
-Rendben.
-Hogyan került Michael Cliffordhoz?
-Önszántamból mentem.
-Miért?
-Mert ő a legjobb barátom. Legalább is volt.
-Értem. Tudta, hogy mire készül?
-Dehogy. Egyszer csak lecsapott, aztán ott ébredtem lekötözve.
-Nem tudja miért tette?
-Valami olyat mondott, hogy bosszút akar állni.
-Miért?
-Azt nem tudom.
-Értem, akkor végeztünk is.
-Várjon!-vissza fordult felém. -Most hol van Michael?
-Lelőttük.
-És me..meghalt?
-Igen.-rávágta egyből a választ, majd kiment. Mindenki kiment.
Sokkolt a tudat, hogy Michael nincs többé. Vége.
Annak ellenére is, hogy miket csinált velem. Így is fáj, hiszen gyerekkorom óta ő volt az, aki mindig mellettem állt és segített.Néhány kusza könnycsepp folyt végig arcomon, amiket azonnal le is töröltem. Nem éri meg. Nem érdemli meg, hogy miatta sírjak.
Egy fél órával később ismét bejött egy nő, hogy kicserélje az infúziómat.
-Kérdezhetek valamit?
-Persze.
-Tudják hol van Luke Hemmings?
-Igen. Egy emelettel feljebb.
YOU ARE READING
Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]
Fanfiction-Na de Ally! -Kabbe Hemmings! +18 Psychocoala ©2015