8

4.1K 201 3
                                    

Egy ajtó csapódásra lettem figyelmes. Szememet nem mertem kinyitni. Féltem a látványtól.

Hallottam még egy csattanást. Mintha valamit ledobtak volna. Újra egy ajtó csapódás, aztán semmi.

Egy kis idő után nyöszörgésre lettem figyelmes. Feladtam, és kinyitottam a szemem.

Luke ott fetrengett a földön véresen,szétverve.

-Veled meg mi a picsa van?-néztem szörnyülködve

-Semmi,csak a szokásos.

-Hát jó!-elfordítottam a fejem. Nem bírtam nézni. És nem azért amit tettek vele,hanem amiket mondott.

Lehet ez most gyerekes, de kurvára megbántott. Újra azok a mondatok lebegtek a szemem előtt.

Kurvára nem érzek iránta semmit!!

Újra egy könnycsepp gördült végig arcomon. Halk szipogásba kezdtem.

-Te sírsz?-éreztem magamon Luke égető tekintetét.

Pontosan ezt nem akartam. Gyengének tűnni...

-Hallod! Te sírsz? Ahj válaszolj már!

-Nem!-üvöltöttem rá teli torokból,aztán zokogni kezdtem.

-Mi a baj?

-Semmi!

-Na de Ally!

-Fogd be Hemmings!

-Most megint mi rosszat csináltam? -Most már ő is üvöltött.

-Tudni akarod! Tudni akarod,hogy mi a szart csináltál?

-Igen!

-Azt,hogy létezel! Mert MIATTAD lettem ilyen! Mert MIATTAD lettem egy lelki roncs! Mert MIATTAD vesztettem el mindenem! Mert MIATTAD lettem kurva! "Valakivel gyűrni kell a lepedőt nem?!" oh kurvára kapd be Hemmings! Keress új kurvát,mert én már nem vagyok rád kíváncsi! Mennyél szopd le magad,aztán fulladj meg a saját gecidbe! -Üvöltöttem teli torokból az arcába.

Úgy látszik megijedt, mert nem mert válaszolni. Vissza ültem a korábbi helyemre, de most nem sírtam. Most lelkileg majdnem felrobbantam...

Behunytam a szemem és próbáltam elaludni,már amennyire ez lehetséges ilyen helyzetben.

✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖

Arra keltem,hogy valaki hátulról megölel.

-Sajnálom Babe! -Súgta Luke a
fülembe

-Sajnálhatod is bazdmeg! És most kurva gyorsan elengedsz!-gyilkosan ránéztem,mire odébb kúszott. Megijesztettem egy gyilkost,azért ez már valami!

Hirtelen valami két izomagy berontott a szobába, és felkaptak minket. Ütögettem a hátát, de hiába. Luke is próbálkozott, de feleslegesen.

Külön helyiségbe vittek. Az utolsó amire emlékszem Luke lesajnáló tekintete...

Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]Where stories live. Discover now