Kinyitottam szemeimet, de nem találtam mellettem Lukeot.
Felültem és megláttam, hogy éppen a tükörben nézegeti hátat, ami tele volt karmolás nyomokkal. Hupsz...
Megfordult,majd mikor meglátta,hogy már fent vagyok elmosolyodott és közeledni kezdett felém.
Igazából még mindig féltem tőle,mert hát még is csak egy gyilkos vagy mi,de már kezdek megbarátkozni a gondolattal.
Mikor odaért hozzám,lehajolt és addott egy gyors csókot.
-Bocs a hátadért -mondtam zavartan.
-Ohh ugyan! Élveztem. Nagyon.-mondta,majd rám kacsintott. Miért kell ilyen szívdöglesztőnek lennie?!
Felálltam és indultam volna felöltözni,de rájöttem hogy nincs ruhám.
-Ohm... Luke nincs ruhám.
-Ott van az a szekrény, abban találsz.-mutogatott valami giga szekrényre,miközben fogat mosott.
Kikaptam egy fekete farmert, és valami fekete póló szerűséget. Felvettem és tökre tetszett. Jobb mint az előző ruhatáram.
-Csinos vagy!-mondta Luke mikor kilépett a fürdőből.
-Amúgy minek vannak neked női ruháid?
-Az áldozataim ruhái. Nem dobtam ki őket, mert gondoltam egyszer majd jó lesz és most kellett is.
Kicsit nagyon bizarr. Halott emberek ruháit viselem. Sőt ezeket az embereket az ölte meg,akivel most én úgymond "együtt élek"
-És ma mit csinálunk?-ugrottam elé.
-Nekem van egy-két elintézni valóm...
-Veled mehetek? -Néztem rá kiskutya szemekkel.
-Na jo, de akkor csináld amit mondok,mert ha nem mind a ketten meghalunk.
-Oké!
✖✖✖✖✖✖
Valami autóban ülök Luke mellet. Nem tudom hova megyünk, nem mondott semmit,de a biztonság kedvéért eltettem egy kést,mert van egy olyan érzésem hogy kelleni fog.
Megálltunk egy elég nagy ház mellett.
-Na szóval -fordult felém Luke -ebbe a házba fogunk bemmenni. Van bent egy fontos ember akit haza kéne vinni. Eddig mindig egyedül dolgoztam,úgy hogy remélem nem cseszed el!
-Nem fogom. Nem vagyok balfasz.
-Oké. Ezt az embert visszük, a többit megöljük.-mutogatott egy képet valami vén fasziról. -Van fegyvered?
-Van egy késem
-Nem kell más?
-Nem
-Biztos?
-Aha
-De nehogy valami bajod legyen,mert azt nem élem túl
Most ezt miért mondta?! Ismerjük egymást talán két napja. Jó az egy dolog,hogy lefeküdtünk,de akkor sem értem.
Kiszálltunk a kocsiból és a ház felé sétáltunk.
Elég érdekesnek tartom, hogy egyből "küldetésre" hozott,hiszen eddig összvissz öltem egy embert és ezt ő is tudja.
Kíváncsi vagyok mi lesz ebből...
Itt az új rész. Tudom uncsi lett sorry^~^
Remélem azért annyira nem lett borzasztó >.<
YOU ARE READING
Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]
Fanfiction-Na de Ally! -Kabbe Hemmings! +18 Psychocoala ©2015