22

2.7K 147 7
                                    

Miután megunta a játszadozást kiment és ott hagyott félig holtan. Legszívesebben üvöltöttem volna, de felesleges lenne, mert senki se hallaná és már erőm sincs hozzá. 

Próbáltam nem gondolni a fájdalomra, ami nagyjából egész testemet átjárta. Fejemet egy kicsit elfordítottam az ajtó felé, de nem láttam semmit. Legalább egy kis kötszert adhatott volna. Mondjuk nem tudom miről beszélek, hiszen gyilkos!  Miért segítene az áldozatának?! Várjunk csak, én is gyilkos vagyok. Talán valahogy még is meg tudok menekülni. Ha más nem marad, majd lerágom a kezem. Néhányszor körbetekintettem az üres termen, aztán gondolkozni kezdtem. Nem jutott eszembe semmi.

Pánikba estem. Kezeimet vadul rángatni kezdtem, ezzel nagy zajt csapva, ami Michaelenek is feltűnt. Amint hallottam az ajtó nyitódást abba hagytam a mozgolódást és reménykedtem, hogy valami felmentősereg lép be az ajtón. De, mint mindig, most is csalódnom kellett. Michael elém tolta a tetves pofáját.

-Na mi van hercegnő? Nem kényelmes?- Még mindig lekaparhatatlan volt az ördögi mosolya. Nem válaszoltam, csak leköptem. Pont a két szeme közé.
Hirtelen lehervadt mosolya és bosszúsan nézett rám. Kezét lassan felemelte és letörőlte a nyálkás anyagot a fejéről, aztán újra rám nézett, de nem szólt semmit.

-Mi van hercegnő?  Nem tetszik?-mondtam gúnyos hangnemben és én is felvettem  legördögibb arcom.

Megfordult. Elsétált egy kis fémasztalig és kutakodni kezdett rajta. Hirtelen egy kést hajított felém, ami két centivel a fejem mellett haladt el.
Megfogott egy másik kést, ami egy kicsivel nagyobb volt. Vissza sétált hozzám és közel hajolt arcomhoz. Ajkaink lassan összeértek és szinkronban mozogni kezdtek. Becsugtam szemem, de nem kellett volna, mert abban a pillanatban hasamba szúrta a kezében lévő kést.

Öklendezni kezdtem. Alig kaptam levegőt. Számnak hirtelen vér ize lett, majd ki is hánytam. Az elöttem heverő vörös tócsát néztem. Közben Michael körbe-körbe mászkált a szobában.

-Itt én vagyok a főnők!-súgta hátulról a fülembe, majd keményen rámarkolt fenekemre. Az ajtó felé indult és újra kiment. Itt hagyott egy újabb sebbel gazdagodva. Kívűl, belűl.

Sweet kills ✝Hemmings [Befejezett]Where stories live. Discover now