Kapitola sedmá - 18+

3.9K 161 23
                                    

Tuto kapitolu bych ráda věnovala Andryska - snaď se mě za tuto kapitolu neukamenuješ! :) ♥

Lauren se začala pomalu zvedat z podlahy, na které ležela, a znenadání se před ní objevily bosá chodidla. Začala pomalu zvedat svůj pohled výš a výš...

„Bože, co mu to stojí?" napadlo ji, ale pak ji došlo, co to je. Cítila jak okamžitě rudne a klopí svůj zrak. Prsty zaryla do jemného koberce, ale dál se již nehýbala.

„Andrew, to je ta tvá snoubenka?" ozve se ženský hlas.

„Co tu děláš, Lauren?" vyjel na ni opět Andrew a ani se nenamáhal nějak zakrýt či ji pomoct vstát. Byl pekelně naštvaný na tu kozu. Přímo mu vlétla do pokoje, bez klepání a ještě v tomto okamžiku! Nejprve chtěl jít dořešit tu proklatou svatbu se starostou, ale pak se tu objevila Patrice a změnila mu plány.

Měl rád, když ho žena přepadla svoji vášní a když k němu Patrice prostě jen přišla a strhla mu kalhoty, nemohl jinak. Zrovna se chystali na druhé kolo, když sem vlétla tahle příšerka...

Byla upravená ještě od snídaně, celkem jí to slušelo. Vypadala prostě tak nějak paničkovsky. Už se asi dostávala do role budoucí Jacqueline Kennedyové, i když on by si spíš přál Marylin Monroe.

„Potřebuji s tebou mluvit," šeptla jen a stále ležela na té zemi.

„Proč se proboha nezvedneš?" zeptal se ji Andrew a přešel od ní zpátky k Patrice. Ta ležela stále tak rozvalená, jak ji tam nechal. Na chvíli se pokochal pohledem na její růžový klín, který přímo lákal k polaskání, ale teď byla na řadě jiná věc. Hodil na ní pléd a podíval se na Lauren, která se ale vůbec nehýbala.

„Co je, Lauren?" vyštěkl netrpělivě.

„Já se prostě nezvednu, dokud nebudete zakrytí." Po těchto slovech vyprskla Patrice a bez kapky studu se zvedla a přešla k ní jen v podvazcích, které ji potom Andrewově sexuálním ataku zbyly.

„Patrice, nech ji," vyzval ji Andrew, ale nijak jinak nezasáhl, bylo mu to vesměs jedno. Patrice stejně Lauren neublíží.

„Jen tomuhle neviňátku něco ukážu," pravila ledově a Lauren doslova zamrazilo. Vystřelila do sedu a bleskově sáhla po kabelce. Chtěla se rychle sebrat a odejít. Patrice jí však chytla zezadu a pouty, které ani Lauren nevěděla odkud vzala, ji spoutala ruce za zády. I přesto, že se rozplácla opět na břiše, silou ji donutila se zvednout a posadit na židli u stěny. Lauren tím pádem měla perfektní výhled na postel.

Rychle zavřela oči, nemohla se na to dívat. Jímal ji děs a hrůza, začínalo se jí dělat na zvracení.

„Nezavírej ty oči nebo ti strhnu tu halenku i s podprsenkou a budeš tu nahá!" vyhrožovala ji Patrice a aby dokázala význam svých slov, přejela rukou po Lauriných ňadrech. Dokonce to levé vzala jednou rukou do dlaně a pevně zmáčkla. I přes podprsenku nahmatala její bradavku a pokusila se jí podráždit, ale tížený efekt se nedostavil.

Lauren byla tak vyděšená, že by se v ní ani krve nedořezalo. Z jejích úst vyšel první vzlyk.

„Ježiši, to je štěkna! Ani vzrušit se nedá," vyštěkla naštvaně Patrice a zlostně ji vlepila menší facku.

„Patrice, nech ji a pojď radši za mnou," vyzval ji Andrew, který si právě hověl na posteli. Když tak pozoroval ty dvě, jeho podvědomí mu říkalo, že by měl Patrice zarazit, ale z jedné strany si i užíval, jak Patrice boří tu hroznou strojenost jeho budoucí ženy.

Ovládána mužemKde žijí příběhy. Začni objevovat