Poděkování

2.1K 128 30
                                    

Děkuji všem, co tento příběh četli... všem, co tento příběh hvězdičkovali... všem, co tento příběh komentovali... a hlavně všem, co si na tento příběh a trochu i na mě udělali prostor ve svém srdci.

Jmenovitě děkuji následujícím:

ZanetV - za všechny gify, které jsi mi posílala s Benediktem a prostě všechnu Tvoji svéráznou podporu.

LucyKoubkova - za všechny úžasné teorie, které jsi měla a mnohdy jsi se trefila přímo do černého.

Tashapopcorn - za všechny úžasné komentáře, u kterých jsem se vždy nasmála

Eliska_Styles - za to, že jsi tomuto příběhu dala srdce a mě podporovala

Pavlusa009 - za Tvou podporu, i když se Ti nejspíš nelíbil konec

Tessienka - že už to tu se mnou táhneš už tak dlouho a stále mě podporuješ

TinaLeons - za všechnu podporu, kterou jsi věnovala tomuto příběhu

LuciiLipi - za všechnu podporu, kterou jsi mě zahrnula - Tvá slova mi stoupla do hlavy (vtip) :)

Lifevil - že jsi tímto příběhem žila

JeffyBlack - za její "Viktorie!!!"

Rabia_Pasion - za to, že jsi příkladem toho, že tento příběh může mít rád i nadšenec do science fiction

Lottie_Batistova - za to, že jsi celý příběh prožívala a nezapomněla mě podporovat, za všechna milá slova, která jsi mi napsala

V neposlední řadě StefSkurkova - díky za vše, zlato!

Dále pak Lena_DookeMelissandra-Rios, -White-shadow-barush98barus_125VendulaNovkovgulgulkaLenyMaonixovaNataliaSeattleKarolLoveCharenteLucieHorutova_axleda_Vee_TrhlaDalllianaEllieStory91ZNellyZMilaNirhazovamaya_behumanunicornNolpid...

Bylo vás hrozně moc a já jsem tu rozhodně nezmínila všechny... Moc vám za všechno děkuji a nemyslete si, že když jsem vás tu nezmínila, že jsem na vás zapomněla, to vůbec ne... Jen jsem byla líná vás všechny vypisovat. Mám vás moc ráda a děkuji vám za vše.

Na závěr bych vám ráda vysvětlila pár věcí... Co jsem vám vůbec chtěla předat tímto příběhem?

1) Pravá láska čeká na každého z vás. NA KAŽDÉHO. Jen ne vždy se zamilujete do prince na bílém koni. Muži jsou stejně chybující jako jsme my, ale je mnohdy pohání silný motor značky ego. I Lauren se zamilovala do egoisty, který jí v mnoha způsobech ublížil.

2) Chybujeme. Já chybuji, vy chybujete, ale hlavně se těch chyb nesmíte bát. Jedině chyby vás posunou dál! I Andrew chyboval a právě ty chyby jej naučili přehodnotit své priority. I Lauren se dopustila mnoha chyb.

3) Nebojme se odpouštět. I Andrew, který Lauren tolik ublížil, a nejen jí, si zaslouží odpuštění a uvidíte sami v Ovládáni osudem, že on se skutečně bude snažit ji vše vynahradit.

4) Vše, co děláme, má nějaký dopad. Zákon akce a reakce. Mnoho z vás se ptalo, proč zemřelo tolik lidí naráz - má to jednoduchý důvod. Zapojili se do hry, která byla špinavější, než očekávali a bohužel se jim to stalo osudnými. Laurenina řeč měla za následek mnohem víc věcí, než nyní víte, ale to zjistíte až v OO.

Moc za vše děkuji, jste úžasní a upřímně doufám, že se budeme "potkávat" u Ovládáni osudem.

Vaše a jen vaše... Viktoria ♥

Ovládána mužemKde žijí příběhy. Začni objevovat