12 Fejezet / Bizonyítsd be

2.5K 124 0
                                    

Már két napja annak, hogy Perrie ellátogatott hozzánk. Azóta minden egyes percünket együtt töltjük. Hiszen az elmúlasztott időt valahogy bekellett pótolnunk. Ráadásul így Harrynek esélye sincs a közelembe férkőznie.
Tegnap Anya elment egy üzleti útra, ami három vagy négy hétig fog tartani. Hiányozni fog, de meg tudom érteni, hogy muszáj volt a főnökével tartani.
Időközben Eleanor és Louis is megérkezett Holmes Chapelbe. Velük kívételesen nem voltam bunkó. Beláttam ők nem tehetnek semmiről. Sőt Eleanorral újra tökéletes barátnők lettünk. Mi hárman elválaszthatatlanok lettünk.
Most is hárman unatkoztunk a kanapénkon.
- Mit csináljunk? - Tette fel a kérdést már vagy huszadjára Eleanor. Bundás Perrie ölében feküdt és úgy figyelt mintha értene minden egyes szót.
- Menjünk sétálni és vihetnénk Bundást is - dobtam fel az ötletet, mire a többiek bólogatni kezdtek. Pezz rárakta a kutyára a pórázt és utnak indultunk.

Fél óra séta után a város főutcáján egy nem várt személlyel találkoztunk. Harry pont előttünk sétált ki egy dohányboltból. Bundás azonnal oda bújt hozzá, a fiú pedig simogatni kezdte. Nem bírtam ki, hogy ne tegyek megjegyzést.
- Te mióta dohányzól? - Eddig a cigi szagától is rosszul volt, nem hogy még rágyújtson.
- Csak nem aggódsz értem? - Vette fel perverz mosolyát.
- Én ugyan biztosan nem - tettem a melkasom előtt keresztbe a kezem.
- Hát persze szerelmem - erre csak a szememet forgattam - Különben is ez Zayné. Eljöttem valami ehetőt venni és közben beugrottam a cigiért.
Perrie mérgesen kikapta Harry kezéből a dobozt és a legközelebbi kukába dobta.
- Üzenem Zaynnek. Ne merészeljen még egyszer cigihez nyúlni.
- Átadom. Most pedig ha megbocsátotok elmentem - pont mellettem ment el és a füllembe suttogott.
- A múltkorit még folytatjuk - adott egy gyors puszit és tovább ment.
- Utállak Styles - kiabáltam utána nem túl nőiesen. Ő persze csak felnevetett és tovább ment.
- Ez meg mi volt? - Húzta fel a szemöldökét Perrie.
- Semmi, inkább menjünk - a lányok szépen csendben követtek engem.

Otthon a kapu előtt újabb meglepetés várt. Maxim ácsorgott a kapuban, amikor meglátott széles mosollyal az arcán jött elénk. Örömömben oda szaladtam hozzá és a nyakába ugrottam.
- Szia Max - még saját magamat is megleptem azzal, hogy mennyire örültem a fiúnak.
- Szia Zoe - a mosolya lefagyott mikor rájött nem vagyunk egyedül.
- Ó, de illetlen vagyok. Lányok ő itt Maxim Anselin. Max ők pedig Eleanor Calder és Perrie Edwards - ahogy elnéztem ők sem repestek az örömtől. - Figyelj Zoé. Mi most átugrunk Harryhez, de majd beszélünk. Rendben? - Kérdezte félénken Eleanor.
- Rendben. Sziasztok - köszöntem el és húztam magam után Maxet. Tudtam, hogy egyik lánynak sem szimpatikus Maxim, ezt láttam az arcukon. De túlzottan nem érdekelt a dolog.
Maximmal bementünk a házba és leültünk a kanapéra.
- Miért nem voltál kedden dolgozni?
- Kellett egy kis idő a gondolkodásra - nézett a szemeimbe - Tudod Zoé én többet érzek irántad mint barát és sajnos azzal is tisztában vagyok, hogy te Harry Stylest szereted.
- Nem szeretem Harryt. Már nem.
- Ez nem igaz. Látszik a szemedben, ahogy ránézel. Kár is tagadni. Csak azt nem értem mit eszel rajta - hajolt közelebb mire egy nagyot nyeltem.
- Nem szeretem Harryt - hangsúlyoztam ki minden egyes szót jól érthetően.
- Helyes. Nem érdemel meg téged - ajkait az enyémek ellen nyomta. Nem volt több mint egy egyszerű szájra puszi. Ő húzódott el és szemtelenül megnyalta az ajkait. - Nem adom fel, amíg az enyém nem leszel.
- Ha szeretsz csalódni akkor hajrá - mosolyogtam rá.
- Most mennem kell királylány. Szia - állt fel a kanapéről és ment ki az ajtón, ahol majdnem neki ment Liam Paynek. Fújtattam egyet mikor megláttam az ötös fogat utolsó tagját. Én is követtem Max példáját és az ajtóhoz sétáltam. Onnan láttam, hogy a fiú elhajt.
- Szia Zoe - köszönt kedvesen Liam.
- Payne. Miben segíthetek? - Húztam fel a szemöldököm. Semmi kedvem nem volt most hozzá, ezért is voltam bunkó.
- Egyem a kedvességedet. - Erre csak a szememet forgattam.
- Térj a lényegre ha kérhetem - sürgettem.
- Oké. Szóval holnap lesz Harry szülinapja és arra gondoltam..
- Nem! - Hátra léptem és rácsaptam az orrára az ajtót. Tudom bunkó voltam, de hát van ilyen. Perrie írt egy Sms-t, hogy három körül átjönnek hozzám. Mivel addig még volt pár órám leültem Tv-t nézni. Kívételesen azonban nem horrort így Bundással az oldalamon merültem el a film csodás világában.

Pont végeztem a filmmel, amikor a lányok kopogás nélkül jöttek be a házba.
- Kopogni luxus? - Néztem rájuk kérdőn.
- Bocsi, ezeket neked hozztuk - mutatott fel Eleanor egy halom ruhát. - Harry puszil amúgy.
- Nem érdekel Harry - kezdett nagyon elegem lenni a fiúból - Ezeket miért kapom?
- Mert holnap jössz velünk Harry bulijába. A lányok ellent mondást nem tűrően néztek rám.
- Nem megyek - álltam fel - Semmi keresni valóm nincs ott. Harry és köztem már nincs semmi.
- Bizonyítsd be - nézett rám kihívóan a barna hajú lány. - Ha nem történik semmi segítünk lekoptatni Harryt. Áll az alku?
Nyújtotta felém a jobb kezét. Kis hezitálás után elfogattam.
- Áll az alku - Csak azért mentem bele a játszmába, mert úgy hittem én nyerem a fogadást.
Ó, hogy mekkorát tévedtem....

Poison [ h.s.] BEFEJEZETT Where stories live. Discover now