Sziasztok. Nem szeretek Fejezet elé írni de most muszáj volt. Sajnos amilyen béna vagyok az előző részt kitöröltem. Szépen kérlek benneteket ha annyira tetszett, hogy adtatok rá voteot most is tegyétek meg.
Hatalmas puszi és ölelés. Nagyon sajnálom, hogy ilyen béna voltam.
EmeseBent a házban nagyon sok ember volt, meglátásom szerint többen voltak, mint ahogy azt Gemma mondta. Ahogy elnéztem a táncoló embereket láttam sokan már ilyen korán lerészegedtek. Nem értem mire jó ez nekik, persze ezzel nem arra célzok, hogy megvetem az alkoholt.
A vendégek soraiban híres embereket is felfedezni véltem, de egyikük sem érdekelt különösebb képpen.
Úgy döntöttem szétnézek a konyhában hátha ott találok valamit vagy valakit. Hiszen drága barátnőim úgy eltűntek mint szürke szamár a ködben. Így hát új társaságot kellett kerítenem. Bent a konyhában sorra voltak a drágábbnál drágább italok. Mikor megpillantottam egy vodka narancsot azonnal elvetettem azon ötletemet miszerint józanul megyek haza. Hamar rájöttem innom kell ha túl akarom élni ezt az estét. Egymás után két pohár vodkát is legurítottam. Az alkohol égette a torkomat, de ez érdekelt legkevésbé abban a pillanatban. Már a harmadik rövid ital után nyúltam mikor valaki rám szólt.
- Zoé? - Ez a valaki maga az ünnepelt volt.
- Harry? - Húztam fel bal szemöldököm. A magassarkúnak hála majd nem akkora voltam mint a fiú. De csak majd nem.
- Gyönyörű vagy. - Szemeiben fellobbant a vágy tűze.
- Köszönöm. - Pirultam el bár ezt inkább az alkohol hatásának tudtam be.
- Imádom, amikor elpirulsz édesem. - Hajolt közel a fülemhez - Komolyan mondom rohadt szexi vagy ebben a ruhában. Legszívesebben itt helyben letépném rólad.
- Hagyj már békén Styles. Különben is nem magamtól vagyok itt és nem is azért mert annyira szeretnélek. - Egy szemforgatás kíséretében otthagytam a fiút. A nappaliba mentem, ahol megpillantottam egy szőke, tetkós srácot kezében egy üveg Jack Danielsel. A kedvenc whiskym, ezért gondoltam egyet és oda mentem hozzá.
- Szia. Nem tudom ki vagy és ez most nem is érdekes. Viszont a whisky ami a kezedben van annál inkább. Tehát azt szeretném ha nekem adnád. Megkaphatom? - Rebegtettem meg a szempilláimat a hatás kedvéért.
- Szia. Tudom nem érdekel, de Jamie vagyok. És hogy a kérdésedre válaszoljak, igen neked adom. - Nyújtotta felém az áhított italt. - Hogy hívnak szépségem?
- Zoé. Most pedig ha megbocsátasz elmentem inni, mert ezt nem lehet máshogy kibirni. - Mutattam a bulizó emberek felé. Jamie csak nevetett ezen kijelentésemen. Mint aki jól végezte dolgát mentem vissza a konyhába, ahol felültem a pultra. Nagyon sokat megittam belőle és elkezdtem a gátlásaimat sajnos levetkőzni. Táncolni támadt kedvem, ezért leugrottam a pultról és majd nem elestem, de Harry pont akkor ért oda és így eltudott kapni.
- Zoé, még éjfél sincs, de te már részeg vagy. Nem jó ez így édesem. - Simitott ki egy kósza tincset a szememből.
- Nem vagyok sem részeg, sem az édesed. - Ellenkeztem. - Még nem is köszöntöttelek fel. Boldog szülinapot Bodrim.
- Te tényleg részeg vagy. - Karjait szorosabban fogta körülöttem. Felnéztem rá, szemei fogva tartották az enyémeket, ajkaink már borzalmasan közel voltak egymáshoz. De mint mindig most is meg kellett zavarni minket valakinek.
- Harry! - Kiabálta egy platina szőke hajú, nyávogos hangú lány. - Még fel sem köszöntöttelek.
- Te meg ki a faszom vagy? - Csodálatos már úgy látszik csúnyán is elkezdtem beszélni. Tapsot nekem.
- Annak a srácnak a csaja, akit éppen most ölelgetsz. Úgy, hogy szakadj le róla, de nagyon gyorsan. - Mondta érzelemmentes hangon. Hogy fájtak e szavai? Mindennél jobban. Ennek köszönhetően könnyeimet szabadjára engedtem.
- Ó, akkor nem zavarok. - Tértem ki magam Harry karjai közül és hagytam ott őket és a táncparkett felé vettem az irányt. Ott láttam, hogy Perriék önfeledten táncolnak. Nem volt szívem megzavarni őket így hirtelen megfordultam. Ezzel nem is lett volna baj, ha nem ütközöm neki Jamienek.
- Ne haragudj. - Kértem bocsánatot. A fiú kezébe vette az arcomat és letörölte könnyeimet.
- Mi a baj?
- Semmi. - Hazudtam egy hatalmasat. - Menjünk inkább táncolni.
Megfogtam a kezét és a táncoló emberek sokaságába húztam. Nem tudom mi lehetett velem, egyik percben egy hülyeség miatt sírok a másikban pedig egy vadidegennel kezdek el táncolni, még hozzá nem is akárhogy.
Jamienek háttal fordultam és a zene ütemének megfelelően ráztam a csípőmet. Olykor a fiú ágyékának dörgölve fenekemet. Egy egy ilyen mozdulatkor a srác a fülembe nyögött. Ez pedig engem feltüzelt, de bár ne történt volna így. Az egyik nyögést követően megfordultam és lecsaptam a fiú ajkaira. Éreztem, hogy meglepődött, de nem ellenkezett. Nyelveink őrült táncot lejtettek. Jamie még a fenekembe is belemarkolt, aminek hatására hatalmasat nyögtem. Többet akartam a fiúból, de ez nem valósulhatott meg. Hála Harrynek, aki egyszcsak, mint valami feldühödött bika elrántott Jamietől. Harry szembe fordított magával így láttam haragtól izzó szemeit.
- Mit művelsz? Eszednél vagy? - Ordította túl a dübörgő zenét.
- Mi közöd van hozzá? Neked, amúgy is van barátnőd. Tehát semmi közöd hozzám - Ordítottam most már én is.
- Gyere, ezt nem itt beszéljük meg. - Húzott ki maga után az utcára, ahol csodák csodájára nem volt egy lélek sem. Az út kellős közepén maga felé fordított. Szemei elsötétültek a haragtól. Mikor beléjük néztem, hirtelen mindent megbántam. Valószínűleg a sok pia miatt, de elsírtam magam. Harry aggódva ölelt át és kezdett a hátam simogatásába.
- Zoé, ne sírj. Nem akartalak megbántani.
Puszilta meg a fejem búbját.
- Még is megint megtetted - Húzodtam el. - Neked úgy is ott van az a csaj, miért nem hagyod, hogy jól érezzem magam egy sráccal?
- Az a csaj és én nem járunk. - Az állam alá nyúlt és felemelte a fejem ezzel arra kényszerítve, hogy rá nézzek.
- És ez mentséget add arra, hogy elrángas Jamietől?
- Igen, mivel tudom, hogy csak ágyba akar vinni.
- És mi van ha leakarok vele feküdni? Ha egész éjszaka szexelni akarok vele. Akkor mi van? - Ingereltem, pedig nem akartam Jamievel lepedőt gyűrni.
- Nem hagynám. - Mondta feszülten.
- Miért?
- Mert az enyém vagy Zoé Benett. - Még mielőtt reagálhattam volna Harry lecsapott ajkaimra. Én hülye meg hagytam neki. Ajkaink hevesen falták egymást. Nyelveink erotikus táncot lejtettek. Minden érzelmet bele adtunk ebbe az egyetlen csókba. Harry a fenekem alá nyúlt és felemelt. Én pedig ujjaimmal a hajába turtam ezzel nyögésre késztetve őt. Fenekemet markolászta, ami előhozta belőlem az ősi érzést. Éreztem, hogy Harrynek alsója egyre szűkebb lesz. De aztán mint valami villám csapás bevillant mi történt tavaly és egy erős mozdulattal kiszabadítottam magam izmos karjai közül. A számhoz kaptam a kezem.
- Ezt soha többé ne merd megtenni! - Kiabáltam. A szemem sarkából láttam, hogy Eleanor kijött Louissal és minket néznek.
- Nézd Zoé, én sajnálom. - Próbálta menteni a menthetőt. - Mindent sajnálok.
- Jól teszed, hogy sajnálod. Csak kár, hogy ennyi nem elég. Soha többé ne merj hozzám érni! - Fenyegettem meg. A kiabálástól az alkohol kiszállt a fejemből.
Sírva vettem elő a mobilomat és hívtam taxit.
Szerencsére a taxis hamar oda jött és könnyekkel az arcomon szálltam be, majd hagytam ott a teljesen ledöbbent Harryt.
Életem egyik legnagyobb hibáját követtem el azzal, hogy elmentem abba az Isten verte buliba és ezzel elinditva egy olyan lavinát, amely elől nincs menekvés.
YOU ARE READING
Poison [ h.s.] BEFEJEZETT
FanfictionEgy végzetes szerelem története, mely két ember közti szoros kötelékről és a mindent elsöprő fájdalomról szól. Legjobb eredmények: #4-onedirection (2020. 12. 22) #7-harrystyles (2019.08.02)