Nagyon szépen köszönöm a díjakat @Sarah_Sonie és @hgreti2001
Szabályok :
1. Olvasd el annak a blogját akitől a díjad kapod. ( nem kötelezek rá senkit)
2. Írj magadról 10 tényt.
3. Válaszolj 10 kérdésre.
4. Tegyél fel 10 kérdést.
5 Küld tovább 10 embernek a díjat.
Tények magamról:
1. A mai fiatalokkal ellentétben nincs instagramom de viszont snapchatem van.
2. A nyár folyamán meg lesz életem első tetoválása.
3. Imádom a nagytestű kutyákat. Van is egy nápolyi masztiffom.
4. Még soha életemben nem cigiztem és nem is szándékozom rágyújtani.
5. Kedvenc színészeim Vin Diesel és Paul Walker (R.I.P) Elég nagy Halálos iramban fan vagyok.
6. Szeretek színházba járni.
7. Nagy vágyam, hogy legyen egyszer lovam.
8. A hüllőktől frászt kapok.
9. Rengeteg plüssállatom van.
10. Zenében szinte mindenevő vagyok.Sarah_Sonie kérdései:
1. Mi a véleményed a történetemről?
Úgy gondolom egyedi hiszen én még nem olvastam olyan történetet mint a tiéd. Kár, hogy szünetelteted mivel nekem nagyon tetszik.2. A történeted valamilyen tapasztalatból írod? Ha igen, akkor az mi volt, ha nem hanem az agyad szüleménye akkor, hogy jutott eszedbe?
Teljes mértékben az agyam szüleménye. Éppen One Direction zenét hallgattam mikor megugrott a Poison alaptörténete.3. Parás vagy? Mi okozta ezt nálad?
Nem vagyok az.4. Mitől félsz a legjobban?
A viharoktól és a békáktól.5. Miért kezdtél el írni?
Őszintén nem tudom rá a választ. Egyszerűsen csak kedvet kaptam hozzá.6. Ha egy szóval kellene a társadalmi életedet jellemezned mi lenne az?
Unalmas.7. Van olyan tárgy amihez kiskorod óta kötödsz?
Igen. A plüsmacim :)8. Ha egy történet megírodott könyvben, s elkészült filmben akkor melyiket választod előbb? Miért?
Könyvet választom először mert úgy gondolom az az igazi. A filmben akár teljesen ki is forgathatják az eseményeket.9. Mit akarsz elérni az életedben?
Hogy jogász lehessek.10. Hogyan ismerted meg a One Direction fiúkat?
Erre már nem is emlékszem, olyan régen volt.hgreti2001 kérdései:
1. Mi adta az ötletet a blogodhoz?
Tavaly nyáron kiültem a kertbe és zenét hallgattam (1D) és beugrott egy történet amit egyből el is kezdtem írni. Így született meg a Poison.2. Szereted a High School Musicalt?
Régen szerettem de most már nem annyira.3. Szerinted mi a legfontosabb egy kapcsolatban?
Határozottan a bizalom.4. Elítéled a homoszexuálisakat?
Nem mivel nem tehetnek róla, hogy a saját nemükhöz vonzódnak.5. Mi a kedvenc dalod?
Ebből jelenleg most három van. Az egyik a 5 Seconds Of Summer-től a Jet Black Heart. A másik a One Direction-től a Perfect és Andy Black-től a We Don't Have To Dance6. Mi a véleményed Zayn albumáról?
Még nem hallottam, de biztos jó.7. Ki a kedvenc lányokból álló bandád?
Little Mix. Imádom őket.8. A lámák cukik?
Aha, tisztes távolságból.9. Élnél egy hónapig Afrika szegény részén?
Szerintem igen, de nem biztos.10. Mi a legrosszabb tulajdonságod?
Makacs és trehány vagyok.Kérdéseim:
1. Ki a kedvenc magyar írod?
2. A blogokat vagy a könyveket szereted jobban?
3. Szereted az állatokat?
4. Hol élnél legszívesebben?
5. Sok barátod van?
6. Mennyire vagy társasági ember?
7. Mi szeretnél lenni ha majd nagy leszel? 8. Nézel sorozatot? Ha igen melyik az és ki a kedvenc szereplőd?
9. Melyik a kedvenc zenéd?
10. Kiben bízol meg a legjobban?Díjazottaim:
- Húgom a Directiomer EsztyTomlinso
- Hands to myself shutupimqueen
- Love Again? penguingirl827
- Álmaim pasija @DorothyCroatia
- Rémkép killervino
Sajnálom de jelenleg csak ennyi blogot olvasok.
YOU ARE READING
Poison [ h.s.] BEFEJEZETT
FanfictionEgy végzetes szerelem története, mely két ember közti szoros kötelékről és a mindent elsöprő fájdalomról szól. Legjobb eredmények: #4-onedirection (2020. 12. 22) #7-harrystyles (2019.08.02)