16 Fejezet / Forró pillanatok (+18)

3.1K 133 3
                                    

Sziasztok! Mint látjátok ez nem egy szokványos rész, szóval csak saját felelősségre olvassátok.
Puszi.
Emese.

Harry óvatosan az ágyra fektetett, majd fölém mászott. Ajkai édesen becézgették az enyémeket. Egy idő után áttért a nyakamra és ott kényesztetett tovább. A fiú nagyon jól tudta, hogy a gyenge pontom a nyakam és az állam találkozásánál van, ezért ott ki is szívta az érzékeny bőrt. Ez egy apró morgást váltott ki belőlem. A bőrömön éreztem, ahogy Harry elmosolyodik. Szép lassan lenyúlt a pólóm szegélyéhez és óvatosan elkezdte felhúzni az anyagot. A melleim alatt megállt és mélyen a szemembe nézett. Egy bólintással adtam neki engedélyt a folytatásra. Cserébe egy tipikus perverz vigyort kaptam. Megemeltem a felsőtestem, így egy gyors mozdulattal levette rólam a zavaró pólót és a szoba másik felébe dobta. Melltartóba bújtatott melleimet látva megnyalta ajkait. Kezeimmel Harry felsőjéhez nyúltam, majd egy mozdulattal lehúztam róla. Kidolgozott felsőtestét látva, most én nyaltam meg ajakimat. Apró ujjaimat végig húztam kockáin, majd adtam tetkóira egy egy puszit. Ezután a nyakához hajoltam és én is kiszívtam a fiú nyakát. Eközben pedig az övéhez nyúltam és kicsatoltam azt. Lassan letoltam a nadrágját róla, majd a fiú kilépett belőle és félre rúgta. Csípőjét nekem nyomta, így megéreztem izgalmát. Láthatóvá vált, hogy a boxere már nagyon szűk neki.
Harry a farmerom csatjához nyúlt és kigombolta azt, majd őrjítő lassan szabadított meg az anyagtól. Már csak a fehérneműink álltak közénk. Harry a hátamhoz nyúlt és kikapcsolta a melltartómat. A pántokat lassan húzta le rólam és végig csókolta mindkét karomat. Mikor lekerült rólam a fehérneműm felső része Harry a melleimet vette kezelésbe. Jobb mellemet karapta és szívta, mellbimbómat meg is nyalta. Addig csinálta míg meg nem keményedtek. Jobb mellem után áttért a balra is. Mikor végzet ajkaival a hasamra tévedt egy ponton azonban lefagyott.
- Mi a baj? - Kérdeztem meg tőle.
- Neked van tetkód? - Húzta végig az ujját a tollpihén. Ezt a tetoválást még tavaly csináltattam, amit meg is bántam.
- Sajnos van. Már nagyon bánom. - Sütöttem le a szemeimet.
- Pedig nagyon jó áll. Szexi. - Adott rá egy puszit. - Na de most foglalkozzunk valami mással gyönyörűm.
Rámkacsintott és már haladt is tovább dél felé. Hosszú ujjait a bugyimba akasztotta és letépte rólam. Nőiességemet meglátva élesen szívta be a levegőt. A combom belsejét nedves puszikkal látta el. Mikor oda ért már lángoltam, annyira kívántam őt.
- Te már csöpögsz a nedvességtől. - Nyalt meg, de úgy ahogy az a nagy könyvben megvan írva. Minden egyes nyelvcsapásánál belemarkoltam a plédbe. Éreztem már közel a vég, de ezt Harry is észrevette. - Nem így mész el.
Mondta majd abbahagyta a nyalást. Én erre csak felmordultam. Változtattam a helyzetünkön, így már én voltam felül. Lehajoltam hozzá és adtam neki egy szájra puszit. Nem sokat teketóriáztam, ujjaimmal elrántotam róla boxerét. Így férfiassága az égbe meredt. Nyeltem egy hatalmasat és elgondolkodtam, vajon hogy fért ez belém annak idején. De nem agyaltam túl sokat. Apró kezeim közé fogtam farkát és húzogatni kezdtem rajta a kezem. Öröm volt látni, hogy Harry csukott szemmel élvezi a kényesztetést. Mikor már láttam, hogy közel van elengedtem méretét és füléhez hajoltam.
- Nem így fogsz elélvezni fürtös. - Kaptam bele a fülébe. Harry egy gyors mozdulattal fordított maga alá.
- Azt mondod? - Kérdezte szenvedélyes hangján.
- Azt.
- De kis szemtelen van. - Csókolt meg.
- Ugye van nálad gumi? - Váltam el ajakitól.
- Édesem nálam mindig van. - Kacsintott, majd az éjjeli szekrény fiókjában kezdett el turkálni. Hamarosan egy zacskó hangját hallottam. Felnéztem és láttam, ahogy farkára görgeti az óvszert, majd ismét fölém kerekedett. Lábaimat terpeszbe felhúztam, így helyet adtam neki. Bejáratomhoz igazította magát.
- Biztos akarod?
- Nem kérdez hülyeségeket. - Szóltam rá. Egy hatalmas mosoly kíséretében hatolt belém. Felnyögtem, hiszen rég volt már ilyenben részem. Kicsit fájt is, de nem volt vészes. Harry megvárta míg megszokom méretét, majd nagyon lassan mozogni kezdett. Ajkaival ismét a nyakamhoz tért át, én pedig hajába turtam, tudtam ettől indul be igazán. Ahogy sejtettem Harry torkát egy férfias morgás hagyta el. Lenyultam a fenekéhez és bele markoltam, ezzel gyorsabb mozgásra késztetve őt. A fiú a fülembe suttogott.
- Hova sietsz szerelmem? - Nyögte.
- Tudod te azt nagyon jól. - Nyögtem én is. A szobát a mi nyögésünk és lihegésünk töltötte be. Akkor teljesen megfeledkeztem arról, hogy a ház tömve van olyan emberekkel akik valószínűleg most hallanak minket.
Minden egyes lökéssel éreztem közel a vég.
- Én.. mindjárt. - Lihegtem.
- Tudom... Én is. - Zilálta a fülembe. Harry hatalmasat lökött amely után a boldog beteljesülés következett. Utánam Harry el elélvezett. Fáradtam rám feküdt, majd kihúzodott belőlem. Az óvszert a kukába dobta, majd újra mellém feküdt. A mellkasára vont, majd ránk terítette a plédet. Már majdnem elaludtam, mikor villámcsapásként ért a felismerés:ismét lefeküdtem apám gyilkosával.

Poison [ h.s.] BEFEJEZETT Where stories live. Discover now