Reggel iszonyatos fejfájásra kelltem fel. Megesküdtem magamban, hogy soha többé nem iszok alkoholt. De ezen kijelentésemen valószínűleg csak a következő buliig fog tartani.
Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és bevánszorogtam a fürdőszobába, ahol beálltam a zuhany alá. A forró víz hatására az elmém kitisztult, így folyamatosan peregtek lelki szemeim előtt a múlt éjszaka eseményei. Bántott, amiért bunkó voltam Harryvel, de úgy érzem megérdemelte.
Egy órán keresztül álltam a forró víz alatt. Ennyi idő kellett ahoz, hogy úgy mondjam szalon képes legyek. Mikor készen voltam megtörőlköztem majd a törölközőt magam köré csavartam. Nem foglalkoztam a felöltözéssel. Kisétáltam a konyhába és csináltam magamnak egy szendvicset reggeli gyanánt. A ma reggeli újság már az asztalon hevert ezért oda mentem érte, hogy elolvassam. Bundás hozta be, mivel meg lett neki tanítva, hogy behozza a földről az aznapi újságot. Már épp neki álltam volna az olvasásnak, amikor elkezdett csörögni a telefonom. Kíváncsian nyúltam érte és vettem fel.
- Szia Perrie. - Szóltam bele a készülékbe. - Szia. Hol vagy? - Kérdezte aggódva.
- Itthon vagyok. Miért?
- Átmegyek. Beszélnünk kell. - Mondta majd kinyomta a telefont. Furcsáltam viselkedését, nem szokott ilyen lenni. De biztos nyomós oka van rá. Csak remélni tudom, hogy nem nagy baj.
Miután leraktam a telefonomat az asztalra kezembe vettem az újságot, amin a cím borzalmas volt.
" Harry Sylesre rátalált a szerelem"
Gyorsan fellapoztam a megfelelő oldalra és olvasni kezdtem.
" A One Direction nőfaló frontembere, név szerint Harry Styles a tegnapi nap folyamán hatalmas bulival ünnepelte, hogy egy évvel idősebb lett. A parti Holmes Chapelbeni otthonában zajlott. Az ifjú énekest számos barátja köszöntötte fel, köztük néhány híresség és egy feltűnően csinos fiatal lány. Ez a szép lány Holmes Chapelben lakik és Zoé Benettnek hívják tudtuk meg egy neve elhallgatását kérő közeli baráttól. Információink szerint Zoé és Harry 2010 és 2013 között alkotott egy párt, melyet csúnya szakítás követett. Viszont úgy látszik a két fiatal újra közeledik egymás felé. Melyet képekkel is bizonyíthatunk."
Lenéztem a lap aljára és tényleg ott voltak a képek, melyeken jól látszik, hogy csókolozunk még hozzá elég hevesen.
" Zoéról nem sokat lehet tudni. Mindössze csak annyit, hogy jó barátnője Perrie Edwardsnak és Eleanor Caldernek. Illetve, hogy állítólag ő adta ki az utját az énekesnek, aki a jelek szerint még mindig szereti a lányt. Mindenesetre mi szorítunk nekik."
A szemeim megteltek könnyel és úgy szaladtam az ajtó felé, ahol Perrienek szaladtam neki.
- Ne haragudj, de mennem kell. - Hadartam el és már mentem is volna tovább ha Perrie nem kap el.
- Törölközőben? Nem hiszem. - Nézett végig rajtam.
- Baszki. - Jöttem rá, hogy még nem vettem fel semmi ruhát. Megfordultam és berohantam a.szobába, ahol gyorsan felöltöztem. Az ajtóban magamra kaptam a cipőmet és a kabátomat, majd a lány csodálkozó tekintetével mit sem törödve kirohantam az utcára.
Mást sem csináltam csak futottam és futottam. Szerencsémre régen verseny szerűen futottam, így nem okozott ez a kis futás nagy gondot. Meg persze szerencsémként az is szolgált, hogy Harry nem lakott messze. Egészen Harry házáig futottam. Ott megtorpantam, majd felsétáltam a verendán és benyitottam. Döbbenetemre az ajtó nyitva volt, így gond nélkül betudtam jutni a házba.
Végig sétáltam a folyosón a nappaliig. Ott mindenhol másnapos emberek fetrengtek. Volt aki az asztalon, a fotelben, de még a padlón is voltak.
Én a lépcsőt céloztam meg, közben kigondoltam Harry kivégzését.
Gondolkozás nélkül nyitottam be a szobájába, ahol még aludt.
- Harold! - Üvőltöttem. A fürtös ijedtében nagyot ugrott. Álmos szemekkel nézett rám és óvatosan felállt majd el jött. Így jóval nagyobb volt mint én.
- Neked is szia Zoé. - Hangján hallatszott, hogy fáradt.
- Rohadj meg! - Estem neki, ütöttem ahol csak értem. - Tönkre teszed az életemet. Miért nem tudsz egyszerűen csak békén hagyni? Gyűlöllek! Bárcsak soha ne találkoztunk volna. Bárcsak soha ne szerettem volna beléd! Gyül... - Nem tudtam befejezni a mondatot mert a fiú lefogott és ajkaival hallgattatott el. Puha ajkai megharapták alsó ajkamat. Nyelve bejutásért könyörgött a számba, ezt az engedélyt megadtam neki. Harry a combom alá nyúlt és felemelt, majd az ágyhoz cipelt. Óvatosan lerakott rá. Innen tudtam nincs vissza út.
YOU ARE READING
Poison [ h.s.] BEFEJEZETT
FanfictionEgy végzetes szerelem története, mely két ember közti szoros kötelékről és a mindent elsöprő fájdalomról szól. Legjobb eredmények: #4-onedirection (2020. 12. 22) #7-harrystyles (2019.08.02)