Alternatív befejezés

2K 110 12
                                    

Húsz év telt el az ikrek születése óta. Húsz év telt el azóta a nap óta ami mindent megváltoztatott. Azon éjjelen Zoé Benett hatalmas kínok között hozta világra a lányát és a fiát. Mivel a borzalmasan legyengült napokig infúziót kapott.
A gyerekek kora szülöttek lettek ezért egy teljes hónapig a kórházban tartották őket megfigyelés alatt.
Harry Styles volt az első aki megtudta Zoénak soha többé nem lehet gyermeke. Először lesokkolta a hír, félt mi lesz Zoéval ha ezt megtudja. De aztán rájött a legfontosabb, hogy mind hárman életben maradtak.
Miután Zoét kiengedték a kórházból tudta csak meg, hogy nem lehet több gyermeke. Harry közölte vele a súlyos hírt. A férfi azt hitte ki fog kellni magából, de nem így lett. Elfogadta és beletörődött. Zoé úgy volt vele, hogy még így is ott van neki a két csöpség akiket mindennél jobban szeret.
Hannah és Adam Styles jó gyermekek voltak.
Harry vett egy hatalmas házat Londonban és magával vitte kis családját is. Zoé nem repesett az örömtől, hogy elkell hagynia szülővárosát, de inkább ment Harryvel mint hogy távol legyenek egymástól.
Próbálták Hannaht és Adamet a nyilvánosság teljes kizárásával nevelni. Nem akarták, hogy pár hónaposan az újságok címlapján szerepeljenek.
A gyerekek semmit nem éreztek abból, hogy apjuk világsztár. Ugyan olyan óvodába, majd iskolába járta mint a normális szülők gyermekei. Csak idősebb korukban tudták meg ki is az édesapjuk valójában.
Harry annyi időt töltött a gyerekekkel amennyit csak tudott. A koncertek és nyilvános megjelenések számát a lehető legkisebbre szűkítette. Mindent megadott kis családjának, hogy ne szenvedjenek semmiben sem hiányt.
Zoé hamar túltette magát a szülés utáni depresszión. Ebben nagyban segítettek a barátai és a családja.
Harry feleségül vette Zoét a gyerekek tizedik születésnapja után. Nászútjukat a csodálatos Bora Borán töltötték. Két teljes hétig voltak ott és természetesen a gyerekeket is magukkal vitték.
Így négyen boldog családot alkotnak. Akik húsz évvel később is szeretik és tisztelik egymást.

VÉGE!

Poison [ h.s.] BEFEJEZETT Where stories live. Discover now