*Niall pozicija*
Mano žodžiai pasitvirtino.
Kai atsidursime tuo pačiu metu ir toje pačioje vietoje, susitiks mūsų keliai.
Stovėjau lyg įbestas į žemę ir žiūrėjau į tolstančią Aspyn.
-Ponaiti. - mane iš transo prikėlė pagyvenęs vyras, kuris atvarė mano automobilį iš garažo. - Jūsų automobilis. - ištiesė ryšulėlį raktų.
-Imk. Aš turiu reikalų. Greit grįšiu. - įgrūdau jam lagaminus ir pasileidau bėgti link tos pusės kur nuėjo Aspyn. Turiu su ja bent pasikalbėti.
Kvailį, tu ją metei kaip bereikšmį skudurą.
- Užtilk. - sumurmėjau savo pasąmonei ir sustojau prie automobilių stovėjimo aikštelės. Greit dairiausi kol pamačiau, kad šviesiaplaukė užkuria automobilį ir su šypsena veide išsuko iš aikštelės, o greta jos, keleivio vietoje, sėdėjo Meg.
-Velnias. - suskėsčiojau rankomis ir iš nervų garsiai surikau atkreipdamas visų dėmesį. - Ko spoksot?!*Aspyn pozicija*
-Prašau. - ištiesiau pasirašiusi ir nusifotografavau su merginomis.
-Ačiū! - jos greit nubėgo, o aš patraukiau link merginų. Ėjau greitu žingsniu link automobilių stovėjimo aikštelės, bet netyčiom susitrenkiau su kietu kūnu.
-Atsiprašau labai. - net nepažvelgusi į žmogų atsiprašiau ir greit nuėjo tolyn pasitaisiusi krepšį. - Meg, Eva! Palaukit! - pribėgau prie jų ir pasiėmiau savo lagaminus iš Meg ir įkėliau į automobilio bagažinę.
-Su kokiu ten vaikinuku susitrenkei? - Eva kumštelėjo man į ranką.
-Nežinau. - truktelėjau pečiais. - Net nepažiūrėjau į jo veidą. - Pagriebiau iš Evos raktus. - Aš vairuoju. - Staigiai įsėdau į priekinę sėdynę, už vairo. Palaukiau kol merginos susės ir užkūriau automobilį.
-Pagaliau į namus!! - suriko Meg, o aš nusijuokiau ir išsukau iš aikštelės.
-Aspyn...- iš galo išlindo Eva. - manau ten Niall. - parodė per langą. Greit pasukau galvą ir pamačiau ten besišakojantį Niall.
Aš susitrenkiau su blondinu. Su Niall.
-Aš su juo ir susitraukiau. - sumurmėjau gniauždama vairą ir greit paspaudžiau greičio pedalą kai užsidegė žalias šviesoforo signalas.
-Tu nenori su juo pasikalbėti? - Meg žvilgtelėjo į mane, o aš tik papurčiau galvą.
-Neturiu apie ką. Jis suteikė man vilčių, kad grįš, bet jau praėjo pusė metų ir mes susitikome jo mieste, Londone, nes aš čia atskridau ieškoti laimės. Viskas ši tema baigta.-----------
-Labai norėčiau. - sustojau prie virtuvės įėjimo išgirdusi Meg balsą. Prikišau ausį arčiau, kad geriau viską girdėčiau. Tas mano smalsumas daro savo. - Nemanau, nes gyvenu su Eva ir Aspyn. Eva tai mielai eitų, nes mėgsta tokius pasibuvimus, bet Aspyn nesutiks. Kaip tai kodėl? Gi pats žinai kaip viskas baigės prie pusmetį tarp jos ir Niall ir dar jie abu susitrenkė prie oro uosto vartų. Taip ir aš pradžioje nustebau kol jo pačio nepamačiau. Na, aš galiu pabandyti, bet nieko neprižadu. Gerai iki.
-Tai kur mus kviesi? - kuo tyliau įėjau į virtuvę, o Meg nuo mano balso net šoktelėjo ir pradėjo greit kvėpuotu susiėmusi už širdies.
-Am...kaip žinai aš vis dar bendrauju su Harry ir jis kviečia mane ir jūs pas save į pasibuvimą tokį jo galiniame kieme, bet ten gali būti ir Niall jei sutiks atvykti. - atsisėdo ant spintelės.
-Nu? - pasirėmiau greta jau nujausdama ko ji norės.
-Važiuojam? Aš labai noriu su juo susitikti! - nustatė šuniuko akutes.
-Wouw wouw wouw net nesvajok. Važiuok viena. - papurčiau galvą.
-Prašau važiuojam kartu! Aš viena nenoriu ten važiuoti! - patempė lūpą. - Prašau labai Aspyn! - papurčiau galvą. - Prašau prašau prašau prašau prašau prašau!
-Nu gerai! - surikau pusbalsiu. - kelintą?
-Yay! - šoktelėjo. - šeštą pas jį jau. Tai manau einu pakalbėsiu su Eva. - Meg išsišiepusi išlėkė iš virtuvės, o aš abejomis rankomis pasirėmiau į spintelę ir giliai kvėpavau.
Susitiksiu su Niall.
Susitiksiu su Niall.
Velnias. Susitiksiu su blondinu.
YOU ARE READING
Fall in love with Snapchat 2
FanfictionFirst season : https://www.wattpad.com/story/54605593-fall-in-love-with-snapchat Cover by: weirdCa ❤