2. Forty four

1K 126 5
                                    

*Aspyn pozicija*

"Sveiki, visi. Po dviejų savaičių vėl su jumis Aspyn. Iš karto Atsiprašau, kad praeitą savaitę nebuvo video, bet kas sekate mane Twitter ir Instagram galėjote matyti, kad buvau grįžusi į namus Los Angeles. Kaip pastebėjot iš pavadinimo bus kelionių dienoraščio video iš mano gimtojo miesto. Gero jums žiūrėjimo, o dabar keliaukime į video!"
Mano žodžiai pasibaigė ir prasidėjo visas video iš Los Angeles.
Paspaudžiau išsaugoti ir įkelti video ir padėjusi kompiuterį iš išėjau į svetainę, kur turėjo būti Eva, nes Meg, kol aš buvau išvykusi, išsikraustė pas Harry. Puiku tiesiog.
-Eva, ką veikiam šiandien? Jau pabodo būti namuose. - atsiguliau ant sofos, prie merginos.
-O kur Niall dingęs? - ji pasuko galvą į mano pusę, o aš tik truktelėjau pečiais. - Keista, kad jis nesirodo, kai prieš tai buvo toks prilipęs.
-Pačiam gal atsibodo tas lipšnumas. -žiūrėjau tiesiai į lubas.  - Tai gal eime kažkur?
-Galime vakare eiti į Ellie Goulding koncertą. Gavau iš fanių dovanų du bilietus geriausiose vietose. - atsisėdo.
-Aišku, kad einam! - pašokau nuo sofos. - Bėgu ruoštis! - vos ne virsdama nubėgau link kambario ir pradėjau ieškoti kuo rengtis. Pagaliau kažkur išeisiu.

(Aspyn apranga)

(Aspyn apranga)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

------------

-Taip aukštai? Aš nieko nematysiu. - susiraukiau kai mus apsauginis vedė į gal penktą aukštą.
-Panele, čia yra VIP ložės, į jas labai sunku patekti. - apsauginis maloniai šyptelėjo atsisukęs ir toliau ėjo ilgu koridoriumi, o aš ir Eva jį sekėme. - Prašau. Koncertas jau prasidėjęs. Pasilinksminkite. - apsauginis atidarė duris ir pasigirdo garsi muzika. Linktelėjau padėkodama ir įėjau į areną paskui Evą. Ji greit sustojo, o aš atsitrenkiau į jos nugarą.
-Kas buvo? - susiraukiau ir apėjau ją. Ji parodė žvilgsniu už manęs.
-Jis rimtai? - apsisukusi susiraukiau.
Niall stovėjo nuo manęs kelių metrų atstumu ir šoko su draugais, bei su alumi rankose. Jis tikrai atrodė laimingas, net labai laimingas.
-Nieko nesakysi jam? Vis gi nesimatėt ir nebendravote beveik savaitę. - papurčiau galvą nusišypsodama ir atsisėdau į savo vietą paslėpdama veidą plaukuose. Nenoriu palikti koncerto, bet nenoriu trukdyti Niall. Manau, jis tamsoje manęs neįžiūrės.
Eva atsisėdo greta manęs ir nusišypsojo padrąsinančia šypsena nuo kurios jaučiausi dar prasčiau, todėl nusukau veidą į kitą pusę ir greit sumirksėjau, kad nepravirkčiau, bet taip nepavyko ir mano veidu nuriedėjo kelios ašaros.

 Eva atsisėdo greta manęs ir nusišypsojo padrąsinančia šypsena nuo kurios jaučiausi dar prasčiau, todėl nusukau veidą į kitą pusę ir greit sumirksėjau, kad nepravirkčiau, bet taip nepavyko ir mano veidu nuriedėjo kelios ašaros

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nesuprantu kodėl jaučiuosi taip prastai. Jis tiesiog atėjo su draugais į koncertą, o aš sėdžiu ir žliumbiu kaip penkiametė.
-Gal eime geriau iš čia?
-Ne, tu gavai dovanų juos, todėl ir būsime iki pabaigos. - atsirėmiau į atlošą ir stebėjau koncertą.

*Niall pozicija*

-Žiūrėkit, kažkokios dvi paukštytės atėjo, o maniau, kad mes vieni būsim čia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Žiūrėkit, kažkokios dvi paukštytės atėjo, o maniau, kad mes vieni būsim čia. - Markus parodė į kitą ložės pusę. Ten sėdėjo dvi merginos, bet per tamsą neįžiūrėjau nė vienos veido. - Einu pakalbinsiu, eini?
-Ne. Žinai, kad aš su Aspyn ir tikrai jos neišduosiu. - papurčiau galvą ir gurkštelėjau alaus.
Markus greit apsisuko ir nuėjo link jų, atsisėdo prie šviesiaplaukės ir kažką jai pradėjo pasakoti parodydamas į mus, bet mergina net nepažvelgė į mano pusę.
-Manai jam pavyks ją pakabinti? - John paklausė manęs kai vis stebėjau jį.
-Nemanau, ta mergina nelabai klauso jo. Nenusiseks jam. - ir su mano tais žodžiais jis atsistojo nuo kėdės ir grįžo pas mus. - Nu kaip?
-Ji net nesileidžia į kalbas, net kai pasakiau, kad aš su tavimi. Net tada nesureagavo. Kas ji per pana jei nenori susipažinti su Niall Horan?! - suskėsčiojo rankomis.
-Pala. Sugalvojau kai ką. - užsiverčiau visą likusį alų ir nužingsniavau link panelių. Sukritau greta šviesiaplaukės. - Kodėl nenori susidraugauti su mano draugu? Jis labai draugiškas. - žiūrėjau į Ellie, kuri dainavo jausmingą dainą, pasibadinusi balta suknele.

 - žiūrėjau į Ellie, kuri dainavo jausmingą dainą, pasibadinusi balta suknele

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ji mane žavi kaip dainininkė, muzikos kūrėja, bet ne kaip moteris. Ji nėra mano skonio, šiuo metu mano skonio yra tik Aspyn. Reiktų jai paskambinti, nes ir taip ilgą laiką nesusisiekėme. Tikriausiai, Ovard ant manęs žiauriai pyksta.
-Nes aš turiu vaikiną ir neprasidedu su kitais, o tuo labiau su jo draugais. - mano ausis pasiekė švelnus blondinės balsas, kuris privertė pašokti iš vietos.
-Mažute? - lėtai atsisėdau atgal į vietą ir pasilenkiau prie jos veido. - Ką tu čia veiki? - papurčiau galvą nesusivokdamas, kad čia ji.
-Labas ir tau, Niall. - šyptelėjo. - Eva gavo bilietus, todėl ir atėjom. Reikia vis gi  prasiblaškyti.
-Kodėl nepriėjai prie mūsų? - stebėjau vaikinus, kurie stebėjosi, kad ji su manimi  kalbasi ir dar šypsosi.
-Nenorėjau trukdyti. Manau, kad tavo draugai tavęs laukia su naujienomis, kodėl nekalbėjau su Markus ar koks ten jo vardas.
-Labas, Niall. Kur dingęs buvai? - prie mūsų netikėtai pasilenkė Eva su nepatenkinta veido išraiška.
-Labas. - išsišiepiau ir mačiau kaip tai ją erzina. - Rašiau dainas, todėl buvau užsiėmęs. - ji linktelėjo ir vėl dingo už Aspyn.
-Manau, susitiksime kai būsi nebeužsiėmęs. - blondinė  žiūrėjo į tolį be emocijų. Niekaip nesuprantu ar ji pyksta, ar ne.
-Aš dabar tavęs nepaliksiu. Būsiu su tavimi, draugai palauks. - greit ją prisitraukiau prie savo krūtinės ir apkabinau iš už nuragos, o pats atsirėmiau į kėdės atlošą.
Markus stebėjo mane nesupratęs, o aš tik iškėliau vidurinį pirštą ir pabučiavau Aspyn skruostą...

Parašiau dar vieną, nes ryt naujos nebus :)

Dabar jau laukiu nuomonių....

Fall in love with Snapchat 2Where stories live. Discover now