2. Sixteen

1.3K 120 3
                                    

*Aspyn pozicija*

-Aha. - Horan neatsakęs į mano klausimą grubiai sujungė mūsų lūpas. Bandžiau jį stumti nuo savęs, bet tai buvo bergždžias reikalas. Niall laikė tvirtai įsikabinęs į mano liemenį ir kaklą.
-Nemeluok, kad tau tai nepatinka. - sumurmėjo man į lūpas ir tęsė grubų bučinį. Nebegalėjau daugiau jam priešintis, todėl pasidaviau bučiniui uždėdama rankas ant jo kaklo ir prisispausdama arčiau jo kūno. Niall ranka pasitraukė nuo mano kaklo ir atsirado netoli kitos, ant liemens, kurį švelniai glostė. Jis atsitraukė nuo manęs kai abiems trūko oro.
-Tu esi. - giliai įkvėpiau. - šunsnukis. - užsimojusi trenkiau skaudų antausį ir pastūmusi vaikiną nuėjau vidun.
-Liam. - atsisėdau greta jo. - Gali mane parvežti namo arba bet kur kitur, kad tik greičiau išeičiau iš šio klubo?
-Kas nutiko? - susiraukė nesupratęs.
-Nieko. Tiesiog nebenoriu čia būti, o visi kitu girti.
-Galime nuvažiuoti pas mane jei nori. - greit linktelėjau sutikdama ir mes abu pakilome iš savo vietų. Tikiuosi, kad Horan nespės grįžti čia.
-Mes važiuojame. - Payne apsivilko švarką. Tikriausiai mūsų  niekas negirdėjo, todėl mes apleidome klubo patalpas ir įsėdę į jo automobiį išvažiavome link miesto pakraščio.
-Jūs bučiavotės? - Liam trumpam žvilgtelėjo į mane, bet greit susikoncentravo į kelią.
-Ką? Ne. - papurčiau galvą.
-Nemeluok. - šyptelėjo. - Tavo lūpos pabrinkusios, o taip būna po gero bučinio.
-Jis mane per jėgą pabučiavo. - atsirėmiau į langą.
-Meilės seilės. - nusijuokė. - Atvažiavome. - Liam automobilį įsuko į didelį kiemą su nemaža, šiuolaikinės architektūros rezidencija.
-Gražūs namai. - nusistebėjau išlipusi iš automobilio.
-Ačiū, bet man jie nelabai patinka, kažkokie per tušti man vienam. Eime į vidų, manęs laukia bent vienas mano geriausias draugas. - Payne palydėjo mane iki durų ir jas atrakino. Joms tik atsidarius pasigirdo garsus lojimas ir atbėgo milžiniškas šuo.  Greit pasislėpiau už vaikino. Aš mėgstu šunis, bet jis tikrai labai didelis. Žiauriai didelis
-Nebijok, jis draugiškas. Watsonai, sveikas, drauguži. - Liam atsitūpė prie šuns ir pakasė jo paausius.  Watsonas apėjo Liam ir priėjęs prie manęs apuostė mano suknelę. Aš stovėjau sustingusi ir man tikrai buvo nejauku.
-Gali paglostyti jei nori. - nedrąsiai uždėjau delną jam atn galvos ir paglosčiau.
-Didelis. - šyptelėjau. Watsonas prabėgo pro mano kojas tiesiai į lauką.
-Pagaliau gavo gryno oro. - Liam uždarė kiemo duris. - Gal kavos ar arbatos?
-Kavos su pienu. - šyptelėjau.

*Niall pozicija*

-Tu esi. - Aspyn giliai įkvėpė. - šunsnukis. - užsimojusi trenkė man skaudų antausį ir pastūmusi nuėjo vidun.  Susiėmiau už degančio skruosto ir giliai kvėpavau. Kaip ji galėjo trenkti man? Jai tai suknistai patiko!
Kaip ir tau. Pasišaipė mano sąžinė.
-Patylėk. - grįžau atgal į klubą pro galine duris ir patraukiau tiesiai link draugų. Aš privalau ją surasti.
Greit atsiradau prie staliuko, ten sėdėjo visi, iškyrus Aspyn ir Liam. Jis čia rimtai bando ją nuvilioti nuo manęs?
Tu su Selena, kvailį.
-Kur Liam ir Aspyn? - atsisėdau prie Evos. Ji truktelėjo pečiais ir gurkštelėjo savo gėrimo. - Jie išėjo? - Linktelėjo. - Parazitas. - tyliai suurzgiau sau po nosimi.

**********

Hello people :)

Štai ir nauja dalis, tokia su mažai veiksmo :( bet vis tiek laukiu jūsų nuomonių :*

With love Horan_Princess_69 ❤

Fall in love with Snapchat 2Where stories live. Discover now