*Aspyn pozicija*
"Nauja pora Naspyn?"
"Jūs tokie mieli kartu ^^"
"Love Naspyn."
"Couple hug. *.* *video akimirka*"
Greit akimis laksčiau po YouTube video komentarus ir vien tik buvo apie mane ir Niall.
Naspyn.
Naspyn.
Naspyn.
Kas per nesąmonė? Jokios čia suknistos Naspyn nėra.
-Aspyn! - į mano kambarį įvirto Eva. - O gal turėčiau sakyti Naspyn! - ji išsišiepė o aš tyliai sugriežiau dantimis ir paleidau pagalvę į merginą.
-Nesąmonių prisigalvojo tai ir tu. - išjungiau YouTube ir padėjau kompiuterį ant naktinio staliuko.
-O man tai taip miela. - užšoko ant lovos krašto. - Ypač kai jis tave apkabino. - numykė.
-Dink neerzinusi arba neatsakau į savo veiksmus. - sumurmėjau.
-Gerai, tačiau atėjau pasakyti, kad kita Naspyn pusė sėdi svetainėje. - aš išsižiojau iš nuostabos, o Eva greit pabėgo iš kambario kikendama.
Knisa protą.
Bet ak, tas mano smalsumas.
Nusiėmiau nuo koju dekį ir išlipau iš lovos. Greit nusliūkinau pro duris ir koridoriumi į svetainę.
Taip, nemelavo.
Matėsi geltonų plaukų kuokštas iš už sofos, o greta jo Eva.
-Va ir pasirodė. - mergina mostelėjo į mane ir Niall iškart atsisuko. - palieku jus vienus. - greit dingo iš kambario.
-Ko čia atėjai? - pasirėmiau į durų staktą.
-Aplankyti tavęs ir pakvieti į festivalį, kuris vyksta užmiestyje. - Blondinas atsistojo nuo sofos.
-Nežinau. - papurčiau galvą. - Aš nepasiruošusi.
-Tai aš palauksiu, man nesunku. - išsišiepė. - Tai važiuojam?
-Nežinau. - atsidusau.
-Ji važiuoja! - pasigirdo Meg balsas iš darbo kambario, priversdama mus sukikenti.
-Nu gerai. Einu ruoštis.
-Aš einu pas Meg pasikalbėti. - linktelėjau ir nulėkiau į savo kambarį. Negaliu patikėti, kad einu su juo į festivalį.----------
-Imk šitą. - Eva man padavė gėlių vainiką, kurį visada dėdavomės kai eidavome į festivalius Los Angeles. Žodžiu, šiuos vaikinus turime visos draugės.
-Viskas, einu. - pakedenusi plaukus ir pasiėmiau telefoną, bei kitus būtiniausius daiktus ir išlėkiau iš kambario.
-Jau? - man tik išėjus Niall pasirodė iš darbo kambario. Nejau jis ten prasidėjo visą valandą?
Nepavydėk, Aspyn.
-Mhm. Galime eiti. - Išėjau link laukinių durų, o paskui mane sekė blondinas.
-Ar nori kažkur užsukti prieš važiuojant ten, nes kelionė kažkur pora valandų. - sustojome prie automobilio.
-Į kokį McDonald's arba Starbucks, nes dar nieko burnoje neturėjau. - įsėdau į keleivio vietą ir užsidėjau nuo saulės akinius.
-Gerai, beje labai gražiai atrodai. - Niall šyptelėjo užkurdamas automobilio variklį.
-Ačiū. - mano skruostai nusidažė rusva spalva.****
Be nuomonių nebus naujos dalies :)
YOU ARE READING
Fall in love with Snapchat 2
FanfictionFirst season : https://www.wattpad.com/story/54605593-fall-in-love-with-snapchat Cover by: weirdCa ❤