*Aspyn pozicija*
-Aš alkana! - ištiesiau rankas per visą lovą ir suzyziau kai mano pilvas grojo maršus, nes tas lopas, Niall, išmetė raktus ir niekas mūsų dar nepasigedo. Šaunu, mes niekam neįdomūs.
-Aš ir. Gal reikia šokti per langą? Vis tiek neaukštai. - Blondinas atsidarė langą ir truputelį persisvėrė. - Ne aukštokai, kojų gaila man. Mums reikia susigalvoti užsiėmimą.
-Turi čia kompiuterį ir kamerą? Nes kaip suprantu telefono neturi. - atsisėdau indišku stiliumi į Niall pusę.
-Telefonas virtuvėje, o kompiuterį turiu. - iš sportinės tašės išėmė kompiuterį ir padavė man.
-O kamerą, aš tikriausiai pati turiu, jei Eva neišėmė jo. - įjungiau kompiuterį. - paduok mano kuprinę. - paėmiau iš Niall savo rožinę kuprinę ir išsiėmiau kamerą. Išsigelbėjimas bent trumpam.
-Ką čia darysi? - atsisėdo greta manęs ir pasiūbavo keletą kartų pirmyn ir atgal.
-Filmuosiu video. Šiandien šeštadienis, kaip žinai mano video diena. - įsijungiau savo YouTube paskyrą.
-Kokį jei ne paslaptis? Man žinai įdomu kaip Aspynistui.
-7 sekundžių įšukį, kuriame dalyvausi ir tu, nes kitaip aš negalėsiu susikaupti. - padėjau kamerą ant komodos ir sutvarkiau visus nustatymus.
-Ką man reiks daryti?
-Pamatysi. - atsisėdau greta jo. - Negaliu patikėti, kad tai darau su tavimi. - atsidusau.*Meg pozicija*
-Meg! - mane pašaukė Harry kai visi pusryčiavome kieme, o Aspyn ir Niall vis nepasirodė, man tai buvo gana keista, bet Harry sakė, kad Niall visada užsirakina kambarį ir mes ten niekaip nepateksim, nes yra tik vieni raktai.
-Kas? - padėjusi lėkštę ant stalo nubėgau prie garbaniaus. Ji rankose laikė raktą. -Nuo ko jis?
-Nuo Niall kambario, radau jį čia. Kažkuris iš jų išmetė jį per langą ir tai tikriausiai padarė Niall. - Harry visą dėmesį sutelkė į mane.
-Tai einam išleisim. - jau ėmiau iš Harry raktą, bet jis nepaleido jo.
-Ne, leiskime jiems pasikalbėti, nes Niall be priežasties jo neišmestų. Jei reiks belsis į langą. - įsidėjo raktą į džinsų kišenę. - Dabar eime toliau valgyti Gemmos pusryčių, nes kitaip ji mus nudės.*Aspyn pozicija*
-Iškirpk šitą! - Niall užprotestavo kai jau norėjau išsaugoti redaguotą video ir kelti į YouTube.
-Ne, man jis labiausiai patinka, čia gi tu tverkini! - įjungiau dar kartą tą kadrą kai jis įnirtingai krato užpakaliuką. - Visoms Directionierėms tai patiks.
-Savo tai gėdingus iškarpei. - sukryžiavo rankas ant krūtinės.
-Nes tai yra mano video, duh... - pavarčiau akis ir išsaugojusi video paspaudžiau, kad įkeltų į YouTube. - Na po valandos tai bus pasaulio sensacija: "Niall James Horan tverkina 7 sekundes ir daro kitus gėdingus dalykus." - svajingai pasakiau.
-Arba: "Aspyn Ovard įkėlė savo pirmąjį video be makiažo ir su Niall Horan drabužiais." - Niall pakilnojo antakius ir tik tada aš susivokiau, kad buvau su jo apranga. - Ne, mes tikrai jo neperrašysi. - Horan supratęs mano veido mimiką papurtė galvą.
-Ir gerai. - sumurmėjau. - Bet aš vis tiek alkana.
-Palauk. - Niall atsistojo nuo lovos ir nuėjęs prie lango jį atidarė. - Styles! Neši savo subinę ir atrakini kambarį. - puiku tai kiek ten jie laiko sėdėjo?
-Šok per langą. - iš kiemo pasigirdo Harry balsas ir tada aš įsikišau į pokalbį.
-Leisk. - Niall man leido prieiti arčiau lango. - Harry! Jei suknistai neatrakinsi durų, Meg matysi kaip savo mažas ausis arba kitas variantas dėsies naujus langus ir pirksies naujas duris!
-Gerai einu! - jis greit pašoko nuo krėslo ir patraukė link namų.
-Wouw šito nesitikėjau. - nustebo Niall.
-Aš visada grasinau broliui ir sesei ir visada suveikdavo. - truktelėjau pečiais ir nuėjau link durų palikdama stovėti apšalusį Niall...
YOU ARE READING
Fall in love with Snapchat 2
FanfictionFirst season : https://www.wattpad.com/story/54605593-fall-in-love-with-snapchat Cover by: weirdCa ❤