2. Forty one

989 105 3
                                    

*Aspyn pozicija*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Aspyn pozicija*

-Suk čia! - parodžiau į kelią, einantį kairėje pusėje, kuris vedė į mano mėgstamiausią paplūdimį.
-Mieloji, kas ten yra? - Niall susiraukęs pažiūrėjo į mane, bet vis tiek pasuko kairėn.
-Paplūdimys. Noriu į paplūdimį, pasiilgau jūros labai. - išsišiepiau nusiimdama aukštakulnius.
-Aspyn, dabar dešimta valanda vakaro, bus ten tamsu ir šalta. -blondinas nusijuokė papurtydamas galvą.
-Nebus, be to yra žibintai ir man patinka būti paplūdimyje, kai tuščia ir ramu. - Niall pastatė automobilį į tuščią automobilių  stovėjimo aikštelę. Nelaukusi jo pagriebiau telefoną ir iššokau iš automobilio.
Tiksliau neatvažiavau čia be priežasties. Nusprendžiau papildyti savo kelionių video ir nufilmuoti atostogas su Niall Los Angeles. Prieš visas tas kovas nufilmavau truputėlį Niall interviu ir pačią areną, o dabar noriu nufilmuoti pajūrį.
-Imk. Aš su baltiniais ilgomis rankovėmis, tai man nebus taip šalta. - Niall įsupo mane į savo švarką pasivijęs iš nugaros.
-Ačiū, bet koks tu lėtas. - juokdamasi apsivilkau normaliai švarką.
-Šiaip aš ir batus nusimoviau, todėl aš nelėtas.- Niall greit nubėgo prie jūros, o aš įjungiau kamerą ir pradėjau jį filmuoti. -Ei. Ką tu darai? - jis atisuko įbridęs į vandenį.
-Filmuoju tave, kad turėčiau atsiminimui jei dingsi iš mano bereikšmio gyvenimo. - žingniavau link jo. - Pasakyk Labas į kamerą. - priėjau priešais jį.
-Labas, Aspyn telefone. - jis pamojavo į kamerą. Tyliai sukikenau ir užšokau jam ant liemens.
-Panešk. - apkabinau viena ranka jo kaklą ir suglaudžiau mūsų skruostus.

-Kodėl tu viską filmuoji šiandien? - Niall laikė mane už kojų ir nešė paplūdimiu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Kodėl tu viską filmuoji šiandien? - Niall laikė mane už kojų ir nešė paplūdimiu.
-Įkelsiu video į YouTube. Kelionių dienoraštis. - pabučiavau jam į skruostą. Dabar jaučiuosi kaip banali paauglių pora, bet aš būdama paauglė to nelanai turėjau, nes su Parker tapau pota būdama 17 metų.
Per savo tą sparčiai augantį populiarumą nesusiradau nei normalaus vaikino, apart Parker, nei turėjau ramaus paauglės gyvenimo. Kartais galvoju, kam aš pradėjau visą šį mėšlą, bet jei ne visa tai, nebūčiau susipažinusi su šiuo mielu blondinu.
Viskas turi savų pliusų ir savų minusų.
-Apie ką galvoji? - prie savo ausies išgirdau švelnų jo balsą.
-Kodėl taip pagalvojai? - pasukau veidą į jo pusę.
-Na, tu nutilai, užsižiopsojai į vieną tašką ir neatsakei į mano klausimą. - pavartė akis.
-O ko tu manęs klausei? - išjungiau kamerą telefone ir padėjau galvą ant Horan peties.
-Nešalta tau? Nes visa pašiurpus esi. - Niall priėjęs pirmą suoliuką ant jo atsisėdo, pasisodindamas mane ant savo kelių. Tikriausiai jau buvo per sunku mane nešti.
-Truputėlį. - nulipau nuo jo kelių ir atsisėdau šalia.
Manau, mane vėl pradeda kankinti tos mintys apie augantį svorį.
Prieš keletą savaičių, Liam priversta nuėjau pas psichologę ir ji man diagnozavo nervinę anoreksiją, išrašė kažkokių vaistų, kuriuos gėriau dešimt dienų ir lankiausi visą mėnesį pas tą psichologę. Turėjo viskas pasitaisyti, bet taip neįvyko.
Tai tikriausiai vienintelė priežastis kodėl buvau nutraukusi ryšius su Niall, nes mačiau kaip jis reagavo kai gulėjau ligoninėje dėl šios ligos grėsmės.
-Manau, mums laikas grįžti. - atsistojau nuo suoliuko ir patraukiau link automobilių stovėjimo aikštelės.
-Lipk. Smėlis tai šaltas. Sušalsi ir susirgsi. - Niall atbėgo priešais mane ir nusisuko nugara.
-Ne, ačiū, pati paeisiu ir taip ilgai mane nešei. - šyptelėjau jam ir toliau žingsniavau šaltu smėliu, dar labiau susisukdama į blondino švarką.
-Taigi, man nesunku. Eikš. - jis pribėgęs pakėlė mane nuotakos stiliumi.
-Niall, paleisk mane! - Pradėjau neapsakomai muistytis, kad jis mane nuleistų. Niall neišlaikė manęs ir aš nukritau nugara ant smėlio.
-Aš Atsiprašau, Aspyn. Tau viskas gerai? - jis atsitūpė prie manęs, lyg būtų dėl to kaltas, nors taip net nebuvo. 
Nieko nesakiusi greit pašokau nuo smėlio ir nubėgau su ašaromis akyse link tik man ir Evai žinomos vietos, giliai paplūdimyje...

Turėjo būti miela dalis, bet nebūčiau aš jei nepadaryčiau, kad būtų blogai :D

Turėjo būti miela dalis, bet nebūčiau aš jei nepadaryčiau, kad būtų blogai :D

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ma husband in Snapchat ❤

Fall in love with Snapchat 2Where stories live. Discover now