2. Six

1.5K 127 3
                                    

*Aspyn pozicija*

Pasimuisčiau miegodama ir susiliečiau su kažkieno kūnu.
Kas per?
Pasisukau į tą pusę  ir prasimerkiau. Prieš mane miegojo Niall, o aš buvau tik su jo marškinėliais ir treninginėmis kelnėmis. Greit pašokau ir pradėjau klykti.
Nuo mano balso Niall iškrito iš lovos ir greit atsistojo.
-Ša!! - užriko ant manęs ir aš greit užsičiaupiau.
-Kodėl aš su tavimi lovoje?! - suklikau ant jo.
-Todėl, kad Harry liepė arba neštis čia arba palikti ant suoliuko. - Niall vėl atsigulė į lovą.
-Galėjai palikti mane ant suolo. - suburbėjusi išlipau iš lovos.
-Bent padėkotum. - suurzgė. - Nedėkinga boba.
-Tu kažką sakei? - atsisukau į jį ir sukišau rankas į treninginių kelnių kišenes.
-Taip. Padėkot turėtum, o ne mane klykti kaip kokia laukinė. - atsisėdo lovoje ir aš instinktyviai nužvelgiau jo raumeningą kūną.
Velnias. Nežiūrėk Aspyn.
-Nenužiūrinėk manęs. - atsisėdo ant lovos krašto greta mano kojų.
Kodėl jis tik su apatiniais?
-Nežiūriu. - nusukau veidą nuo jo. - Kur visi?
-Miega, dabar dar tik septinta ryto ir aš noriu miego.
-Miegok, sėkmės. - apsisukau ant kulno ir nužingsniavau link durų.
-Nesivargink, jos užrakintos. - už manęs pasigirdo Niall pašaipus balsas.
-Kodėl? - atsirėmiau į duris.
-Kad man niekas netrukdytų miegoti, bet klydau, tu man trugdai.
-Tu esi šiknius. - burbtelėjau. - Atiduok raktus. - ištiesiau delną.
-Vėl bendrauk su manimi normaliai. - jo žodžiai mane privertė garsiai nusikvatoti.
-Nesvajok.
-Tada sėdėsim čia, kol persigalvosi  - truktrlėjo pečiais ir atidaręs langą išmetė raktą pro jį.
-Tu lopas! Rimtai nesveikas! - užrikau ant jo kai Niall uždarė langą ir atsigulė ant lovos.
-Nu ir kas? Vis tiek dabar sėdėsim čia. - užsikišo rankas už galvos ir žiopsojo į mane kai aš susmukau prie durų.
-Išleisk. - suzyziau.
-Neturiu raktų antrų. - apsivertė ant pilvo ir aš išskart įsistebeilėjau į jo užpakaliuką. - Nežiopsok į mano užpakalį. Ten skylę išdeginsi. - sukikeno.
-Man šalta. - sumurmėjau tyliai. Niall tikriausiai išgirdęs išlipo iš lovos ir kažką knisosi sportinėje tašėje.
-Imk. - ištiesė savo treningą, kuris tiko prie kelnių.
-Ne. - pasukau veidą į kitą pusę.
-Imk neišsisukinėjusi jei šalta. - atsisėdo greta manęs ir uždėjo treningą ant mano pečių.
-Ačiū. - padėkojusi apsivilkusi jį.
-Duok man dar vieną šansą.
-Tu ir vėl pradedi. - atsidusau.
-Nu prašau. Labai prašau. - atsisuko kūnu į mane.
-Gerai. - linktelėjau. - Pabandykim, bet nieko neprižadu. Tu vis dar neturi mano pasitikėjimo.
-Žinau. O žinai ką?
-Nu?
-Aš visą tą pusmetį žiūrėjau tavo video. - išsišiepė priversdamas ir mane tyliai sukikenti.
-Tu keistas ir mes dabar sėdėsim čia nežinia kiek laiko.
-Žinia, kol kažkas ras raktą kieme ir išleis mus. - iškėlė pirštą į viršų apsimesdamas protingu, o aš jam kumštelėjau į ranką parodydamas, kad jis toks tikrai nėra.

*****

Hay!

Štai ir nauja dalis.

Tokia trumputė, bet vis geriau negu nieko. :)

With love Er ❤

Fall in love with Snapchat 2Where stories live. Discover now