*Niall pozicija*
Jau besibudindamas ištiesiau ranką į Aspyn lovos pusę, bet ten buvo tuščia. Pramerkiau vieną akį. Merginos nebebuvo, ana lovos pusė gražiai paklota, o mano visi drabužiai sudėti ant krašto.
Pasirąžiau lovoje ir sunkiai išsiropštęs iš lovos pasiėmiau apatinius. Juos užsidėjęs nužingsniavau link spintos. Išsitraukiau treningines kelnes ir apsimovęs išėjau iš kambario. Tikiuosi, kad ji nebus išėjusi iš namų.
Neskubėdamas nusileidau laiptais tiesiai į svetainę. Viskas iš po vakar buvo sutvarkyta. Nejau ji kėlėsi anksčiau, kad sutvarkytų svetainę?
Norėjau sėstis ant sofos ir įsijungti televizorių, bet išgirdau jos balsą iš virtuvės. Apsisukau ir nukulniavau iki ten. Aspyn stovėjo nugara į duris, pasirėmusi į spintelę, kalbėjo telefonu.
-Viskas gerai. Nebus taip, aš tikiu juo. Liam, nereikia, prašau nesikišk.- ji atsišliejo nuo spintelės ir priėjo prie lango. Aspyn buvo apsirengusi tik mano mėlyna palaidine ir mano šlepetėmis. - Nu aš tikiu, kad jis ir mane myli, kaip ir aš jį. Kodėl tu taip manai? Jis gal pasikeitė per visą tą laiką. Nesiruošiu ginčytis su tavimi ir gadinti savo nuotaikos, pasikalbėsime susitikę. Iki. - ji pabaigusi pokalbį padėjo telefoną ant palangės ir giliai įkvėpė pasirėmusi į ją.-Labas rytas. - priėjau prie jos nugaros ir apkabinau per liemenį. - Kaip miegojai? - pabučiavau jos kaklą, kur buvo likusi neryški meilės žymė iš po vakar. Mano veide atsiranda menkutė šypsena viską prisiminus.
-Labas. Gerai, tu kaip miegojai? - atsisuko veidu į mane ir apkabino prisiglausdama.
-Tiesiog nuostabiai. - apkabinęs ją žiūrėjau per langą. - Ačiū, kad sutvarkei svetainę, bet aš galėjau pats.
-Atsikėliau anksčiau ir nenorėjau veltui gulėti, todėl ir sutvarkiau. - pakėlė galvą.
-O aš norėjau, tik atsikėlęs, pamatyti tave. - patempiau lūpą.
-Niall, nebūk toks banalus. Tai neveiksminga, nors labai miela. - ji kikendama silpnai trenkė man į krūtinę ir nuėjo link šaldytuvo.
-Bet tau suveikė visu šimtu procentų. - atsisėdau priešais stalą ir pasirėmęs stebėjau jos užpakaliuką.
-Niall, nespoksok į mano užpakalį. Tu ten išdeginsi skylę. - ji patempė palaidinę žemiau juokdamasi. Papurčiau galvą ir nusisukau į lango pusę.
Nors Aspyn buvo šalia manęs ir žinau, kad ji mane myli, aš nesijaučiau saugus ir užtikrintas viskuo. Jaučiau kažką negero. Manau, kad kažkas buvo tarp jos ir Liam, supratau iš jos tono kalbant telefonu ir elgesio. Aspyn netokia mergina, kuri greitai pasiduoda jausmams ir greit sugula į lovą. Aš ir nebūčiau taip daręs, bet tas nelemtas alus, kuris apsvaigino mano protą.
-Apie ką galvoji? - mane iš transo pažadino švelnios Aspyn rankos ant mano pečių.
-Nieko, viskas gerai. - šyptelėjau uždedamas savo rankas ant jos.
-Tikrai? - linktelėjau. - Po kelių dienų vyksiu į Los Angeles porai savaičių. Tėvai nori, kad grįščiau. - Ji patraukė rankas nuo mano pečių ir pasiėmė dubenėlį su dribsniais, padėdama ir man indelį. - Gal nori skristi su manimi? Susipažinsi su mano tėvais ir šiaip paatostogausim, kiek žinau bus UFC kovos, o tu mėgsti tas kovas. - stebėjau kaip ji valgo, nes vis gi, neperseniausiai sirgo.
-Nežinau, gal per greitai važiuoti kartu, bet dėl UFC vyksiu. - nusijuokiau.Ji nežymiai suraukė nosytę parodydama nepasitenkinimą.
- Juokauju gi. Aš tik žiūrėjau ar sureaguosi. - paėmiau jos ranką, kuri ilsėjosi ant stalo ir pabučiavau. - Važiuosiu jei taip nori.*Aspyn pozicija*
(peršokau kelias dienas į priekį)Mūsų taxi sustojo Los Angeles centre prie didelio dviaukščio namo - mano namų. Kieme stovėjo tėvų automobiliai ir brolio, bei seserų dviračiai. Visi turėjo būti namuose, nes buvo šeštadienio popietė.
Niall greit iššoko iš automobilio, mačiau kaip jis panikavo prieš susipažįstant su jais. Dabar susimasčiau kaip aš turėsiu pristatyti Niall, jis nėra nei mano vaikinas, nei vyras, nei sužadėtinis.
Pasiėmiau savo lagaminą ir patraukiau greta Niall link durų. Jau gerus tris mėnesius nemačiau savo šeimos ir labai jų pasiilgau.
-Aš bijau su jais susipažinti. Aš jiems tikrai nepatiksiu. - Niall giliai įkvėpė.
-Vienintelis dalykas, kuris gali jiems nepatikti, tik tai, kad tu esi įžymybė. - paėmiau jo ranką ir paskambinau į namų duris.
-Palaukit tuojau atidarysiu! - iš anos durų pusės pasigirdo mano mamos balsas, o Niall ranka stipriai suspaudžia manąją. Nemaniau, kad jis tikrai taip bijos susitikimo.
Stovėjome kol prasivėrė lauko durys ir išvydau mamos nustebusį veidą.
-Aspyn? - jos balsas nuskambėjo taip, lyg būtų pamačiusi vaiduoklį.
-Mama. - stipriai ją apkabinau, bet greit atsitraukiau prisiminusi Niall. - Mam, susipažink. - parodžiau į nejaukiai trypiantį blondiną.
-Horan? - mama ištiesusi ranką susiraukė kai Niall ją paspaudė linktelėdamas. - Aš Sascha.
-Taip, bet kreipkitės į mane Niall, nes aš nesvetimas, o vis gi Aspyn vaikinas. - jis nekaltai šyptelėjo. Matai jis pavadino save mano vaikinu.
-Užeikite į vidų. - praleido mus. - Tėtis su reikalais išvykęs kelioms dienoms.
-Mam, kas atėjo? - iš viršaus nusileido Katelyn. - Aspyn! - ji pamačiusi nubėgo laiptais ir šoko ant manęs.
Greit aš buvau apsupta Kately, Avrey ir Tavyn vienam apkabinimui.(Čia Aspyn brolis, mama ir seserys)
(Jie realiai yra ta pati šeima :D jei kilo mintis, kad labai panašūs)-Gerai palaukit. Aš ir jūsų pasiilgau, bet ramiai. - atsitraukiau nuo jų. - Susipažinkit čia Niall. Kaip ir mano vaikinas. - pavarčiau akis ir mano seserų žandikauliai atvipo. - Visai pamiršau, kad jis jūrų "future husband". - parodžiau kabutes pavartydama akis.
-Labas! - Kately ir Averey apkabino Niall, o iš jo veido mačiau, kad jam yra nejauku jog nepasakiau apie jų meilę jam.
Jo laukia labai ilga savaitė su mano seserimis...Pasistengiau ir parašiau naują dalį per tą pačią dieną, gal būt truputėlį nuobodoka :/
Bet duokit minčių ko toliau norit :*
ESTÁS LEYENDO
Fall in love with Snapchat 2
FanficFirst season : https://www.wattpad.com/story/54605593-fall-in-love-with-snapchat Cover by: weirdCa ❤