* Aspyn pozicija *
Buvo ankstus rytas, bet namuose girdėjau jau balsus ir lakstymą koridoriais. Gulėjau prisiglaudusi prie Niall ir stebėjau jį ramiai miegantį. Blondinas viena ranka buvo apkabinęs mano liemenį, o kitą sau padėjęs po galva, blondino net neveikė mano šeimos riksmai ir durų trankymas, ne kaip mane. Pirštų galais perbraukiau per jo jau truputėlį ataugusią barzdelę ir nežymiai sau nusišypsojau. Niall pasuko galvą į mano pusę ir truputėlį prasimerkė.
-Labas rytas. - išsišiepiau dar labiau. Jis kelis kartus lėtai sumirksėjo. Jo akys buvo tokios šviesiai mėlynos, atrodo, kad jose galima paskęsti.
-Labas. - pabučiavo mano kaktą ir vėl užsimerkė. Niall rytais balsas duslus ir toks seksualus. - Kas ten laksto kaip laukiniai?
-Brolis kaip supratau, per jį jau man neina užmigti. - uždėjau ranką ant jo krūtinės ir truputėlį pasikėliau. - Eime pusryčiauti? Aš jau truputėlį alkana. - Niall vis dar užsimerkęs linktelėjo.
-Pagaliau susitvarkė tavo apetitas.
-Jau porą savaičių jis normalus. - Nulipau nuo lovos ir apsirengusi kasdieninius drabužius, palaukiau kol Niall tą patį padarys, nes jis šįryt labai lėtų apsukų.
-Eime. - išėjau iš kambario, o Niall sekė mane paskui. Greit nubėgau laiptais, tiesiai į virtuvę. - Labas rytas. - pabučiavau mamai į skruostą ir nuėjau prie kavos aparato pasidaryti sau kavos su pienu, o Niall paprastos juodos.
-Sveiki. - mama išsišiepė. - Kaip tik baigiu paruošti pusryčius. Tikiuosi, Niall, mėgsti kiaušinienę su kumpiu.
-Aš viską valgau, kas gaminta namuose. - blondinas sukikeno atsisėdamas prie stalo. Padėjau puodelius, pilnus karšto gėrimo, ant stalo ir atsisėdau greta Horan. Mama linktelėjo ir baiginėjo mums gaminti pusryčius.
-Aš nupirkau jums du bilietus į UFC kaip prašei. - mama šyptelėjo padėdama mums dvi lėkštes su pusryčiais. - Su VIP kvietimais.
-Ačiū, mam. Aš atiduosiu pinigus vėliau. - įsidėjau į burną šoninės gabaliuką.
-Nereikia. - ji atsisėdo prieš mus su savo avižinės košės indeliu. Keista, kai moteris vegetarė moka skaniai paruošti mėsą.
-Kur visi? - gurkštelėjau kavos.
-Tavyn pas draugą nesenai išėjo, o Kately ir Avrey treniruotėje, greitai bus joms varžybos. - daugiau nieko neklausinėjau ir toliau valgiau savo pusryčius. - Niall, kuo užsiimi dabar? Na, kai jums pertrauka nuo dainavimo. Neklausk iš kur žinau, Avrey visa siena nuklijuota tavo nuotraukomis.
-Šiuo metu nieko, ilsiuosi, nesenai buvau pas gimines, bet šiaip turiu prašymų parašyti pora dainų. - Blondinas šyptelėjo.
-Kiek jūs laiko kartu, kaip pora? Nes kelis kartus jūsų nuotraukas internete mačiau ir jau įtarinėjau, kad Aspyn turi vaikiną. - prasideda mamos klausimų lavina.
-Mes bendraujame ilgokai, bet kartu, kaip pora, apie savaitę. - aš ramiai valgiau, leisdama atsakinėti Niall į tuos klausimus.
-Keista, kad taip greit Aspyn pristatė tave mums, nes Parker pristatė tik po pusmečio. Va čia jis su ja kelionėje. Jie abu buvo kartu apie du metus, iki tol, kol ji išskrido į Londoną. - mama ištiesė nuotrauką su mano exs jos telefone:Vos nepaspringau maistu supratusi ką mama daro. Ne, tai negali būti tiesa.
Jai nepatinka Niall ir ji nori sunepatoginti blondiną, o tada mane sutaikyti su mano exs.
Niall pažiūrėjo į mane klausiamuoju žvilgsniu.
Kai aš su Niall bendravau internetu buvau padariusi su Parker pertrauką tarp draugystės, bet niekas apie tai nežinojo, nes mes susitaikėme dar pusmečiui.
-Ačiū, mama, už pusryčius. - greit išgėriau paskutinius kavos likučius ir sudėjau tuščius indus į indaplovę. Niall padėkojęs padarė tą patį ir nusekė mane į viršų.
-Kaip suprasti draugavot iki tol kol išskridai į Londoną? Tu draugaudama su tuo Parker, rašinėjaisi su manimi per Snapchat? - Niall uždarė miegamojo duris.
-Ne, tu ne taip supratai ją, aš su Parker buvau padariusi pertrauką tarp draugystės, susipažinau su tavimi, o po mėnesio mes vėl susitaikėme, niekas apie tą pertrauką nežinojo. - atsisėdau ant lovos krašto.
-Tai kodėl tavo mama jį man parodė? - blondinas atsisėdo greta manęs.
-Nes tu jai nepatikai. - be užuolankų pasakiau realią priežastį. - Tiksliau jai nepatiko tavo statusas šou verslo pasaulyje, taip ir maniau, kad taip bus. - giliai įkvėpiau. - Mama nepasakė to tiesiogiai, bet aš puikiai viską supratau.
- Tai pasirodo aš poniai Ovard nepatikau, nors man atrodė visai kitaip. - Niall sukikeno apkabindamas mane per pečius. - Dabar visada turėsiu klausytis apie tą Parker? Koks jis buvo nuostabus vaikinas ir panašiai?
-Kol ji tave priims arba jei tėčiui įtiksi ji užsičiaups. - padėjau galvą ant Niall peties užsimerkdama.
-Viskas bus gerai. Turės priimti mane, jei tu mane priimi. - silpnai kumštelėjo man į ranką.
-Priimu. - pakėliau galvą nuo jo peties ir pakštelėjau į skruostą.Yay pasistengiau ir parašiau dalį ^^
NUOMONIŲ :*
YOU ARE READING
Fall in love with Snapchat 2
FanfictionFirst season : https://www.wattpad.com/story/54605593-fall-in-love-with-snapchat Cover by: weirdCa ❤