*Niall pozicija*
Užsiverčiau alaus butelį išgerdamas paskutinius gėrimo lašelius. Padėjau tarą greta sofos ir išjungiau televizorių per kurį rodė kažkokį romantinį filmą, kurio net nežiūrėjau, o galvojau kaip reikės bendrauti su Aspyn po bučinio. Manau, kad pasielgiau neapdairiai, nes vis gi ji artimai bendrauja su Liam. Džiaugiuosi už abu jei bus laimingi kartu, nors neneigsiu, aš pavydžiu jos, net labai. Vis gi aš su ja susipažinau pirmas, o ne Payne.
Mano mintis nutraukė skambantis telefonas. Kam aš galiu būti reikalingas vienuoliktą valandą vakaro? Pasiėmiau telefoną į rankas. Liam. Vilką mini, vilkas čia.
-Klausau. - perbraukęs per ekraną pridėjau telefoną prie ausies.
-Sveikas. Kaip sekasi? Kaip Aspyn? - kitame laido gale girdėjosi garsi muzika ir riksmai.
-Gerai, priverčiau valgyti, dabar savo kambaryje. - atsirėmiau į sofos atlošą. - Tu kur?
-Dabar tai Rio De Žainerio festivalyje, rytoj vyksim į Čilę. Gerai, dabar turiu eiti. Sėkmės. - man net nespėjus atsisveikinti Liam padėjo ragelį.
Numečiau mobilųjį ant sofos ir pats atsistojęs nuėjau iki Aspyn kambario durų. Tyliai į jas pasibeldžiau, bet atsakymo nesulaukiau. Palenkiau rankeną ir tyliai atidariau duris. Aspyn išsitiesusi per visą lovą net nepersirengusi naktiniais miegojo.
- Aspyn. - priėjęs prie lovos ją silpnai pajudinau. Mergina pasimuistė ir prasimerkė.
-Kas? - pasitrynė akutes ir pažvelgė į mane.
-Tu užmigai nepersirengusi. - atsisėdau ant lovos krašto. Ji suniurzgėjo ir atsisėdo greta.
-Gali paduoti naktinius nuo kėdės? - linktelėjau ir paėmęs jos naktinius padaviau. - Ir iš vonios plaukų gumytę? - linktelėjau ir nuėjau į jos vonią. Apžiūrėjau visas spinteles kol radau melsvą plaukų gumytę.
-Radau. - grįžau į kambarį ir greit atšokau. Aspyn apžiūrinėjo savo kūna tik su apatiniais. Jos kaulai buvo iššokinėję labiau nei reikia. - Aspyn, ką darai? Kodėl tu žiūri į save? - priėjau prie jos. Ji atsisukusi į mane žiūrėjo išsigandusi. Tikriausiai, todėl kad buvo su apatiniais arba kad pamačiau jos kūną.
-Niall, aš nekenčiu savo kūno. - atsiduso ir net nebandė prisidengti.
-Viskas gerai. Tu atsigausi. - padaviau jai jos naktinius, o blondinė greit apsirengė. - Aš padėsiu ir jausiesi geriau kai atgausi jėgas. - surišau jai plaukus.
-Bet aš nenoriu vėl būti stora. - sušniurkštė nosimi.
-Tu niekada nebuvai stora, o kai priaugsi svorio tikrai tokia nebūsi. Būsi dar gražesnė. - nuvaliau jos ašaras. Ji linktelėjo ir šyptelėjo. - Liam skambino. Teiravosi kaip laikaisi.
-Ai nesvarbu man. Tegu nesirūpina manimi jei atostogauja. - numojo ranka.
-Tai aš jau eisiu. Išsimiegok.
-Ei, Niall. - ji sugavo mane už rankos. - Gal gali pasilikti? Aš nepratusi miegoti viena naujoje vietoje.
-Gerai. Tik einu nusiprausti į savo vonią. - linktelėjo ir aš išėjau iš kambario.*Aspyn pozicija*
Varčiausi lovoje laukdama kol Niall grįš. Praėjo geras pusvalandis kai durys prasivėrė ir pro jas įėjo stambus siluetas, o kambaryje pasklido vyriškos dušo žele kvapas. Neilgai trukus pajaučiau šiltą kūną prie savęs, bet Niall manęs net nepalietė.
-Labanakt, Aspyn. - tyloje pasigirdo prislopintas vaikino balsas.
-Labanakt. - tyliai atsakiau atsidusdama. Nežinau kodėl, bet tikėjausi, kad jis mane apkabins, tačiau tai neįvyko, nes girdėjau kaip jo kvėpavimas suvienodėja ir tai reiškia, kad jis užmigo, o aš niekaip neįstengiau. Galvoje sukosi mano ligos ir pastangos tapti kuo lieknesne. Aš nežinau kaip jaučiuosi, ar stora, ar jau per liekna, bet nemyliu savęs, nors ir esu keliems milijonams merginų idealas ir pavyzdys.<...>
Laikrodis ant spintelės rodė šeštą ryto ir aš niekaip neįstengiau užmigti, todėl lėtai išlipau iš lovos ir įsisupusi į chalatą nusileidau apačion.
Pagalvojau, kad paruošiu Niall pusryčius, kaip padėką už tai, kad jis mane čia priėmė.
Iš spintelių ir šaldytuvo išsiėmiau reikiamus produktus ir padėjau gaminti.
Jau buvau bepabaigianti gaminti pusryčius kai kažkas pabeldė į duris. Nusivaliau rankas į rankšluostuką ir nuėjau prie durų. Atrakinusi jas praveriau ir pamačiau tai ką mažiausiai tikėjausi čia išvysti.
-Selena?******
Nuomonių ❤❤❤❤
YOU ARE READING
Fall in love with Snapchat 2
FanfictionFirst season : https://www.wattpad.com/story/54605593-fall-in-love-with-snapchat Cover by: weirdCa ❤