2. Nineteen

1.2K 115 10
                                    

*Aspyn pozicija*

-Nenoriu, kad tavo mergina supyktų, tad tikrai ne. - padėjau ragelį ir vėl įsitaisiau patogiai.
Neraliuotas kvailys.

Jau buvau beveik užmieganti kai mano mobilusis vėl supypsėjo. Tyliai atsidusau ir pasiėmusi jį atrakinau.

Vėl jis.

Niall:

Neatsikabinsiu kol nenueisi su manimi papietauti. :)

Aspyn:

Atsiknisk tu nuo manęs. Neturiu su tavimi apie ką kalbėti.

Niall:

Tai einam tylėdami. :)

Aspyn:

Tavo tie emoji mane erzina.

Niall:

:) :) :) Jei nesutiksi ištisai siųsiu juos. :) :) :)

Niall:

:) :) :)

Aspyn;

Gerai...eisiu.

Niall:

Už valandos lauksiu prie tavo namų :)

Numečiau telefoną ant lovos ir lėtai nužingsniavau link spintos. Išsitraukiau pačią pirmą suknelę ir apsivilkusi atsisėdau prie veidrodžio. Aš kuo toliau, tuo labiau pradedu jo nekęsti.

*Niall pozicija*

Aspyn;

Gerai...eisiu.

Niall:

Už valandos lauksiu prie tavo namų :)

Atrašęs į žinutę pakilau nuo Selenos sofos kol ji sukosi virtuvėje.

-Selena, - nužingsniavau iki virtuvės. – aš turiu išvažiuoti. Iškvietė vadybininkai.

-Bet mes turėjom kartu papietauti. – atsisukusi nuo viryklės patempė lūpą.

-Kitą dieną. Gerai aš einu. Iki. – pakštelėjau jai į skruostą ir išėjau iš merginos namų. Nesigailiu, kad nelikau pas ją pietų. Vis tiek ji neskaniai gamina.

Įsėdau į automobilį ir iškart pasukau link miesto centro.

*Aspyn pozicija*

-Aš išeinu. – perspėjau merginas nuėjusi į svetainę, kur jos žiūrėjo kažkokią telenovelę.

-Kur? – Eva persisvėrė per sofą. – Su Liam? – pakilnojo antakius.

-Ne, su Niall. Kniso protą, todėl ir sutikau nueiti pietų. – pavarčiau akis atsidusdama.

-Ooooo, bet gi jis turi merginą. – Į mane atsisuko ir Meg.

-Žinau, tame ir esmė, kad nenoriu ten eiti. Gerai, einu, kad viskas greičiau pasibaigtų. Iki. – atsisveikinusi su merginomis išėjau iš buto. Man tik įžengus į lauką pasigirdo automobilio signalas. Atsisukau į tą pusę. Ten buvo Niall automobilis. Lyg koks kaimo Jurgis, negali išlipti iš automobilio, o signalizuoja.

-Labas, Aspyn, gražiai atrodai su šia suknele. – jis išsišiepė kai įsėdau į automobilį.

-Ačiū. Greičiau tai pabaikim. – užsisegiau diržą.

-Oho kokie mes pikti. – Horan nusimaivė ir išsuko iš aikštelės .

<...>

-Kaip sekėsi pas Liam? – Niall įsidėjo į burną gabaliuką veršienos.

-Puikiai, su jo šuniu pažaidžiau ir šiandien grįžau ryte. Ko čia tau taip parūpo? – truktelėjau pečiais gurkštelėdama, balto pusiau saldaus, vyno.

-Šiaip, Liam sakė, kad po klubo pasilikai pas jį. – atsirėmė į kėdės atlošą.

Nejau jis pavydi?

-Tai puiku, kad sakė, skaitosi linksmai praleidome laiką. – išsišiepiau dirbtinai, bet jis to nesuprato.

-Man neįdomu. – sumurmėjo ir nuleisdamas akis į savo lėkštę.

-Tada kodėl klausi jei tau neįdomu? – kilstelėjau antakį. Niall nieko neatsakė. – O kaip tau sekasi su Selena?

-Man? – pakėlė akis į mane. Linktelėjau. – puikiai, kaip tik iš jos atvažiavau su tavimi susitikti.

-Nemanau, kad gerai, jei ne ją, o mane kvieti pietums. – nusijuokiau iš jo neapdairumo.

-Ji turėjo reikalų. – pastebėjau, kaip Horan bando išsisukti iš situacijos.

-Nemeluok, jau prieš tai susivėlei. – numojau ranka.

-Gerai gerai, susivėliau. – pavėlė savo plaukus ir toliau valgė pietus nieko nebesakydamas, nes tikriausiai nebeturėjo ką sakyti.

****************

Sveikos!!!!

Ši dalis tikriausiai yra paskutinė prieš istorijos ištrynimą, nes nei minčių, nei noro nėra jai rašyti. :)

Fall in love with Snapchat 2Where stories live. Discover now