*Aspyn pozicija*
-Pagaliau gavo gryno oro. - Liam uždarė kiemo duris. - Gal kavos ar arbatos?
-Kavos su pienu. - šyptelėjau.
Liam linktelėjo nusišypsodamas ir nužingsniavo tikriausiai į virtuvę parodydamas, kad sekčiau paskui jį.
-Kažin kiek dabar valandų? - išsitraukiau telefoną iš delninės ir atrakinau.
- 1:40 a.m. Tikrai labai vėlyva kava. - nusijuokiau pati sau.
Liam greit dingo už sienos, o aš, kaip uodegėlė, sekiau paskui jį. Įžengiau į didelę, net labai didelę virtuvę. Joje vyravo pagrinde creminė arba juoda spalva. Niekada nemaniau, kad jos gali taip derėti tarpusavyje.
-Mėgsti gaminti? - atsirėmiau į spintelę greta vaikino, kol jis ruošė kavą.
-Kartais, kai turiu daugiau laisvo laiko, bet labai retai būnu namuose. Pati žinai, toks darbas, kaip mano. - linktelėjau sutikdama ir toliau dairausi po virtuvę. Man čia patiktų pasisukinėti, ji erdvi, jauki ir su visais butiniais prietaisais, apie kuriuos gali tik svajoti moteris. Tikriausiai Soohia įrengė šią patalpą, nes vaikinas retai kada taip įsirengtų.
-Prašau. - prieš save išvydau puodelį pilną karštos, garuojančios kavos su pienu.
-Ačiū. - padėkojusi gurkštelėjau. - Dar reikės parvažiuoti tokį kelią namo. Kodėl tu gyveni miesto pakraštyje? - atsidusau, o jis nusijuokė iš mano nusivylimo.
-Gali pasilikti nakvoti pas mane, o ryt parvešiu tave, nes pats turėsiu važiuoti su reikalais į centrą. - Liam atsirėmė į spintelę greta manęs.
-Gerai, jei netrugdysiu. Be to, ačiū, kad ištempei mane iš tos vietos. - šyptelėjau menkai.
-Man pačiam jau buvo pabodę, todėl nedėkok. Tai...kas įvyko tarp tavęs ir Niall kieme? - pasukau galvą į jį ir pažiūrėjau žudikišku žvilgsniu. - Nu ką? Aš tik klausiu, nenori neatsakyk. - iškėlė vieną ranką į orą.
-Nieko, jis mane pabučiavo, aš jam trenkiau ir viskas. - truktelėjau pečiais, o Liam nusijuokė papurtęs galvą.
-Kodėl aš nenustebau? Jis negali atsisakyti senos kai susiranda kitą. Tipinis Niall.
-Jis visada toks?
-Jo, bet dažniausiai prie jo neužsibūna mergina, todėl jis būdavo amžinai vienišas. - Vaikinas įdėjo savo tuščią kavos puodelį į indaplovę.
-O tu kaip? Kas nutiko su Sophia? - žinau, kad tai bus jam skaudi tema, bet esu per daug smalsi.
-Kas su Sophia? - jis sutriko, bet suprato apie ką aš.
-Na, kodėl pasukote skirtingais keliais?
-Tiesiog, jai, kaip ir Eleanor, pabodo toks gyvenimas, bet jau susitaikiau su tuo ir nebegalvoju apie ją. Mes palaikome draugiškus santykius, tik būname su kitais. - paėmė iš manęs tuščią puodelį ir įdėjo į indaplovę. - Eime palydėsiu iki tavo kambario nebent nori su manimi dar eiti į lauką pažaisti su Watsonu.
-Eičiau, bet aš su aukštakulniais. - patempiau lūpą.
-Kažką sugalvosim. Eime. - paėmė mano ranką ir nusivedė link kieminių durų.*Niall pozicija*
-Iki iki. - vos neišmečiau Harry iš savo automobilio prie jo namų. Jis buvo likęs paskutinis, kurį turėjau parvežti namo.
-Iki rytojaus. - jis dar bandė kažką pasakyti, bet aš numojau ranka ir paspaudžiau greičio pedalą. Sprendžiant iš fakto, kad Aspyn nebuvo savo bute, galiu spręsti, kad ji pas Liam. 100% esu tuo tikras ir aš nebūčiau aš, jei nepatikrinčiau.
Po gero pusvalandžio jau buvau Liam gatvėj, todėl sulėtinau greitį ir išjungiau ilgus žibintus. Buvau prie jo namo kai pamačiau kieme lakstantį Watsoną, o paskui jį bėgančią Aspyn. Greit išjungiau variklį, bei šviesas ir stebėjau jo kiemą. Jaučiuosi lyg koks šnipas.
Už Aspyn greit pasirodė Liam ir pagavęs ją už liemens pakėlė nuo žemės, o ilgai netrukus abu nuvirto ant žemės. Liam buvo ant šviesiaplaukė ir patraukęs plaukus nuo jos veido ją pabučiavo, o ji...Atsakė?!***********
Helou!
Kaip ir žadėjau nauja dalis, tik diena vėliau :)
Atsiprašau, kad tokia nevykusi, nes pačiai nei nuotaikos, nei rašymo įkvėpimo visą savaitę nėra. Gyvenimas knisa manau. :/
With love Horan_Princess_69 ❤
YOU ARE READING
Fall in love with Snapchat 2
FanfictionFirst season : https://www.wattpad.com/story/54605593-fall-in-love-with-snapchat Cover by: weirdCa ❤