*Niall pozicija*
-Niall, duok savo telefoną pažaisti. Tėtis man neduoda niekada. - Theo sėdėjo ant mano kelių vidiniame kieme po pietų miego, Greg namuose, kai visi buvo išvažiavę, o aš prižiūrėjau savo krikštasūnį.
-Imk, bet neišmesk. - ištiesiau jam telefoną ir atsirėmiau į kėdės atlošą užsimekdamas.
Vis mąsčiau kokia Aspyn sveikata. Liam vakar skambino ir sakė, kad vėl nieko nevalgo, bet jis nuvežė maisto, tai kartu pavalgė ir išgėrė vaistus.
Vis dar jaučiausi prastokai po pokalbio su ja parke, bet gal būt buvo taip lemta, gal būt per daug skubėjau prisipažinti jai jausmuose arba ji tiesiog myli Liam.
Taip, ji myli Payne, viskas akivaizdu.
-Ni, kas šita mergaitė? - Theo ištiesė man prieš veidą telefoną prikeldamas mane iš transo. Ant mano mobiliojo ekrano buvo Aspyn nuotrauka iš festivalio.Pats nežinau kodėl ją užsistačiau, bet nuotrauka tiesiog man labai patiko.
-Aspyn. - šyptelėjau.
-Ji tavo draugė ir jūs turėsite tokių mažų lelių kaip dedė Louis turi lelių? - nušoko nuo mano kelių.
-Ne. - papurčiau galvą nuoširdžiai nusijuokdamas.- Ji tokia draugė, kaip tau, tavo darželio draugės. - šyptelėjau. Theo dirbtinai patempė lūpą.
-O aš norėjau turėti su kuo pažaisti. - atsiduso atiduodamas man telefoną. - Galiu paskambinti jai? Noriu su ja susipažinti! - jis vėl greit suspirgėjo.
-Nemanau, kad tai gera...
-Prašau! Niall! Niall! - berniukas šokinėjo vietoje kartodamas mano vardą.
-Nu gerai. - atsidusau pasiduodamas ir surinkau Aspyn numerį.*Aspyn pozicija*
-Palik man jį iki rytojaus. - apsikabinau Watsoną atsiguldama ant sofos, kai Liam jau norėjo eiti namo.
-Aspyn, negaliu. - jis nusijuokė. - Atiduok man mano šunį, aš ir jį myliu. - atsisėdo ant lovos, mano kojųgalį.
-Ne. Aš noriu šuniuko ir todėl dabar tau jo neduosiu. - sumurmėjau. Liam perbėgo pirštais per plaukus ir atsirėmė į sofos atlošą.
Gulėjau nejudėdama kai suskambo mano mobilusis.
-Liam, paduok telefoną. - jis greit atsistojo ir priėjo prie spintelės.
-Niall tau skambina. Tikriausiai nori pasidomėti kokia tavo sveikata. - padavė man telefoną. Greit perbraukiau per ekraną ir pridėjau telefoną prie ausies.
-Klausau. - greit sumirksėjau.
-Labas. - kitame laido gale pasigirdo plonas vaiko balselis. - Čia Theo.
-Labas. - persikėliau į sėdimąją poziciją. - Tu Niall krikšto sūnus?
- Taip. Norėjau su tavimi susipažinti, nes tavo nuotrauka yra ant Niall ekrano. - sukikeno berniukas, o aš kartu šyptelėjau, kai fone pasigirdo Niall balsas: "Theo, nebūk skundikas!". - Tu labai graži.
-Nu Ačiū, tu irgi labai gražus berniukas. - perbėgau pirštais per plaukus. Atsimenu video, kurį rodė Niall, kai Theo jam dainavo su gimtadieniu.
Norėjau paprašyti, kad duotų Ni telefoną, bet pasigirdo pypsėjimas.
-Ką sakė? - Liam prisegė prie Watsono pavadėlį ir kažkokiu keistu žvilgsniu pažvelgė į mane.-Skambino Theo. - nusijuokiau padėdama telefoną. - Norėjo su manimi susipažinti.
-Mielas jis labai berniukas. Gerai, aš jau eisiu. Atvažiuosiu rytoj, gal kur nors nueisim. Gerai? - linktelėjau ir išlydėjau Payne iki buto durų.
-Susitiksim ryt. - atsirėmiau į sieną koridoriuje kol Liam dėjosi batus.
-Gerai. - greit pakštelėjo man į lūpas ir dingo iš buto, o aš likau stovėti it įbesta į žemę...Tokia truputė ir nuobodi, bet neturėjau minties šiai daliai :/
Vis tiek laukiu nuomonių :*
P.S
Gal būt ryt bus dar viena.
YOU ARE READING
Fall in love with Snapchat 2
FanfictionFirst season : https://www.wattpad.com/story/54605593-fall-in-love-with-snapchat Cover by: weirdCa ❤