Gerai pajuokavom ir gana.
Pasidarė gaila, tai dar nepabaigsiu istorijos. Rašysiu toliau.
Kurios buvote išsigandusios, calm down, sis. :*
Bet bent nuomonių sulaukiau :D
O dabar bėkit skaityti naują dalį :*
With love Horan_Princess_69 ❤
***********
*Aspyn pozicija*
-Aspyn! Ovard!! - mane kažkas stipriai purtė. Greit pramerkiau akis. Prieš mane buvo Niall išsigandęs veidas, o jo akis lakstė po visą mano veidą. - Tu užmigai kai sustojome prie sankryžos ir labai muistytis pradėjai. Kas buvo?
Išsitiesiau ir apsižiūrėjau save. Buvau sveikas ir gyva, Niall irgi sveikas. Tai tik sapnas. Suknistas sapnas.
-Tu sveikas. - greit jį apkabinau per kaklą. - Sveikas. - kartojau užsimerkusi.
-Kas nutiko? - jis paglostė mano nugarą ir aš lėtai atsitraukiau suvokusi, kad esu jį apsikabinusi.
-Sapnavau, kad patekome į avariją. - perbraukiau pirštais per plaukus ir pažvelgiau per langą. Buvome sustoję kažkokioje aikštelėje prie kelio.
-Pju, galvojau kažkas nutiko. - perbraukė ranka per kaktą. - Nesijaudink viskas mums gerai. - išsišiepė. - Dabar jau geriau jautiesi? Galime važiuoti į parduotuvę? - linktelėjau. Niall vėl įsitaisė savo vietoje ir įsuko atgal į kelią. Pasirėmiau rankomis į kelienus ir žiūrėjau pro priekinį automobilio stiklą. Buvau išpilta šalto prakaito ir stengiausi nedrebėti, nors vis dar viduje jaučiau didelę baimę, lyg tai būtų nutikę realiai.
-Niall? - pasukau veidą į jo pusę.
-Mm? - jis trumpam pažiūrėjo į mane, bet vėl susikoncentravo į kelią.
-Tai buvo taip tikroviška. - atsidusau. - O jei tai nutiks realiai? Ir netyčia pateksim į avariją?
-Mirsim kartu, vis linksmiau bus nei vienai. - išsišiepė, bet pamatęs, kad net nebandau juoktis iškart surimtėjo. - Nesijaudink nieko nenutiks. Aš vairuoju atsargiai.*Niall pozicija*
Kuo tyliau uždariau Aspyn kambario duris kai ji užmigo grįžusi iš parduotuvės ir nusileidau į pirmą aukštą. Tuo metu kažkas pasibeldė į duris. Tikriausiai Eva ir Meg. Neklydau, merginos stovėjo prie durų su dviejais lagaminais ir keletą tašių.
-Užeikit. - praleidau merginas į vidų. Jos nusimovė batus ir parodžiau, kad sektų paskui mane. - Aspyn grįžusi iškart užmigo, net pavalgyti nespėjo. Padėkit lagaminus čia. - šyptelėjau parodydamas į sieną svetainėje. - Kavos ar arbatos?
-Nieko. - burbtelėjo Eva. - Norim su tavimi rimtai pakalbėti. - atsisėdo ant sofos, o aš prieš jas. - Žinom, kad manai, jog negalim ja pasirūpinti ir nevertėme jos valgyti. - linktelėjau neneigdamas. Iš kur jos sužinojo? Payne.-Taip nebuvo. - papriekaištavo Meg. - Mes vertėme valgyti ir nesilaikyti jokių dietų, bet ji mūsų neklausydavo, slapta išmesdavo maistą, kaip mažas vaikas, tada tiesiog nuleidome rankas, nes pačios nuo nervų silpom. Žinojom, kad ji kada nors atsidurs ligoninėje dėl tos priežasties, bet nemanėme, kad taip greitai ir netikėtai. - perbraukė pirštais per plaukus.- Tiesiog prižiūrėk ir saugok ją. Gal būt ji paklausys tavęs ir maitinsis. Jei kas nutiks skambink ir mes čia greit būsim. - abi pakilo nuo sofos ir atsisveikinusios išėjo.
Atsikėliau nuo sofos ir nuėjau į virtuvę sudėti produktų. Galvojau apie merginų žodžius. Gal būt blogai pasielgiau ją čia atsitempdamas? Ji turėjo būti su draugėmis, o ne su svetimu vaikinu, kuris galima sakyti ją įskaudino. Reikės pakalbėti su Aspyn, gal būt norės grįžti namo.Jau buvau paruošęs vakarienę, bet Aspyn vis dar nebuvo pabudusi. Keista, kad ji taip ilgai miega.
Išjungiau viryklę ir nuėjau į viršų. Kuo tyliau pravėriau kambario duris. Aspyn sėdėjo ant palangės ir žiūrėjo pro langą į vidinį kiemą.
-Kada pabudai? - atsisėdau ant lovos krašto. - Beje, tavo daiktus atvežė prieš keletą valandų.
-Nesenai. Po to juos pasiimsiu, dabar dar nieko nereikia. - šyptelėjo.
-Laikas vakarieniauti ir gerti vaistus. - mergina greit nušoko nuo palangės.
-Eime? Nesiginčysiu, nes žinau, kad neverta. - šyptelėjo.
-Palauk. - pagavau jos ranką ir pasodinau šalia tavęs. - Noriu pasikalbėti su tavimi.
-Klausau. - pasirėmė galvą ranka.
-Tu gal nori namo, pas Eva ir Meg? Neatsiklausęs tavęs atsivežiau čia.
-Ne, viskas gerai, tikiuosi, kad nori man tik gero. - prisiglaudė prie manęs. - Tu man lyg geriausias draugas arba brolis, kuris dabar yra už Atlanto. - apkabino rankomis mano liemenį. Tu tik draugas...********
Nuomonių ❤❤
YOU ARE READING
Fall in love with Snapchat 2
FanfictionFirst season : https://www.wattpad.com/story/54605593-fall-in-love-with-snapchat Cover by: weirdCa ❤