Louis vakar gimė Baby boy ❤❤❤
*Aspyn pozicija*
-Watsonai, ateik čia. - bėgau paskui Liam šunį jį šaukdama, bet tai sunkiai sekėsi su crocs šlepetėmis ir dar keletu dydžiu didesnėmis.
-Aspyn, lėčiau!!! Jaučiuosi lyg senis paskui tave lakstydamas! - Už manęs greit bėgo ir pats Liam. Norėjau pasisukti į vidinę kiemo pusę, bet pajaučiau tvirtas rankas ant savo liemens, o po kelių akimirkų jau ir nebejaučiau žemės po kojomis.
-Liam nuleis! - pasimuisčiau ir ilgai netrukus, vaikinui neišlaikius pausiausvyros, abu nuvirtome ant, drėgnos nuo rasos, žolės. Liam buvo ant manęs ir stebėjo kaip juokiuosi.
-Tavo juokas mielas, kaip mažos, mielos mergaitės. - Liam nusijuokė ir patraukęs plaukus nuo mano raudono veido staiga suglaudė mūsų lūpas , o aš instinktyviai apkabinau jo kaklą. Mūsų lūpos tingiai judėjo kol bučinio nenutraukė pribėgęs Watsonas ir įsiterpęs tarp mūsų.
-Watsonai! Baik! - užsidengiau veidą, kad jis jo nelaižytų. Mano liemuo palengvėjo kai Liam nulipo nuo manęs ir patraukė Watsoną, todėl dabar galėjau patraukti rankas nuo veido.
Vaikinas ištiesė ranką ir padėjo man atsistoti.
-Tikriausiai suknelei reiks keliauti į šiukšlyną. - pažvelgiau į savo aprangą, kuri buvo nusėta žaliomis dėmėmis.*Niall pozicija*
-Labas rytas. - į patalpą įėjo Laimingas Liam ir numetęs savo sportinę tašę atsisėdo greta bėgimo takelio, ant kurio aš sportavau.
-Sveikas. - gurkštelėjau vandens ir buteliuką įdėjau atgal į laikytuvą. - Ko neini persirengti?
-Šiandien nusprendžiau nesportuoti. O tu matau nekokios nuotaikos, Selena nedavė ko norėjai šiąnakt? - suprunkštė.
-Atsiknisk, aš jos net nemačiau nuo vakar vakaro. - suurzgiau ir toliau ignoravau jo sapaliones. Jis tikrai mane erzina prikišinėdamas Seleną, prie ko čia ji?
-Parvežei saugiai vakar Aspyn namo? - išjungiau bėgimo takelį.
-Ji nakvojo pas mane ir šiandien ryte parvežiau namo. O kodėl klausi?
-Šiaip, nesikišk ne į savo reikalus.*Aspyn pozicija*
-Nieko nepasakosiu, nes nieko nebuvo. - numečiau aukštakulnius prie durų ir ignoruodama kitus merginų klausimus nuėjau į savo kambarį. Nebuvo nuotaikos kalbėti su jomis. Viską darė neišsimiegojimas ir mąstymas kodėl aš leidausi būčiuojama Liam. Tai man nėra būdinga, bet tikriausiai viską padarė alkoholis mano kraujyje. Taip, būtent jis.
Ne, tu nori vis užmiršti Niall. Sumurmėjo mano pasąmonė. Papurčiau galvą nesutikdama ir nusimetusi Liam treningus, kuriuos jis pasakolino, kad nereiktų grįžti nešvaria suknele kritau į lovą ir susisukusi į antklodę jau norėjau miegoti, bet kaip visada mano poilsį sutrugdė skambantis mobilusis. Nematytas numeris.
-Klausau. - padėjau galvą vėl ant pagalvės.
-Labas. - Niall. Ko tau dar reikia? - Užsiėmusi gal?
-Ne, ko nori? - apsiverčiau ant nugaros.
-Norėjau tave pakviesti pietų. - galiu lažintis, kad jis dabar pasikasė kaklą.
-Kur tavo Selena? - pasišaipiau.
-Nežinau, aš draugiškai tave kviečiu.
-Nenoriu, kad tavo mergina supyktų, tad tikrai ne. - padėjau ragelį ir vėl įsitaisiau patogiai.
Neraliuotas kvailys...********
Sveikos dar kartą.
Radau laisvo laiko, tai parašiau dar vieną dalį, todėl laukiu nuomonių :*
With love Horan_Princess_69 ❤❤❤
YOU ARE READING
Fall in love with Snapchat 2
FanfictionFirst season : https://www.wattpad.com/story/54605593-fall-in-love-with-snapchat Cover by: weirdCa ❤