2. Twenty six

1K 106 2
                                    

*Aspyn pozicija*

-Ačiū, bet aš jau esu soti. - padėkojau Niall už vakarienę ir jau norėjau stotis kai jis mane sustabdė sugriebdamas už riešo.
-Tu suvalgei tik du gabaliukus žuvies. Aspyn, sėskis ir valgyk. Aš tikrai nenusileisiu kaip darė Meg ir Eva. Tu čia ne atostogauti atvažiavai. - jis per prievartą pasodino mane ir į ranką įgrūdo šakutę.
-Niall, aš nealkana. - atsidusau gnaibydama žuvies gabaliuką. - Gal galiu eiti? Rytoj pavalgysiu. - papurtė galvą.
-Duok man. - jis paėmė iš manęs šakutę ir lėkštę. - Valgysi dabar kaip mažas vaikas. Pamaitinsiu tave. - sukikenau, nors tikrai nebuvau alkana. Niall atgnybė gabaliuką ir ištiesė į mane.
-Niall, aš nenoriu. - užverčiau galvą, bet greit gražinau ją į seną poziciją.
-Reikia. - priglaudė šakutę prie lūpų ir parodė, kad išsižiočiau. Pavarčiau akis ir padariau kaip liepta. - Šaunuolė. - sukramčiau ir nurijau. Niekada nemėgau žuvies, bet negalėjau ginčytis su juo. Tai lyg peštis su pliku gaidžiu, nieko gero iš to neišeis ir teks man pasiduoti.

-Iš kur išmokai taip skaniai gaminti? - norėjau nukreipti temą, kad nereiktų daugiau valgyti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Iš kur išmokai taip skaniai gaminti? - norėjau nukreipti temą, kad nereiktų daugiau valgyti.
-Mama kai buvau paauglys išmokė, o dabar dar vieną. - paėmė kitą, didesnį gabaliuką su keletu daržovių.
-Tai juokinga. Jaučiuosi lyg dvimetė. - nusijuokiau delnu prilaikydama galvą.
-Tu kitaip nevalgai. Jei suvalgysi kai ką duosiu. - išsišiepė iki ausų.
-Ką? - sumurkiau lyg katinėlis prašydamas skanėsto.
-Pamatysi, o dabar valgyk.
<...>
-Nu, klausau ką gausiu dabar. - nurijau paskutinį kąsnį ir jau jaučiau kaip mane po truputėlį pykina nuo per didelio maisto kiekio.
-Nepatiks tau. - įdėjo lėkštę į indaplovę ir atsisėdo priešais.
-Sakyk, mes susitarėm, kad jei viską suvalgysiu tu man kažką duosi. - suzyziau. Man tikrai įdomu ką Niall duos už tai.
-Uh, kokia tu nekantri. - jis atsiduso kai aš klapsėjau akimis laukdama. Niall tylėjo žiūrėdamas man į akis, bet greit pasilenkė ir sulietė mūsų lūpas.

 Niall tylėjo žiūrėdamas man į akis, bet greit pasilenkė ir sulietė mūsų lūpas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kelias akimirkas sėdėjau sutrikusi, o Niall ritmingai judino lūpas. Vaikinas jau bandė atsitraukti nuo manęs, kai aš susivokiau kas vyksta ir stipriau suglaudžiau jas, bei uždėjau rankas ant jo pečių. Mūsų lūpos judėjo lėtai neatsitraukdamos nė milimetru vienas nuo kiti.
Vaikino rankos atsirado man mano liemens ir pakėlęs nuo kėdės pasisodino ant savo kelių, o aš apjuosiau rankomis jo kaklą. Niall bandė pagilinti bučinį, bet aš greit atsitraukiau.
-Ne. - papurčiau galvą nulipdama jam nuo kelių. - Taip negalima.
-Bet tau tai patiko, kaip ir man. - jis suskėsčiojo rankomis.
-Negalima taip elgtis. Einu į savo kambarį. Labanakt. - pasiėmiau telefoną nuo stalo ir greit užbėgau į savo kambarį paskui save uždarydama duris. Kritau nugara ant lovos ir pridėjau pirštus prie lūpų nusišypsodama.

*Niall pozicija*

Aspyn greit pagriebusi savo mobilųjį išbėgo iš virtuvės, o aš likau sėdėti ant kėdės vis dar jausdamas jos lūpų skonį. Pats nesupratau kodėl taip pasielgiau. Tai buvo neapgalvotas poelgis, kuris daugiau negali pasikartoti, nors ir žiūrint į ją, tik norisi apkabinti ir pabučiuoti.
Atsistojau nuo kėdės ir pasiėmiau alaus butelį iš šaldytuvo. Vėliau pažiūrėsiu kaip ji, dabar tegu pabūna viena, nemanau, kad Aspyn norės dabar kalbėti su manimi.
Įsijungiau televizorių ir sukritau ant sofos. Nusimato ilga savaitė su ja...

****

Nuomonių ❤

Fall in love with Snapchat 2Where stories live. Discover now