Iš anksto Atsiprašau už nevykusią dalį, tiesiog dingo įkvėpimas ir išgaravo visos mintys, kurias turėjau prieš tai. :/
*Aspyn pozicija*
-Ne! Trink šitą! Atrodau kaip antis. - Niall parodė pirštu į vieną kadrą, kuriame buvo išpūtęs lūpas kaip ančiukas.
-O man taip miela. Tu čia toks mielas. - nusijuokiau pasimuistydama lovoje. - Žinai kaip mažas vaikas.
-Tik nereikia man dvidešimt dveji metai ir aš tikrai neatrodau kaip vaikas. - pavartė akis.
-Ne, tikrai ne. - papurčiau galvą ir toliau redagavau video.
-Ir gerai. Nori važiuoti šiandien su manimi į sporto klubą? - nuleido kojas nuo lovos ir pasuko veidą į mane.
-Galim kai pabaigsiu redaguoti video. Jau į pabaigą einu. - šyptelėjau ir toliau pasukau veidą į kompiuterio ekraną.
-Gerai, einu aš į savo kambarį.<...>
Sėdėjau ant vieno iš treniruoklių ir maigiau telefoną, nes neturėjau noro ir jėgų sportuoti, bet vis geriau, nei sėdėti namuose.
Niall visą laiką buvo su savo asmeniniu treneriu prie štangų.
-Sveika. - Šalia savęs išgirdau duslų vaikino balsą. Lėtai pakėliau nuo telefono akis, prieš mane stovėjo kažkur mano amžiaus vaikinas.
(žinau, kad jis karštas... net karšta pasidarė... )Kas labiausiai patraukė mano akis, tai jo ištreniruotas kūnas, kurio nedengė jokia palaidinė. Kas leidžia taip čia vaikščioti?
-Pirmą kartą matau tave šiame sporto klube. - atsirėmė į gretimą bėgimo takelį.
-Aš ir atėjau pirmą kartą čia. - šyptelėjau.
-Aš Amadeo, čia dirbu asmeniniu treneriu. - mirktelėjo. - Dažnai lankysies čia?
-Aspyn aš. Nežinau, neturiu nuotaikos ir noro sportuoti. - pasirėmiau ranka galvą.
-Jei nori galiu tave užregistruoti ir dirbčiau su tavimi. Gal tada atsiras motyvacija. - jo lūpų kapučiai pakilo.
-Motyvacija? Žiūrėti į tavo ištreniruotą, nuogą kūną? - pakeldama vieną antakį parodžiau į jo apnuogintą krūtinę.
-Nu galima ir taip. Tau rinktis. - trūktelėjo pečiais.
-O Amadeo. Senai matytas. -prie manęs atsirado visas suprakaitavęs Niall.
-Sveikas. Niall. - jie vienas į kitą pažiūrėjo piktai. - Ką čia veiki? Maniau nebesilankai.
-Kaip visada, atėjau sportuoti, o tu jau triniesi prie Aspyn? - susiraukė.
-Jūs pažįstami? - parodė į mus abu. Nežymiai linktelėjau. - Tu pagalvok apie mano pasiūlymą ir pranešk. Aš čia būnu kasdien. - dar kartą mirktelėjęs nuėjo prie kažkokių vaikinų grupėlės.
-Kas čia per pasiūlymas? - Niall balse girdėjau nepasitenkinimo gaidelę.
-Jis man pasiūlė pas jį treniruotis. - nulipau nuo treniruoklio. - Baigei jau?
-Jo tikslas bus nusitepti į lovą, kaip ir visas merginas. - jis patraukė link įšėjimo, o aš paskui jį.
-Gaila, kad ne. - sustojau prie merginų rūbinės.
-Aš jį geriau pažįstu. - Niall burbtelėjo ir įėjo į vaikinų rūbinę. Nusivaipiau sau po nosimi ir nuėjau į rūbinę persirengti. Koks jo suknistas reikalas ar aš su kažkuo permiegosiu ar ne?<...>
-Eime pavalgyti, nes tau laikas vaistus gerti. - Niall parodė į kavinę netoli sporto klubo.
-Niall, aš ne mažas vaikas ir žinau, kad man reikia gerti vaistus. Nesielk su manimi, kaip su vaiku. Ačiū. - sukryžiavau rankas ant krūtinės.
-Tu pati to nedarysi. Žinau, kad pusryčių nevalgei nors man paruošiai. Eime, niekas neklausia tavęs. - paėmė mane už riešo ir vedėsi link restorano. Tyliai sugriežiau dantimis, bet nesipriešinau, nes matau, kad jis nekokios nuotaikos.
-Aspyn! - už savęs išgirdau to trenerio balsą. Ištraukiau ranką iš Niall gniaužtų ir apsisukau. - palikai mobilųjį ant treniruoklio.
-Ačiū. Visai išsiblaškiusi esu. - nusijuokiau.
-Nėra už ką. Ten įvedžiau ir savo numerį. - mirktelėjo.
Jaučiau kaip neigiama energija keliauja nuo Niall ir persiduoda į mano ranką, kuri vėl atsirado jo gniaužtuose...Kaip ir sakiau tokia nevykusi dalis, bet laukiu nuomonių ir ko norit toliau (būtų gerai išsamiau) :)
DU LIEST GERADE
Fall in love with Snapchat 2
FanfictionFirst season : https://www.wattpad.com/story/54605593-fall-in-love-with-snapchat Cover by: weirdCa ❤