2. Twenty

1.1K 113 2
                                    

*Aspyn pozicija*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Aspyn pozicija*

-Gerai gerai, susivėliau. – pavėlė savo plaukus ir toliau valgė pietus nieko nebesakydamas, nes tikriausiai nebeturėjo ką sakyti.

-Pats kaltas, kad pradėjai šį kvailą pokalbį, kaip ir "pasimatymą". - tardama paskutinius žodžius parodžiau kabutes.
-Čia tik draugiški pietūs jei pamiršai ir palaikei tai kažkokiu pasimatymu. - pavartė akis. Nieko neatsakiau tik įsidėjau krevetę į burną.
Kvailė tu esi, Aspyn.
Valgėme tyloje kai suskambo mano mobilusis. Greit išsitraukiau jį iš rankinuko. Liam.
-Aš atsiprašysiu trumpam. - Niall linktelėjo leisdamas man kalbėti.-Klausau.
-Sveikutė, užsiėmusi?
-Labas, ne, kodėl skambini? - atsirėmiau į kėdės atlošą.
-Noriu vakare tave pakviesti į atrakcionų parką, šiandien atvažiuoja į miestą. Na gal tai skamba kaip pasimatymas, bet nebežinau kaip kitaip pakv...
-Gerai einam, kelintą mane paimsi? - mačiau kaip Niall viena akimi mane stebi.
Paerzink jį. Liepė mano pasąmonė.
-Apie aštuntą jei tinka.
-Gerai, lauksiu tavęs. O, Liam? - Niall pakėlė galvą išgirdęs vaikino vardą  vardą. Suveikė.
-Klausau, gražuole.
-Kuo man apsirengti? - pasirėmiau į stalą.
-Patogiai, bet gražiai. - susijuokė.
-Gerai pabandysiu kažką surasti. Iki. - išsišiepusi pabaigiau pokalbį ir padėjau telefoną ant stalo.
-Liam skambino? - linktelėjau. - Ko norėjo?
-Į atrakcionų parką pakvietė mane vakare.
-Tipinis Liam. - prunkštelėjo.
-Žinojai, kad tu kvailys, nes net tokio dalyko nesugalvoji? - pasirėmiau alkūne į stalą ir susmeigiau akis į blondiną. Kaip man patinka jį erzinti.
-Žinojai, kad tu pasipūtelė, nes nenori su manimi bendrauti? - pakėlė antakį.
-Žinojai, kad tu esi pasileidėlis, nes turi merginą o pietauji su manimi?
-Žinojai, kad tu kekšė, nes prasidedi su užžimtu vaikinu? - Niall greit ištarė žodžius, kurie privertė mane aikštelėti. Nejau jis rimtai laiko mane kekše? Vaikinas greitai susiprato ką pasakė, mačiau iš jo veido. - aš nenorėjau, Aspyn, man išsprūdo. Aš labai atsiprašau.  - giliai įkvėpusi atsistojau nuo kėdės.
-Tu esi šiukšlė. - pagriebiau savo lėkštę su jūros gėrybėmis ir uždėjau visą Niall ant galvos. Jo veidu pradėjo tekėti žalios spalvos padažas.
Visi restorano lankytojai pradėjo juoktis arba šnabždėtis, o dar kiti net fotografuoti ir filmuoti. Čia gi Horan, likęs kvailio vietoje.
-Daugiau niekada nebandyk su manimi kalbėti. - pasiėmiau rankinuką ir pasišalinau iš restorano.
Greit žingsniavau gatve. Jaučiausi įsiutusi, bet tuo pačiu ir įžeista. Manęs niekas nėra pavadinęs kekše. Jis tikrai pasikeitė per pastarąjį pusmetį.

********Prisiminimo pradžia********

@SexyIrish:
Jei galėčiau, dabar tave šiltai apkabinčiau ir nepaleisčiau kol tau nepasidarytų geriau. :*

@AsOvard:
Aš irgi to labai norėčiau...norėčiau nuoširdaus apkabinimo...

@SexyIrish:
Po penkių dienų, princese :* prižadu, kad po penkių dienų apkabinsiu tave tvirtai :*

******** Prisiminimo pabaiga*******

Kur dingo tas jo mielumas ir švelnumas?
Tyliai atsidusau ir nusivaliau ištryškusią ašarą.
-Šaunuolė, suskydai. - atsidusau.

***********

Nuomonių maybe??? ❤❤❤❤

Nuomonių maybe??? ❤❤❤❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Fall in love with Snapchat 2Where stories live. Discover now