*Aspyn pozicija*
-Ačiū, kad leidai nusiprausti, man tai labai pagelbėjo sveikatoje. Manau, aš jau važiuosiu. - Niall apsimovė savo sportbačius.
-Gal pasilik pusryčiams? Šiandien pusryčius daro Eva, o ji skaniai gamina. Net labai skaniai. - atsirėmiau į sieną.
-Nenoriu trukdyti. - pasikasė kaklą pasijausdamas nejaukiai. Jis tikrai kuklus vaikinas.
-Netrukdysi. - kažkas pasibeldė į duris. - Palauk. Kas čia gali taip anksti ateiti? - praėjau pro jį ir atidariau duris. Ten stovėjo išsišiepęs Harry su didele pakuote sulčių.
-Labas rytas. Sveiks, Niall. - pamojavo blondinui.
-Ką čia veiki? Dar taip anksti. - sutrikau.
-Meg mane pusryčių pakvietė. Gal galiu įeiti, o ne stovėti už durų? - pakėlė antakį.
-Užeik. - nusijuokiau. - Meg, pas tave Harrieta atėjo! - užrikau per visus apartamentus.
-Aš ne Harrieta, aš Harry. Kiek galiu kartoti? - garbanius burbėdamas movėsi batus. - O tu pasiliksi? - pakėlė akis į Niall.
-Pasiliks. - atsakiau už Ni ir parodžiau, kad nusimautų batus. Blondinas atsiduso ir nusimovęs avalynę nusekė paskui mane į virtuvę prasilenkdamas su Meg.
-Tai vis gi likai? - nusijuokė Eva pamačiusi, kad mes parėjome abu.
-Dar ir Harry atvažiavo, tai kodėl gi ne. - atsisėdau už stalo greta Horan.
-Mėgsti vaflius su uogomis ir riešutų sviestu arba karamele? - inirtingai linktelėjo. - Toks pat kaip ir Aspyn. Gerai, einu atnešti visko.
-Nekenčiu kai ji mane gėdina. - padėjau galvą ant stalo, prie savo lėkštės.
-Man patinka merginos su geru apetitu. - pakilnojo antakius.
-Patylėt geriau, protingiau atrodysi. - trenkiau silpnai jam per ranką.
-Gerai gerai, dar užmuši. - iškėlė rankas į viršų pasiduodamas.*Niall pozicija*
-Ačiū už pusryčius dar kartą. Buvo skanu kaip pas mamą. - padaviau Meg lėkštę padėkodamas Evai.
-Prašau. - išsišiepė.
-Manau, aš jau važiuosiu. - gurkštelėjau paskutinį gurkšnį kavos ir atsistojau.
-Aš irgi. - Harry pasekė mano pavyzdžiu.
-Palydėsiu. - Aspyn jau norėjo stotis paskui mus.
-Ne, valgyk tu. Rasim kelią iki durų. Iki, merginos. - pasiėmiau telefoną ir automobilio raktus.
-Eime. - nusekiau paskui Harry link durų. - Girdėjai, kad mums reikės pasirodyti "Apple music" festivalyje? - papurčiau galvą. - Dabar sužinojai. - įėjome į liftą ir Harry paspaudė mygtuką į požeminę aikštelę.
-Nesiruošiu koncertuoti, gi mums pertrauka, viskas buvo sutarta jau senai. - atsirėmiau į sieną.
-Sakė niekas mūsų neklaus, jei reikia tai reikia. - tyliai sugriežiau dantimis. Nekenčiu kai mumis naudojasi lyg vergais. Bent aš buvau susiplanavęs keliauti pas mamą, tėtį, brolį Greg, jo žmoną Denise ir savo mylimiausią krištasūnį Theo į Airiją, bet, aišku, viską reikės atšaukti.
Niall, įžvelk gerąją pusę. Galėsi vėl pasimatyti su Aspyn ir net labai greitai, kad ir rytoj. Sumurmėjo mano begėdė sąžinė.
Nežymiai linktelėjau su ja sutikdamas ir prasivėrus lifto durims su Harry išėjome į požeminę aikštelę.
-Mano automobilis ten kiek prisimenu. - parodžiau į kairią pusę.
-O mano kitoje, tai susitiksime po keletos dienų tame festivalyje. - linktelėjau. - Iki.
-Ate, Harold. - apsisukau ant kulno ir žingsniavau link automobilio.
-Aš ne suknistas Harold, o Harry! - mano ausis dar pasiekė piktas garbaniaus balsas, kuris privertė nuoširdžiai nusijuokti.
Jis lopas.***********
Heyyyyy!!!!!!
Štai ir nauja dalis.
Žinau...nuobodi ir trumpa, bet nėra minčių, o nesinori jos padaryti banalios kaip ir mano gyvenimas :D
Todėl dar neatsisakau minties, ją ištrinti :)
Laukiu nuomonių ko norėtumėt Aspyn ir Niall santykiuose :)
Tikriausiai parašysiu ryt naują, nes suknistai žlugo mano visi planai ir naujus sutiksiu namuose ;'). Pasiguodžiau.
COOL!!!
With love Horan_Princess_69 ❤ (naujas pasirašymas :D )
YOU ARE READING
Fall in love with Snapchat 2
FanfictionFirst season : https://www.wattpad.com/story/54605593-fall-in-love-with-snapchat Cover by: weirdCa ❤