2. Three

1.8K 139 7
                                    


*Aspyn pozicija*

-Gal vis dėl to aš nevažiuosiu? – sustojau prie buto durų kai jau turėjome išvažiuoti pas Harry. Meg ir Eva kartu atsidususios man nieko nesakė, tik pagriebė už rankų ir ištempė pro duris.

-Viskas, išėjai iš buto, dabar jau turi važiuoti. – Meg užrakino šarvines duris ir aš susiraukusi nužingsniavau iki lifto, tikrai nesiruošiu lipti laiptais, kai gyvenu septintame aukšte. Paspaudžiau lifto laukimo mygtuką ir atsirėmiau į sieną.

-Gi nemirsi su juo susitikusi, gal nebus jo išvis. – Eva atsirėmė greta manęs ir pasuko galvą mano pusėn.

-Ačiū labai paguodei. – pavarčiau akis. – Aš bijau jį sutikti, jau praėjo pusė metų ir kažkaip bus keista pamatyti žmogų, kuris sakė, kad grįš, bet taip ir nepasirodė. – įžengiau į liftą jam prasivėrus.

-Nu ir puiku! Susitiksite, gal vėl viskas bus okay? – Meg pasitvarkė plaukus prieš veidrodį.

-Nu nesipustyk, manau Harry tavo plaukai mažiausiai rūpės. Jis tavęs suknistus du mėnesius nematė. – vėl atsirėmiau į sieną, tai manau dabar mano didžiausias pomėgis bus, kad nereiktų eiti, išvis būtų puiku jei nualpčiau ir nereikėtų ten vykti.

-Jei tu pikta, tai negadink man nuotaikos. – suurzgė tamsiaplaukė ir toliau vaipėsi prieš veidrodį. Šaunu, ji vėl užsiraukė, gal jai PMS?

*Niall pozicija*

-Sveiki. – įėjau į Harry vidinį kiemą nešinas keliomis pakuotėmis alaus ir užkandžiais. Tas garbanius kai visada neprognozuojamas. Sėdėjau kirpykloje, o tas skambina ir sako, kad bus kaip picnic pas jį kieme ir todėl aš privalau dalyvauti. Na, o kas pažįsta Niall Horan, žino, kad aš niekada neatsisakysiu atvykti į tokius pasibuvimus.

-Labas! – visi, Harry, Gemma, Liam, Lou ir dar keletas mano ir Harry bendrų pažįstamų, pasisveikino, o Lux atbėgo ir užšoko ant manęs kai padėjau visus daiktus ant žolės.

-Labas, Niall! – apkabino mano kaklą.

-Sveika, gražuole. Kaip tau sekasi? – nusinešiau ją prie visų ir atsisėdau ant kėdės pasisodindama ją ant kelių.

-Gerai, mama nupirko šuniuką, bet neleido čia atsivežti. - patempė lūpą.

-Owww, aš ir norėjau pamatyti šuniuką. Lou, kodėl tu tokia pikta? – liūdnai pažvelgiau į šviesiaplaukę.

-Tik nestatykit savo liūdnų akučių. – Lou numojo ranka.

-Harry! – per kiemą pasklido moteriškas balsas ir prie jo greit atsirado rudaplaukė mergina. Meg? Rimtai?

-Sveika. – garbanius ją apkabino ir pasiūbavo į šonus. – Prikalbėjai? – Meg linktelėjo ir pažiūrėjo į vartų pusę, todėl aš buvau priverstas irgi atsisukti. Lėtai pasukau galvą į tą pusę, ten stovėjo Aspyn su kažkokia mergina. Aspyn?

- Sveiki. – jos pamojavusios atėjo arčiau manęs. Aspyn veide buvo šypsena, bet ji greit dingo mane pamačius. Taip, ji dėl to, kaip pasielgiau, manęs nekenčia.

******Prisiminimo pradžia*********

-Niekur nevažiuok bent keletą dienų. - tyliai pro ašaras sumurmėjo Aspyn.
-Aš privalau, tai mano darbas. Kad ir kaip norėčiau, negaliu. – nuleidau merginą ant žemės ir pridėjau delnus ant jos įkaitusių skruostų. - Aš grįšiu.
-Bet nežinia kada. - sumirksėjo keletą kartų. - Mes vos susitikome ir dabar vėl turime išsiskirti. - sukūkčiojo.
-Reisu Los Angeles - Washington skrendantys pirmos klasės keleiviai pradėti laipinti į lėktuvą. - pasigirdo niūrus moters balsas.
-Mano lėktuvas. – Nušluosčiau merginos ašaras. - Turiu skristi. – paglosčiau jos plaukus, o ji tik papurtė galvą. - Čia, kad mane prisimintum. – Ant jos gležnų pečių uždėjau savo mėgstamiausią megztinį . - Mes dar susitiksime. – pabučiavau ja į lūpas ir atsitraukęs pažvelgiau Aspyn į akis.
-Sudie. – mergina tyliai teištarė kai aš su visais nuėjo link vartų.

Sustojome prie vartų kai supypsėjo mano mobilusis.

@AsOvard:

Ar kada mes dar susitiksime?

@SexyIrish:

Jei kada nors atsidursime toje pačioje vietoje, tuo pačiu laiku, taip...

@AsOvard:
Pasiilgsiu tavęs...

@SexyIrish offline.

*******Prisiminimo pabaiga************

-Labas. – pažvelgė į mane su panieka ir atsisėdo ant vienos kėdės. – Aš Aspyn kas manęs nepažįstate, o čia Eva. – parodė į greta jos sėdinčią merginą.

-Ar jūs vienas kitą pažįstate, kad Niall į tave taip spokso? – prabilo Gemma ir aš iškart užsimaniau ją nudėti.

-Ne...

Fall in love with Snapchat 2Where stories live. Discover now