2. Nine

1.6K 137 7
                                    

*Aspyn pozicija*

-Ne, nepirksiu Happy Meal. - Niall man dar kartą paprieštaravome kai jo automobilis sustojo prie greitojo aptarnavimo langelio. - Aš norėsiu du vidutinius mėsainius su kiauliena, du fri bulvių, du didelius coco-colos dvi porcijas ledų. - atsisuko trumpai į mane. - ir vieną Happy Meal rinkinį. - atsiduso pasiduodamas.
-Gerai, pasiimkite savo užsakymą prie kito langelio. - pasigirdo jaunos merginos balsas ir Niall pavažiavęs į priekį paėmė užsakymą. Pardavėja keistai pažiūrėjo, nes mes buvome tik du, o maisto kaip kokiems keturiems.
Ar blogai jei mes mėgstame daug valgyti?
Blondinas greit viską sudėjo tarp mūsų sėdinių ir išvažiavęs į greitkelį prasiplėšė mėsainį.
-Tu važiuodamas valgysi? - atsidariau savo rinkinį ir užsidėjau ant rankos laikroduką su Hello Kitty, kuris buvo rinkinyje. Niall linktelėjo ir atsikando.
-Kažkas blogai? - atsisuko į mane nurydamas pirmą kąsnį.
-Ne, nieko. Matosi, kad jau esi įgudęs. - įsimečiau bulvytę į burną.
-Tik nepradėk kaip mano mama. - sumurmėjo atsikąsdamas dar vieną mėsainio kąsnį.

--------------

-Ar dar ilgai? - pasimuisčiau sėdynėje kai jau paskaudo užpakalį nuo sėdėjimo.
-Ne. - blondinas pasuko automobilį į kairę pusę ir ten pasimatė šimtai mašinų.
-Žinai, kol mes iki ten nueisim. - sumurmėjau parodydama nepasitenkinimą.
-Tu pamiršai kas aš toks? Tokiems kaip aš yra VIP aikštelės, kavinės ir visas kitas š. - Niall lėtai važiavo pro automobilius ir einančius link festivalio žmones.
-Visai pamiršau. - gurkštelėjau paskutinį kolos gurkšnį.
-Sveiki pone Horan. - mums sustojus prie vartų Niall atidarė automobilio langą ir su juo pasisveikinęs jaunas vaikinas praleido mus ir Niall suradęs vietą pastatė automobilį.
-Eime. - iššokau iš transporto priemonės  ir apsidžiaugiau pajutusi kietą žemę po kojomis. Palaukiau kol Niall ateis iki manęs. - užsidėk, čia, kad visur tave įleistų su manimi. - užklijavo ryškiai žalią apyrankę.
-Mmm gerai. - linktelėjau ir pasitvarkiusi apyrankę ėjau greta Niall. - Kur dabar?
-Manau išgerti.

------------

-Gal jau užteks šokti? - Niall bandė mane išsitempti iš šokių aikštės kai David Guetta pabaigė savo pasirodymą.
-Ar būtina? - suzyziau. Niall linktelėjo.
-Eime pasėdėsim, mano kojos jau nelaiko. - sukikenęs pavėlė savo plaukus. Linktelėjau pasiduodama ir abu patraukėme link VIP kavinukių.
-Dabar jau jaučiuosi tokia nusikalusi, kai nieko inirtingo nebeveikiu. - atsidusau pasirėmusi į blondiną kai ėjome takeliu.
-Galėsim jau važiuoti namo. - apkabino mane per pečius. Ar ne per greit jis mane apkabina?
Aspyn, tai tik draugiškai. Sumurmėjo mano pasamonė.
-Bet tu išgėręs. - papriekaištavau.
-Aa joo. Ką darom? - pasuko galvą į mane.
-Gal tiesiog miegam automobilyje, o rytoj grįšim? - atsisėdau ant kėdės prie staliuko, o Horan priešais. Tikrai tingėjau važiuoti tokį tolimą kelią ir dar naktį.
-Gerai tada. - gurkštelėjo savo vis dar turimo gėrimo.
-Kelintą baigiasi čia viskas? - apsidairiau aplink save.
-Kadangi šiandien paskutinė diena, tai apie ketvirtą, už kokios valandos, o rytoj bus visų palapinių rinkimas ir tvarkymas šios vietos.
-Mmmm. - numykiau parodydama, kad supratau ir toliau stebėjau vaikštančius žmones po VIP zoną. Čia pakankamai daug žinomų Didžiosios Britanijos žmonių.
-Ko taip dairaisi? - Niall pažvelgė į tą pusę, kur žiūrėjau aš.
-Šiaip. Tiesiog čia labai daug įžymybių. - išpūčiau akis.
-Na, taip, čia didžiausias Londono festivalis per visus metus. - truktelėjo pečiais. - Dar stebiuosi kaip niekas nepriėjo ir nepasisveikino su manimi. Tikriausiai, nes tu esi ir nenori trukdyti.  - linktelėjau pasiremdama į staliuką, nors nesutikau su juo, nes per visą dieną prie jo buvo priėję gal dvidešimt žmonių - draugų.
-Gal eime jau? Matau, kad jau miego nori. Viską daro laikų skirtumas. - Niall prabilo kai aš nusižiovojau.
-Gerai. - atsistojau nuo kėdės, bet greit užšokau ant Niall nugaros. - panešk. - apkabinau jo kaklą.
-Į mus visi žiūri. - Niall sukikeno.
-Tada aš galiu nulipti. - sumurmėjau, bet Niall nepaleido mano kojų.
-Viskas gerai. Tegu žiūri. - mačiau pro jo petį kaip vaikinas nusišypsojo ir toliau ėjo link automobilių stovėjimo aikštelės. Padėjau galvą patogiau ant jo peties ir užsimerkiau.
Jau buvau bepradedanti snūduriuoti kai po savo užpakaliu pajutau šaltą automobilio kapotą ir todėl buvau priversta atsimerkti.
-Atėjom. - Niall paleido mano kojas ir atsisuko veidu į mane. - Priekį ar gale miegosi?
-Nesvarbu. - Jis linktelėjo ir pradėjo ieškoti raktų kišenėse kai aš pakėliau jo galvą. - Ačiū, už puikią dieną. - išsišiepiau. Nors ir buvo tamsu, jis tikrai matė mano veidą, kaip ir aš jo.
-Tai tau Ačiū. - šyptelėjo atgal.
Aspyn, tu po to gailėsies.
Lėtai priglaudžiau savo lūpas prie jo, lyg atsidėkodama jam už visą šią dieną...

******

Hey!!

Nauja dalis tokią įpatingą dieną ^^

Laukiu nuomonių ar aš čia ne per greit viską suvariau? :D

O apie dalis. Kaip ir minėjau kitoje istorijoje...

Tikriausiai jų iki kitos savaitės vidurio nebus, nes per Kalėdas būsiu pas gimines, o po to mano vaikinas grįš iš bazinių mokymų, todėl norisi pabūti ir su juo, nes ir taip labai retai matomės (t.y kartą per savaitę, nes jis mokinasi kitame mieste, karo mokykloje)... (Yeah, kopy paste iš anos istorijos :D )

Tai tiek.

Linksmų ir Laimingų šviečių :*

With love Er ❤

Fall in love with Snapchat 2Where stories live. Discover now