2. Thirteen

1.5K 130 8
                                    

Nuotraukoje visos istorijos merginos. (Taip, ten, kampe, Danielle. Louis mergina ^^)

*Niall pozicija*

-Aš einu pirmas pas ją. - Liam atsistojo nuo sofos, bet stabtelėjo prie Aspyn ir jam kažką pasakius ji linktelėjusi atsistojo. -Aspyn eina su manimi jei kas.
-Ūūūūū. Šelmiai. - užbaubė Louis, o merginos tik sukikeno. Mergina juokdamasi numojo ranka ir nusekė paskui Payne.
- Jau mūsų tetukas kažką artimiausiu metu kabins. - Harry pakilnojo antakius dar labiau patraukdamas mano dėmesį nuo Selenos.
-O ko ne? Jei kiek žinau su Sophia nekas išėjo, tai tegu pabando su Aspyn. - Eva pasirėmė į atlošą, bet mačiau, kad vis žvelgdavo į mano pusę. Va kas čia vyksta. Selena.
-Liam ne jos skonio. - trumpam įsikišau į jų pokalbį piešdamas ratukus ant brunetės rankos.
-Lyg tu žinotum kas jos skonio, o kas ne. - burbtelėjo nepatenkinta Meg ir sutelkė visą dėmesį į Harry.
-Kodėl čia visi taip rūpinasi ta peroksidine? - Selena manęs tyliai paklausė į ausį.
-Nežinau ir tai nėra mano reikalas, bet nevadink jos peroksidine. Gerai? - mergina linktelėjo ir padėjo galvą ant mano peties, o aš įvėliau pirštus į jos švelnius plaukus.
-Liam, lėčiau!!! - mūsų dėmesį patraukė garsėjantis Aspyn juokas. Pakėliau akis link durų. Nuo tos pusės parbėgo Payne užsikėlęs merginą ant nugaros, o ji nuoširdžiai juokėsi.
-Gerai stoviu. - Jis greit sustojo ties durimis ir nuleido Aspyn ant žemės. - Eikit greičiau kiti, nes nespėsit.
-Einu aš. - atsistojau nuo sofos ir praėjęs pro juos patraukiau link Lou kambario. Faktas, kad Selenos nesivedžiau, nors žinau, kad ją ten užgrauš visi negyvai per penkias minutes.
Man nerūpi.
-Labas, Lou. - įėjau į grimo kambarį, kuriame be Lou buvo ir Lottie su savo vaikinu.
-Sėskis, turime mažai laiko. - linktelėjau ir sukritau į kėdę, o Lou iškart ėmėsi darbo.
-Niall, kas ta miela mergina, kuri buvo su Liam? - Lottie atsisėdo priešais mane ir suklapsėjo savo priaugintomis blakstienomis. Fu, kaip aš jų nemėgstu.
-Aspyn. Kodėl jos pačios nepaklausinėjai jei taip tau įdomu? - paklausiau irzliai, gal net per daug irzliai, kaip jai.
-Wouw, Atsiprašau, jei tau šiandien šūdina nuotaika, tai negadink kitiems. - Lottie suburbėjusi grįžo prie savo vaikino.

*Aspyn pozicija *

-Nori kai ką tau parodysiu? - Niall tik dingus iš patalpos vėl prakalbo Liam. Greit linktelėjau. Tikriausiai dabar būčiau sutikusi dėl visko, kad tik išeičiau iš šio kambario, nes čia buvo Selena. Dabar jau mano priešė numeris vienas. -Eime. - Liam paėmęs mano ranką vedėsi link didelio triukšmo.
-Kur mes einame? - neištvėrusi smalsumo paklausiau.
-Parodysiu dėl ko aš visą tai darau. - atsisukęs šyptelėjo ir sustojo prie laiptų. Lipau lėtai paskui jį. Liam sustojo ties paskutiniu laiptu, taip padariau ir aš. -Žiūrėk. - pasilenkiau į priekį ir pamačiau tūkstančius žmonių.
-Wouw. - nusistebėjau. - Tik per vieną susitikimą su Youtuberiais buvo tiek žmonių, o čia tikriausiai per kiekvieną koncertą pas jus taip būna ir dar daugiau? - linktelėjo. - Kietai.
-Vienintelis dalykas, dėl kurio dar esu šiame visame mėšle. - atsisėdo ant viršutinio laipto, o aš greta jo.
-Kodėl?
-Jei ne visa tai būčiau pabėgęs kaip ir Zayn, jis nepakėlė krūvio, man ir sunku. Žodžiu nesigilink, vis tiek dabar per metus pailsėsiu. - šyptelėjo. Sėdėjome abu tyloje kol prie mūsų neatsirado visi kiti.
-Laikas į sceną. - Liam atsistojo nuo laiptų.
-Sėkmės. - aš irgi atsistojau ir nusileidau prie merginų leisdama vaikinams praeiti.
-Einame žiūrėti koncerto ar liekame čia? - prabilo Eva.
-Nežinau. - truktelėjau pečiais. Nebuvo man pati geriausia nuotaika linksmintis.
-Gal aš čia ne prie jūsų, bet netoli yra užkandinė jei jūs alkanos. - prakalbo Danielle. Ji tikrai atrodo draugiška mergina.
-Galime eiti, nes visai alkana esu. - šyptelėjau pusė lūpos.
-O aš galiu eiti? - prie mūsų prisistatė iš kažkur išlindusi Selena.
-Tik per mūsų lavonus. - sušnypštė Meg ir mus visas išsitempė iš užkulsių.

*************

Kažką pagavo įkvėpimas!

Ne. Kai esu susigrūzinusi visada rašau, tai va. Man grūzas, žiaurus.

Žodžiu, čia paskutinė nuobodesnė dalis prieš visą veiksmą, kurį aš sugalvojau. ^^

With love Horan_Princess_69 ❤

Fall in love with Snapchat 2Where stories live. Discover now