2. Twenty three

1.1K 109 6
                                    

*Niall pozicija*

-O kas jūs, jaunuoli, esate šiai merginai, kad jums yra tokia įdomi jos diagnozė? – į mane nepatikliai pažiūrėjo Aspyn daktarė, kai bandžiau išgauti merginos diagnozę. Žinau, kad ji kažkuo serga, bet niekas nesako, nebent būčiau jos šeimos narys.

-Am...jos vaikinas. – pasikasiau kaklą sumeluodamas ir matėsi, kad moteris nepatikėjo, bet pasiėmė Ovard ligos istoriją ir vartė lapus ieškodama tikslios diagnozės.

-Jai mažakraujystė. – pakėlė trumpam akis į mane, bet vėl greit nuleido į lapus. – Kraujo tyrimas parodė, kad mergina yra labai išsekusi. Jos organizmui mirtinai trūksta būtiniausių vitaminų ir geležies, tai galėjo sukelti badavimas ir tai galima spręsti iš jos išsikišusių kaulų ir išblyškusios odos. Jeigu ji nesigydys, tai gali privesti iki anoreksijos, o manau, pats žinai, kas tai per liga. – žiūrėjau susiraukęs į daktarę.

-Gal jūs sumaišėte merginų ligos istorijas? Aš su ja dar vakar pietavau ir ji atrodė labai gerai. – daktarė papurtė galvą.

-Na ir ką ji valgė? – pakėlė antakį.

-Jūros gėrybes ir viskas. – atsirėmiau į kėdės atlošą.

-Tai va, jai mažakraujystė ir mergina netoli anoreksijos. – užvertė ligos istoriją. – Ką dar nori išgirsti tariamas jos vaikine?

-Koks jai gydymas? Kuo turi maitintis ir panašiai? – klausiau įdėmiai daktarės ir niekaip negalėjau suprasti kodėl Eva ir Meg leido jai nevalgyti.

-Mes šiandien ją paleisim iš ligoninės, bet išrašysim vaistų, po to ji turėtų valgyti daug žuvies, kepenėlių, kiaulienos nugarinės, riešutų, visokių sėklų, daržovių, uogų, kad atgautų jėgas ir papilnėtų, nes tikrai nenormalu kai matosi klubinkauliai, šonkauliai. Žodžiu galima rasti internete sąrašą tų produktų.

-Aišku. Ačiū labai už informaciją.- atsistojau nuo kėdės padėkodamas.

-Kitą kartą nemeluok, kad esi jos vaikinas, o tiesiog pasakyk, kad esate draugai, o tu ją įsimylėjęs iki ausų. Matosi akivaizdžiai – daktarė išsišiepė, o aš greit pasišalinau iš kabineto, kol ji nepamatė mano raudono veido.

Aš jos nesu įsimylėjęs, tiesiog, rūpinuosi kaip gera drauge ir gal būt, būsima Liam mergina. Reikia visada rūpintis draugais ir jų antromis pusėmis.

Ėjau koridoriumi link išėjimo kai iš Aspyn palatos išėjo Liam. Labai jau trumpai pabuvo, ne kaip aš, visą naktį ir dar be miego.

-Ei, Niall, sužinojai kažką? – jis pribėgo prie manęs ir aš linktelėjau.

-Jai mažakraujystė ir yra netoli anoreksijos. Pasirodo merginos net nematė, kad ji ilgą laiką nieko nevalgo, todėl būtų gerai, kad tu ją pasiimtum pas save kol ji atsistos ant kojų, nes pati tikrai nevalgys paskirto maisto ir vitaminų. – atsirėmiau į palangę viską vardindamas ir pastebėjau, kad jo žvilgsnis tikrai nieko gero nežadėjo.

-Am...na... aš nelabai galiu ją vežtis pas save. – sumurmėjo atsiremdamas greta manęs.

-Kodėl? Taigi , taip siekei jos, o dabar kai yra proga jos atsisakai. Liam, kas ne taip? Ar tu tik ja pasinaudoti norėjai ir kai reikia Aspyn pagalbos bėgi? – susiraukiau. Liam negali būti toks šunsnukis.

-Ką? Aišku, kad ne. Tiesiog, mano yra suplanuota kelionė porai mėnesių ir aš ryt išvykstu, todėl niekaip negaliu.

-Tai ką darom? Jos tikrai negalima palikti su Eva ir Meg, jos gerai neprižiūrės. – atrėmiau galvą į sieną mąstydamas kokia gali būti išeitis.

-Tai vežkis ją pas save.

-Jo! Lyg ji labai norėtų po tokių cirkų su Selena. – pavarčiau akis. Tai nėra įmanoma, mes esame svetimi ir iš vis, kaip man į galvą šovė tokia kvaila mintis ją iškraustyti iš draugių namų?!

-Jos niekas neklausia, taip reikia. – papriekaištavo Liam. – Ar tu ją nori atsikratyti?

-Nenaudok mano frazių! Aš suknistai primelavau daktarei, kad esu jos vaikinas, kad sužinočiau diagnozę! Jei norėčiau atsikratyt, tikrai nebūčiau visą naktį prasėdėjęs prie jos, kad nepablogėtų. – susiraukiau. Jaučiau pyktį, kad Payne mane taip nuvertino, kai pats išlėkė palei išvis jam svetimą merginą.

-Tai gerai pasiimk ją bent savaitei, kol ji atsigaus, manau visiems tada bus geriau. – Suskėsčiojo rankomis. – Sėkmės jai tai pasakant. – paplekšnojo man per petį ir pabėgo iš ligoninės.

Nunarinau galvą ir galvojau kaip pasielgti. Eva ir Meg gali labai įsižeisti jei pasakysiu, kad ja gerai nepasirūpins, bet ir nenoriu ten palikti Aspyn, nes žinau, kad ji tikrai nedarys kaip jai daktarė lieps. Ji toliau norės lieknėti iki mirties.

Pastovėjau dar keletą minučių prie palangės ir pasiryžęs pasakyti naujieną merginai nuėjau į jos palatą. Aspyn sėdėjo lovoje ir kažką darė telefone, Eva ir Meg taip ir nepasirodė.

-Jau Liam išėjo? – pasidomėjau, nors pats mačiau koks jis laimingas išbėgo atsikratęs naštos.

-Jo, sakė, kad išvyksta, todėl turi ruoštis. – šyptelėjo pakėlusi akis. – mane šiandien išrašo.

-Žinau ir žinau, kad beveik nieko nevalgai pastarąsias savaites, todėl tau mažakraujystė ir esi netoli anoreksijos. – atsisėdau ant kėdės, greta lovos.

-Kas tau taip sakė? – sutriko ir tuo pačiu pasimetė.

-Tavo daktarė, todėl tu keliausi pas mane į namus bent savaitei, kad pasveiktum ir atgautum jėgas, nes jei tavęs niekas nevers tu pati nevalgysi ką reikia. – paėmiau iš jos rankų telefoną ir padėjau ant spintelės, kad galėtume kalbėti žiūrėdami vienas kitam į akis.

-Kodėl? Aš gyvenu ne viena, jos manimi pasirūpins. – pakėliau antakį netikėdamas jos balso tonu. – Nu gerai, nepasirūpins, nes jos beveik nebūna namuose. – pavartė akis. – Tačiau, kodėl aš tau parūpau ir tu mane kvieti gyventi su tavimi?

-Aš nekviečiu, aš reikalauju, nes noriu, kad būtum sveika. – šyptelėjau sunerdamas savo pirštus. – Visgi, jei nerūpėtum, nebūčiau čia tavęs gabenęs iš atrakcionų ir nebūčiau pasilikęs visą naktį ligoninėje.

-Tu buvai visą naktį čia? – sutriko, o aš tik linktelėjau. – Nereikėjo dėl manęs taip aukotis. – prikando lūpą susigėdusi.

-Čia nesiaukojimas, čia draugystė, todėl nieko nežinau, po ligoninės važiuosime pas tave, susirinksi pagrindinius daiktus, kurių tau reiks ir važiuosime pas mane, prieš tai dar užsukdami į parduotuvę maisto. – išsišiepiau, o ji tik linktelėjo sutikdama.

***********************

Hello! Per dieną antra dalis, todėl laukiu nuomonių, nes manau istorija eina į pabaigą. : )

Fall in love with Snapchat 2Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon