Epilog

2.5K 148 24
                                    

Moja Ukochana!

Minął 23 dzień bez Ciebie. Czy banalnie zabrzmiałoby jakbym powiedział, że są to najgorsze 552 godziny mojego życia? 

Pustka w sercu i duszy która czuje jest nie do opisania, a tęsknota rozrywa mnie od środka. Tracąc Ciebie straciłem część siebie. Nie mogę uwierzyć, że już nigdy Cię nie zobaczę, ale mimo to ciągle czuje Twoją obecność. Tęsknie za Tobą Kochanie i nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie. Czas płynie nie ubłagalnie, a ja muszę pogodzić się z Twoim odejściem.

Nie potrafię zrozumieć dlaczego nie starałaś się walczyć i tak po prostu się poddałaś. 

Codziennie odwiedzam Hannę i Jeremy'ego. Kocham ją jak własne dziecko i obiecuję, że mimo, iż nie jest moją córka, będę się starać, aby nigdy nie odczuła straty matki. Ona jest jedyną osobą, która trzyma mnie przy życiu.

Pisząc ten list uświadomiłem, że nigdy nie będę w stanie pokochać kogoś innego. Moje serce należy tylko do Ciebie. 

Kocham Cię

Twój na zawsze
Harry


~~*~~

Wszystko się kiedyś kończy i nadszedł czas, aby skończyć to fanfiction. Było moim pierwszym opowiadaniem i nie spodziewałam się, że tyle osób będzie chciało to czytać. Zostałam przez Was bardzo mile zaskoczona. CHCIAŁABYM TEŻ BARDZO PODZIĘKOWAĆ WSPANIAŁEJ SeeeCutebelieber, BEZ KTÓREJ NIE POWSTAŁBY TEN EPILOG <3

Chciałabym podziękować wszystkim osobom, które to czytały, glosowały, a także komentowały. To bardzo motywowało.

Zapraszam Was na moje kolejne opowiadanie, które już od dawna jest na moim profilu ((not)brother). Mam nadzieje, że przyjmiecie je tak samo pozytywnie jak to :)

Do widzenia xoxo



Changes ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz