O dakikadan sonrası kıyamet.
O dakikadan sonrası, her şeyi başlatan ve aynı anda her şeyi bitiren şeyi öğrendiğim andı.
Artık saçma sapan kafa karışıklıkları yok,sorgulama yok,acı çekmek yok.
Çünkü...
Çünkü... Bazen gerçekler o kadar yaralayıcı oluyor ki,diğer dertleriniz uçup havaya karışabiliyor.
PROJE IVY KOCAMAN BİR YALANDAN OLUŞUYOR.
Koskocaman bir katliam ve hala da akmayan devam eden kanın nedeni.
Mist ne demişti?
O kelimeler birer kurşun gibi derimi yaralayan bir şekilde beynimi acıtıyordu. Söylediği her şeyi tekrar edip duruyordum. Her bir kelime kapalı ağzımın ardında yuvarlanıp birbiriyle bütünleşiyordu. O kelimeler... Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
Batı yani Küre sınırlarını genişletmek için dışarıya salgın virüsünü saldı,umudunu kaybeden aileler Proje Ivy'ye başvurup hepimizi bu işin içine attı. Doktor veya öğretmen için seçilenler şu an şehirde mutlu mesut yaşamaya devam ediyorlar. Fakat biz... bilirsin işte bir çeşit ''seçilmişler''iz. Ve derimizin altındaki sarmaşık vücut yapımızı değiştirip bize bu güçleri verdi. Ve sorunumuz sana saldıran hastalıklı Ekstralar. Araştırmalarıma göre vücut içinde özel bir madde bulunan kana ihtiyaç duyuyor ve bu madde olmazsa deliriyorlar,güçleri azalıyor. B.E.Y.B'nin görevi de yakalayıp onları incelemek. Ve Claire Williams,eğer buraya gönderilme nedenini bir kez bile sorgulamadıysan aptalın tekisin.
Nedeni size ihtiyaç duyulması ve sağlam olan tek Ekstra grubu sizsiniz. Diğer hepsi önceki saldırılarda öldü. İzolelerin değişik bir öldürme biçimleri var ve bu rahatsız edici.
Ayrıca... Başkan'a şükürler olsun! Sizi halka karşı bir umut kırıntısı olarak kullanmak istiyor. Sadece on gün sonra ikinci bir kıyamet olacak Claire. Senden tek istediğim eğer yapabileceksen,yani yapmak zorundasın,Raven Romanov'u öldürmen. İzoleler onun öldüğünü görürse buradan vazgeçebilir çünkü planlarını kuran kişi ortadan kalkmış olacak.
Eğer öldürmesen bile...şey, onu tutuklayıp İzoleleri durdurmanın yolunu öğrenmeliyiz. Claire,onlar insan değil. Sadece birer replika,taklit.Sadece birer yansıma. Yani herhangi bir kurşun sadece içlerinden geçip gidiyor. LÜTFEN BUNLARI DÜŞÜN CLAIRE. ÇOK GEÇ OLMADAN.
Çok geç olmadan. Raven'ı öldür veya Raven'ı teslim et.
''Raven şu an burada beni arıyor olmalı.'' Dedim, kendi kendime söylendim.
''Ee,benden ne istiyorsun yani? Artık iğrenç gerçeği bilen birkaç kişiden birisin. Kulübe hoş geldin.''
Sanki daha üç dakika önce titrememi sağlayan şeyleri söylememiş gibi bacak bacak üstüne atmış ve beni baştan aşağı süzüyordu. Ayaklarını masasına koyup mırıldanarak cevabımı beklemeye başladı.
Yaralı kolumu sıkıp durmaktan tırnaklarım avucumu kanatmaya başlamıştı ve oldukça korkutucu görünüyordu,parmaklarımı esnetip konuşmaya başladım,''Gerçekten inanılmaz birisin.'' Dedim bıkkın sesimle.
Ayaklarını indirip karşımda duran sandalyeye geçti. Gözleri sürekli tişörtümle kapatmaya çalıştığım yarama kayıp duruyordu,çatlak bir sesle konuştu,
''Yarana baktırmalısın.''
''Baktırmalıyım yoksa Raven'ı öldüremem değil mi? Çünkü dünya üzerinde sadece üç adet Ekstra kaldı. Şansa bak!''
''Claire!'' diye kükredi Mist. Gözleri kocaman açılmış ve yüzü birden kıpkırmızı olmuştu.
''Mist!'' diyerek karşılık verdim. Şu anda ikimizde birimizin saldıracağı anı bekliyorduk ama Mist kılını kıpırdatacak olursa beynini patlatabileceğim ihtimalini çok iyi bildiğinden sadece bakışlarıyla taciz etmeye mahkum kalmıştı.
Nefes verdi,''Başkan Calibren yarın halka seslenecek. Ve burada olduğunuzu çoktan biliyor, sizi de televizyona çıkaracak. Bana bak,'' dedi. Dizlerinin üstüne çöküp başımı iki elinin arasına aldı,parmaklarıyla şakaklarıma baskı uyguluyordu,istemesem de gözlerine baktım,neden aynı anda bu kadar iğrenç ve bu kadar kibar olmayı nasıl başarabildiğini anlayamıyordum. Belki de iki kişiyi içinde taşımasıyla alakalıydı. Belki de Misty onu bu kadar yumuşatan kısmıydı. Her neyse,bilmek istemiyordum.
''Bu işi halletmemiz için sadece on günümüz kaldı. Herkes ölsün istemezsin değil mi? Zengin,teknoloji zengini,sırf eğitim aldıkları için bizi ezebileceklerini düşünen beyin yoksunu insanlar bunlar.''
''Kendini böyle rahatlatman saçmalık. Burası ilk geldiğimden daha farklı. Büyük ve gelişmiş. Demek istediğim,bu şehri gerçekten koruyacak bir birlik falan yok mu?'' dedim ve Mist'in ellerinden kurtulmayı başardım.
''Sadece bin adet. Ve yarısı proje kökenli. Ama anlayamadığın şey şu,insanlar korkuyu tehlikeyle beraber tetikliyor. Fakat eğer hala projeden sağ çıkanlar olduğu görülürse,ölen deneklerle beraber bunu kullanırsak,korku nefrete dönüşür ve...''
''İnsanlar uğruna savaşacak bir şey bulur.'' Diyerek cümleyi tamamladım.
Başını sallayarak onayladı.
''İşte son anlaşmamız geliyor Claire.''
''Umarım bunu gerçekten de son kez yaparız.'' Diye mırıldandım.
''Yarın yayından önce Başkan'la görüşmeniz var,ardından yayın ve en sonunda da düzenlenen Birlik Toplantısı. Başkan size ne dediyse onu yapın. Ve bu günden itibaren tavsiyem kimsenin gözüne batmamak. Çünkü herkes Romanov'u öldürmek isteyecek.''
''Bunu söylediğin iyi oldu,gece elbisemin beline şu minik silahlardan birini sıkıştırmayı unutmam. Sonuç olarak rol yapmamızı ve insanlara ne kadar acınası olduğumuzu,İzolelere karşı savaşmamız gerektiğini göstereceğiz. Peki o şeyler nasıl ölüyor,nasıl şehre ulaşabiliyor?''
''Bunu Romanov'a sor.'' Dedi.
Tek kaşımı kaldırdım,''Emin ol bu konuşma konumuz içinde olacak şeylerden biri.'' Dedim.
''Hayır diyemeyeceğim bariz belli ama kabul edersem ne olacak?''
''Başkan size koruma önermemi istedi,yeni bir hayat. Ama zaten bunu konuşacaksınız.''
Başkan ne yaptığının farkında mı acaba?
NELER OLUYOR?
''Ayrıca sana son bir iyilik yapmak isterim, hafızanı geri almak ister miydin?''
Mist ayağa kalkıp hızla kapıya doğru yürüdü. Konuşmayı kesmesi tek bir anlama geliyordu.
Bir iyilik yapmaya çalışıyordu.
Gri gözlerini son kez gördüğümde Mist'in hangi tarafta olduğunu düşünmem gerektiğinin farkındaydım. İyi mi kötü mü?
Sanırım cevabı ellerimde duruyordu,öğrenmeye cesaret edecek miydim?
''Hapları iç Claire,tüm hayatın onların içinde.''
****
Kısa bir bölüm oldu fakat olaylar fazla ilginçleşmeye başladı. Diğer bölümde çok daha fazla aksiyon olacak,umarım bu bölüm fazla kötü olmamıştır,sevgiler! -distopikhayaller
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Proje Ivy (Güncellenmeyecek)
Bilim KurguProje Ivy,kıyameti başlatan salgının yarattığı yıkıcı etkiyi azaltması ve yeni bir toplum düzeni kurulması amaçlanan bir projedir. Ve bu projenin en değerlileri Ekstra adındaki seçilmiş kişilerdir. Ekstralar üstün güçleriyle yeni kurulan şehir Togra...