Heej! Hah, ovako, za početak da se predstavim. Zovem se Amy Wood, živim u Londonu, ali prošle godine sam se doselila iz BiH. Mama i tata su željeli da ovdje nastavim školovanje jer smatraju da ću na taj način imati veće šanse da uspijem u životu, a i tata mi je porijeklom iz Engleske što se može zaključiti po mom imenu i prezimenu. Živim u stanu sa svojom najboljom prijateljicom Janne i prijateljem Chrisom. Upoznala sam ih u školi. Inače, imam 17 godina, 4. srednje, tako da ću još malo krenuti na fakultet. Moj život je običan, kao i svaki tinejdžerski. Pokušavam se uklopiti na ovaj Engleski način života. Što se tiče mog izgleda, pa ovako: imam dugu, kovrdžavu kosu i smeđe oči, srednje sam visine. Dakle tipična brineta. Mnogo toga bih voljela promijeniti na sebi makar da mi svi govore da je to nepotrebno. Obožavam da se šalim i da budem u velikom društvu iako je danas teško pronaći one prave prijatelje. Svi su sa tobom dobri, ali čim okreneš leđa oni te počnu tračati. To je nešto što najviše na svijetu mrzim. Obožavam da pišem, crtam i pjevam. Nadam se da ću u barem nečemu od toga uspjeti. Osim što idem u školu, usput radim i u jednom hotelu na recepciji. To mi dođe kao neki džeparac, a i želim već da se naučim da se sama snalazim. Ne želim roditelje time opterećivati. Obožavam muziku. To je nešto što me uvijek oraspoloži i kada sam najtužnija iako me i mnogo puta rasplače, haha. Slušam sve redom, dakle, Katty Perry, Selena Gomez, One Direction, Lady Gaga i tako dalje. Od svih njih najviše bih voljela upoznati dečke iz One Directiona jer sam odnedavno postala Directioner. Sigurno sada mislite u sebi "Jao, kao da ti je to problem kada živiš u Londonu".
Pa i nije baš sve tako jednostavno. Njihove kuće se nalaze sasvim na drugom kraju Londona, a i trenutno su na turneji tako da i nisu u Engleskoj. Još nisam imala priliku da odem ni na jedan koncert jer bi se sve karte rasprodale brzinom munje dok bih ja bila na poslu ili u školi. Dakle, nemam baš sreće što se tiče toga, a ni ljubavi. Nemam dečka, a i ne planiram ga još zadugo imati jer sam nedavno prekinula sa jednim. Točnije, on je mene prevario. Izgubila sam svo povjerenje u muškarce i na neki način se bojim zaljubiti. Bojim se da bi me taj neko mogao provrijediti. Kao u pjesmi "She's not afraid", haha. Obožavam je, a i pomalo se pronalazim u njoj. Nemam ni brata ni sestru, iako se ne osjećam kao jedinica jer kraj sebe imam Janne i Chrisa. Dakle oni su moji brat i sestra koje mi je Bog uskratio. Jednostavno ih obožavam i ne bih mogla zamisliti život bez njih. Oni su bili tu uz mene kad mi je to bilo najpotrebnije i pomogli su mi da se snađem ovdje, što je u početku bilo zaista teško. Ni sada se ne snalazim baš dobro, pola puteva, ulica i dijelova grada ne poznajem. Ipak, London je ogroman grad. On je moj grad iz snove o kojem mnogi maštaju, najviše zbog 1D-a. Meni to nije bilo ništa posebno kada sam se doselila jer tada još uvijek nisam bila Directioner. Nego, vratimo se Janne i Chrisu. Dakle Janne je moja najdraža plavušica. Uvijek joj govorim kako ima najljepšu kosu na svijetu jer joj je tako sjajna, duga, puna pramenova različitih boja. Ma jednostavno presavršena naravno kao i Janne. Ima prekrasne plave oči i lice puno pjegica koje ona mrzi iako su meni skroz simpatične. Chris je visoki crni dečko koji je uvijek tu da me zaštiti. Nemam ništa puno o njemu reći osim da je savršen. Ponosim se svojom kovrdžavom kosom jer je slična Harryevoj samo duža. Čini vam se sada vjerovatno kako je meni život savršen i kako sve ide bajno, krasno, ali i nije baš. Ponekad se jako umorim učeći i radeći u hotelu istovremeno. Ipak volim svoj posao jer sam upoznala mnogo ljudi i ponekad zna biti zabavno, pogotovo kada se dešavaju neke smiješne situacije, a vjerujte mi ima ih mnogo! Jedino loše u tome poslu je to što taj hotel drži tata od najufuranije djevojke u mojoj školi, što je još gore ona ide sa mnom, Janne i Chrisom u razred. Zove se Dianna McFine iako je nas troje zovemo štanglica zato što je premršava. Ipak ne mogu reći da je ružna, ima zaista slatku facu, ali se ponaša odvratno. Uvijek se šepuri i tako to, a najdraže joj je kad dođe u hotel pa onda može da mene provocira i ponaša se kao princeza. Nego, mislim da bi bilo dosta tračanja i brbljanja, vrijeme je da napokon krenemo sa pričom.
YOU ARE READING
"Kiss you" By: LoRa Styles* (Fanfiction Zayn Malik) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja druga priča (prva je bila "I wish" ). Nadam se da će vam se svidjeti :3 ♥ Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa Styles*, sve zasluge za priču idu njoj. Ja sam ju prepisala ovdje jer je nekim ljudima jednost...