Nabrzinu sam obukla haljinu i izašla. Nije mi uopšte bilo ni do isprobavanja ni presvlačenja, ali sam morala to učiniti da ne bi vidjele da nešto nije u redu.
El: Wow! Predivno ti stoji!
Janne: Aaaa daj da je ja probam!
Tada je Lana udarila laktom.
Lana: Isprobala si ih pedeset do sada. Odmah je kupuj!
Amy: Pa ne znam baš...Ne želim da se zalijećem.
Janne: Upravu si. Idemo još pogledati. Ako ništa ne nađemo kupi tu.
Amy: Mhm. Eto me za sekund.
Vratila sam se u kabinu da se presvučem. Kada sam to obavila odlučila sam još jednom nazvati Zayna. Kako kažu "treća sreća". Ali ništa. Ovoga puta mu je telefon bio ugašen. Odlučila sam da ga više neću zvati nego ću lijepo sačekati da se pojavi. Onda ćemo na miru razgovarati i sve razriješiti. Izašla sam iz kabine.
El: Idemo dalje cure.
Janne: A šta mislite da isprobam još jednom ovu haljinu.
Lana: A nemamo toliko vremena. Ima još haljina. Hajde idemo.
Izašle smo i iz tog' butika i krenule dalje u razgledavanje. Cijelo vrijeme sam bila nekako odsutna. Stalno sam razmišljala o Zaynu. Šta ako mu se nešto dogodilo? Ma sumnjam. Nalazimo se u velikom tržnom centru punom ljudi...Niko se ne bi usudio da mu nešto učini.
Janne: Što si to neraspoložena?
Amy: Ma nisam...Samo sam malo umorna... Znate već da ne volim ove šopinge i to.
El: Pa da, ali razvedri se. Samo za naaas.
Amy: Hahha.
Lana: E tako lijepo.
Odlučila sam da budem raspoložena da one ne bi nešto primijetile. Hodale smo još nekih 2o-ak minuta i našle smo na mnoštvo prekrasnih haljina, ali se još uvijek nismo odlučile ni za jednu. Nisam više zvala Zayna. Jednostavno sam odlučila da ću sačekati da se pojavi. Onako ću samo u sebi stvarati nervozu, a sigurno postoji neko riješenje.
El: Ja sam ljudi umorna. Šta mislite da sjednemo u neki kafić ovdje i popijemo sokk.
Lana: Upravu si može.
Amy: Važi.
Janne: 'Ajde ako baš moramo.
Sjele smo u kafić koji nam je bio najbliži (u sastavu šoping centra). Sjele smo i naručile sokove. Bile smo veoma visoko i sjedile smo pored ograde pa sam svako malo gledala preko nje i pokušavala pronaći Zayna što je bilo prosto nemoguće.
Janne: Koga to tražiš?
Amy: Ma nikoga...Bezveze malo gledam...
El: Zayna zar ne?
Amy: Ne. Otkud ti to?
El: Vidi Amy. Nas dvije se možda znamo samo neko vrijeme, ali ja tebe već dobro poznajem. I mogu shvatiti da si zabrinuta zbog Zayna, ali on je tu negdje. Pojavit će se brzo.
Janne: Hahah vidiš kako te El pročitala.
Ja sam se samo nasmiješila.
Lana: Ti znaš da tebe Zayn voli i ne trebaš biti ljubomorna.
Amy: Hhahaha ma nisam...Samo eto tako... Bezveze.
El: Kažem ti ja. Ne trebaš brinuti.
Xxx: Ooo pa gdje ste vi.
Pogledale smo iza nas i vidjele da nam dolaze Niall i Liam.
Niall: Gdje ste cure?
Sjeli su sa nama za stol.
Lana: Eee, evo nas. Šta ima?
Liam: Ma evo ništa. Bili smo malo u Mc Donald'su i onda malo razgledavali i tako.
Niall: Ugledali smo vas pa smo vam se odlučili pridružiti.
Janne: Super.
Amy: Jeste li vidjeli ostale?
Liam: Ummm...Hazza i Lou su malo prije bili u jednom butiku. Ja mislim...
Niall: Jesu, jesu. Aaa Zayn...Ja ne znam gdje je on.
Liam: Ni ja. Bio je sa nama kada smo tek došli, ali onda je negdje otišao.
Niall: Aham. Ali doći će on brzo. Sigurno kupuje nešto.
Ne mogu da vjerujem da su svakoga vidjeli osim njega. Ali kao što svi kažu, sigurno nešto kupuje. Brzo će doći. Kada smo popili sokove, nastavile smo šoping. Odlučile smo da nećemo obići još mnogo butika jer smo bile jako umorne. Ustali smo i krenuli. Tada sam čula da neko trči iza nas. Brzo sam se okrenula i vidjela da je to Zayn. Kao da mi je pao kamen sa srca.
Zayn: Eee!
Niall: Eeee. Pa gdje si ti do sada?
Zayn: Ma...Bio sam malo u razgledavanju...
Liam: Pa kako te nigdje nismo vidjeli?
Zayn: Nemam pojma. I ja sam vas tražio.
El: Eto Amy. Zayn treba da znaš da imaš jako brižnu djevojku.
Zayn: Ma znam ja to.
Zagrlio me je i poljubio. Bilo mi je mnogo lakše, ali opet...Ne znam zašto, ali mi nešto tu nije štimalo. Zašto bi on tek tako otišao i ostavio ostale da bi razgledao.
Zayn: Jesi li se mnogo zabrinula.
Amy: Ma ne...Samo...Zašto si mi prekidao?
Zayn: Stvarno? Pa...Ne znam vjerovatno nisam zaključao telefon pa je sam prekidao...Vjerovatno je nešto u džepu dodirivalo onu crvenu tipku.
Amy: Sada ti je isključen.
Zayn: Aha, pa eto vidiš. Onda je duže bila pritisnuta pa se isključio.
Amy: Haha, da.
Sve to ima logike, ali...Ma ne znam. Ne želim sumnjati u njega. Ja ga volim i on mene voli i zašto bespotrebno stvarati probleme i sumnje? Nastavili smo sa šopingom. Sada mi je bilo mnogo lakše. Nakon nekog vremena me je prošla sumnja i briga. Jednostavno sam samo sebe natjerala na to. Nema potrebe da sumnjam u Zayn...Ne bi mi lagao. Isprobala sam još mnogo haljina, a Janne još duplo toliko, hahah. I na kraju smo pronašle dvije haljine koje su nam se stvarno dopale. I bile su prekrasne. Moja je bila ljubičasta, a od Janne svijetlo plava. Ostalo ne mogu da vam sad opišem ali su uglavnom bile predivne.
Lana: Aaaa napokon. Ali se zasita isplatilo.
El: Daa. Bit ćete najljepše na maturi.
Zayn: Pa naravno. Moja djevojka je uvijek najljepša.
Amy: Jao, jao. Hahaha.
Tada je u Janne zazvonio mobilni.
Janne: Molim?...Eeej Harry....Evo sad ćemo izaći...Važi...Bay...
Završili su razgovor.
Janne: Harry i Lou će nas čekati ispred.
El: Super. 'Aj idemo.
Izašli smo iz tržnog. Par minuta nam je trebalo da ih nađemo. Napokon smo ih ugledali kod nekog plakata.
Lou: Eeej. Pa gdje ste vi do sada?
El: Pa mi smo tražile haljine. Gdje ste vi bili?
Harry: A malo okolo se glupirali, slikali sa fanovima i kupili nešto stvari i tako.
Janne: Super.
Harry: Jeste li pronašle haljine?
Janne: Mhm. Predivne su. Ali ti nećeš vidjeti moju prije mature.
Harry: A daaj. Nisi fer.
Janne: Eeee.
Harry: A Zayn je vidio Amyinu. Hoću i ja tvoju.
Zayn: Hahha ma pokazat će ti. Šta si se raspekmezio.
Onda je Hazza napravio neku svoju blesavu facu, hahaha. Prišlo nam je i par fanova. Dečki su se slikali sa njima i dali im autograme. Kada smo završili sve, odlučili smo pozvati taxi jer smo imali mnogo stvari. Zaustavili smo prvog taxistu i svi se nekako ugurali unutra, hahaha. Na kraju smo sjedili u krilima jedni dugima. Taxista je bio začuđen. Em zbog toga što mu je upravo One Direction ušao u auto, em što smo svi onako posjedali kao neki luđaci. Ja sam sjedila Zaynu u krilu.
Amy: Je li ti nezgodno?
Zayn: Ma kakvi. Mogao bih s tobom s tobom stajati i naglavačke.
Niall: Hahah, jao koja romantika.
Zayn: Nialler, ti ćuti. Vidjet ćemo tebe kad nađeš djevojku.
Louis: Aaaa jedva čekam. Pa kad je Niall bude svako večer vodio u Nando's.
Niall: Eeehhh. To će biti posebna ljubav.
Liam: Preko stomaka.
Amy: Ne izazivajte vi mog Niallera. Vidjet ćete kako će on paziti svoju djevojku.
Harry: Vidjet ćemo, vidjet ćemo.
Niall: Ali neka meni za sada hrane.
Svi: Hahhaha.
I u tako veseloj atmosferi smo napokon stigli kući. Platili smo taxisti, zahvalili mu se i izašli iz taxija. Svi smo jedva čekali da uđemo u kuću i zavalimo se u krevete. Samo smo onako poskidali obuću, jakne i sjeli u dnevni. Pošto je Harry rekao da nam neće dati da idemo na spavanje dok Janne i ja ne isprobamo haljine i pred njim morale smo to učiniti. I on je bio oduševljen. Zatim smo se Janne i ja vratile u sobu da se presvučemo u pidžame.
Liam: Idem ja ljudi na spavanje. Preumoran sam, a sutra imamo i ono snimanje.
Niall: Upravu si. Idem i ja.
Lou: Hoćemo li i mi?
Zayn: Pa hajde idemo svi. Popeli smo se na sprat.
Svi: Laku noć ljudi.
Zatim smo ušli u svoje sobe.
Zayn: Jesi li ti umorna?
Amy: Mhm. Jedva čekam da legnem. Odmah ću zaspati, ahhaha.
Zayn: Haha, također.
Pošto sam već bila u pidžami, ja sam legla i sačekala Zayna dok se presvuče. Tačnije dok skine farmerke. OMG ponovo će ostati samo u boxericama. Ma super. Tako će biti jedno vrijeme i onda ću samo iznenada dobiti srčani. Napokon je legao pred mene.
Zayn: Lijepo spavaj ljubavi.
Amy: Hoću. I ti.
Počeo me je nježno ljubiti. Znala sam da će me to sada razbuditi i da neću moći zaspati zadugo ali vrijedi, hahaha. U sred poljupca je Zaynu zazvonio telefon. Ali ne kao poziv već poruka. Odvojio se od mene i uzeo telefon. Bilo je jako kasno pa me je malo zabrinulo. Ko bi u to doba mogao biti? Uzeo je telefon i počeo čitati poruku.
Amy: Ko je?
Zayn: Ma prijatelj jedan. Bezveze.
Ostavio je telefon na noćni ormarić i zagrlio me. Prijatelj? Zašto bi mu prijatelj u to doba pisao poruke? Očito je neki blizak prijatelj kog' ja ne znam.
Amy: Da li je sve u redu?
Zayn: Ma naravno. Samo ti spavaj. Nemoj se sada brinuti zbog toga.
Poljubio me je u kosu i još čvršće zagrlio. Odmah mi je nekako bilo lakše, ali ne može me jedan poljubac uvjeriti u nešto. Odlučila sam da za sada neću nikakvu paniku dizati. Sve je u redu i to je to. Mislila sam da neću moći zaspati, ali me je umor ipak savladao. Ujutro sam se probudila veoma rano. Pokušala sma ponovo zaspati, ali jednostavno nije išlo. Odlučila sam ustati. Polako sam se izvukla iz kreveta da ne bih probudila Zayna. Obukla sam se i sišla u prizemlje. Nije nikoga bilo. Krenula sam u kuhinju, ali je odjedanput neko izletio ispred mene. U tom trenutku sam vrisnula. To je bio Niall. Stavila sam ruku preko usta da da bih se zaustavila, ali je već bilo kasno, ahahah.
Amy: Niall!! Znaš kako si me uplašio. Pa šta ti radiš u ovo doba?
Niall: Ma bio gladan malo pa ustao da jedem, ahhahaha.
Amy: Jooj. Šta li će to biti.
Usula sam čašu jogurta i sjela sa njim za trapezarijski stol.
Niall: Zašto ti ne spavaš?
Amy: Ma ne znam...Jednostavno nisam mogla zaspati.
Niall: Da se to, hahaha.
Amy: Ahaha, da.
Niall: Nego...Primijetio sam jučer da si se jako zabrinula zbog Zayna.
Amy: Pa da...Mislim...Šta ja znam. Ponekad je jako teško jer je on poznat i znaš već.
Niall: Ma razumijem te. Ali ne trebaš brinuti. Zayn tebe voli. Zaista. I...Stalno priča o tebi. Odavno nije bio ovako zaljubljen. Vjeruj meni.
Amy: Hahah ma vjerujem ti.
Uzeo je lap-top.
Amy: Ideš na Twitter da se javiš fanovima?
Tada me je začuđeno pogledao.
Niall: Da. Otkud znaš?
Amy: Pa i ja sam Directioner, zar si zaboravio? Hahaha. Svako jutro sam skakala iz kreveta i ulazila na Twitter jer sam znala da ćeš ti nešto objaviti ujutru. I onda bih ti stalno pisala i pokušavala da me primijetiš, ali nisam baš imala uspjeha, ahahha.
Niall: Ali sada sjediš samnom u našoj kući. Zajedno sam ostalim dečkima među kojima je i tvoj dečko. Vidiš kako je život nepredvidiv.
Amy: Da...Upravu si.
Niall: Znaš...I ja sam isto tako otišao na
X-factor potpuno zabunjen i uplašen... Nesiguran u sebe...Prošao sam na audiciji, ali ne i dalje. Sigurno si gledala sni...
Prekinula sam ga.
Amy: Barem milion puta, hahaha.
Niall: Hahha pretpostavio sam. I znaš da sam i plakao.
Amy: Da...
Niall: Mislio sam da je sve gotovo i da ništa od mene neće biti u životu. Izgubio sam i vjeru u svoje glasovne sposobnosti, ali...To nije bio kraj već samo početak...I vidiš gdje sam sada.
Amy: Da...Oduvijek sam vam se divila zaista...I još uvijek se divim...Jednostavno vam je život donio sve. I slavu, što naravno nije najbitnije, i fanove i...Ono najbolje je to što vas je život spojio. Vas petoricu. Nikada ne bih mogla zamisliti nikoga drugog' u bendu.
Niall: Da...I mi često o tome razgovaramo.
Amy: Nego hajde se ti javi fanovima. Sigurno većina čeka.
Niall: Hahhaha, da.
Ušao je na Twitter. Odnijela sam čašu da je operem.
Amy: Ima li išta novo?
Nije ništa govorio.
Amy: Niall?
Okrenula sam se i vidjela da gleda nešto.
Amy: Niall?
Prišla sam mu, ali je on samo poklopio lap-top.
Amy: Šta je bilo?
Niall: Ma ništa...Ovaj...
Amy: Kriješ mi nešto zar ne?
Niall: Ma nije to...
Amy: Niall znam da jeste. Šta god da je saznat ću to svakako zato je svejedno. Bolje je da mi ti pokažeš.
Nial: Pa znaš...Neće ti se baš svidjeti...
Amy: Želim da znam šta god da je. Molim te pokaži mi.
Srce mi je lupalo sto na sat. U glavi mi je bilo milion nekakvih opcija koje su se na kraju samo pomiješale i stvorile čitav nered. Polako sam sjela pored Nialla. On me je zabrinuto pogledao prije nego što je ušao na Twitter....
YOU ARE READING
"Kiss you" By: LoRa Styles* (Fanfiction Zayn Malik) [Završena/Completed] ✔
FanfictionOvo je moja druga priča (prva je bila "I wish" ). Nadam se da će vam se svidjeti :3 ♥ Love ya LoRa Styles* Ovo NIJE moja priča. Tu priču je napisala *LoRa Styles*, sve zasluge za priču idu njoj. Ja sam ju prepisala ovdje jer je nekim ljudima jednost...